*** HAAHUT VKO 10 ***
Kommentit (41)
Kiitoksia oikein paljon onnitteluista!! =)
Olette ihania.
Titi: Ihanaa loman odotusta. Cran Canaria on kaunis paikka, kannattaa vuokrata vaikka oma auto niin näkee saarta paremmin. =)
Toivottavasti teidän reissusta tulisi vaikka teidän oman nyytin eka ulkomaanmatka. =)
Tuo 26.10. taitaa olla sinun synttäripäiväsi...? =)
Oma napa: Just kirjoittelin tuonne ex-haahujen puolelle, että kun on huonoa oloa niin yökkäilen, mutta mitään ei tule ylös asti. Heti kun sain kirjoitettua niin eikös tarvinnut vessaan kipittää ja samassa tuli nyt sitten ylös asti. Se siitä sanomasta. =) Mutta, kyllä tämän kestää kun tietää että jotain ihanaa on tulossa. Tänään kyllä pitäs töihinkin päästä, toivottavasti olo siihen mennessä helpottaa.
Mieheni on ihan hurahtanut jo tähän vauvaan.. =) Hän suunnittelee jo vaunujen ostoa, eilen ostimme ekan vauvalehden jossa oli vaunutesti niin siitä se suunnitelu hänellä lähti. Ihan hupsu. =) Kovasti hän puhuu myös masulleni ja tokasee, että onpa se hiljainen vielä. Hih.
Toivotan teille kaikille oikein ihanaa päivän jatkoa ja tsemppiä/onnea oviksen bongaamiseen sekä piinapäiviin!!! =)
Kaksonen76 ja Asukki 7+0
Ihan pikaisesti!
Kaksonen76; Oikein Paljon onnea!!!!! Ihanaa, Tervemenoa odotuspuolelle!!! Vielä mukaan vauvaliimaa ja tarrasukkia!!!
titi75; Toivottavasti lomasta tulee rentouttava ja olisi vaikka pienen pieni salamatkustajakin kyydissä!
sani-74; Tsemppiä piinaviikoille!
Nonna-80; Hyvä, että tutkimukset alkoivat heti " vauhdilla" . Toivottavasti saatte nyt tutkimuksista tarvittavan avun!
ON: kp 21/28-30, ja ovis mennyt lämmöistä päätellen, ovat nyt olleet hieman koholla muutaman päivän. Pidemmän kaavan (n. 30 pvä) kierto kai tulossa, katsellaan...
LT: Nyt oli taas paino pitkästä aikaa lähtenyt laskusuuntaan, täytyy vaan olla todella tarkkana siitä mitä laittaa suuhunsa. Kyllä kävi jo mielessä tupakoinnin uudelleen aloittaminen, mutta onneksi en sortunut... No, huomenna taas lisäpotkua spinningistä!
Onnea kaksoselle ja flowerille hyvistä ultrakuulumisista, ja jos joku onnellisesti plussannut meni pinossa ohi niin myös teille!
Täällä eletään kp 16/24? ja ovis taisi olla torstaina eli kp 10 limojen mukaan. Eilen koin taas menetyksen tuskaa, kun huomasin kalenterista että tänään olisi pitänyt olla rakenneultra... jos siis olisin edelleen raskaana. Kuume on sikäli aika kova, että pitää rauhottaa itsensä shoppailemasta vauvan vaatteita muunmuassa, sitten kun plussaan ja tiedän että jotakin elämää on, annan itselleni luvan. Molemmissa raskauksissa olen koko raskauden valmistautunut vauvan tuloon juuri näillä vaatehankinnoilla mm ja se on osa sitä minulle ainakin.
Plussaonnea kaikille, ensi viikolla tulen piinailemaan.
Pitkästä aikaa piti tulla moikkaamaan teitä. Meidän nettiyhteydet olivat katkenneena ja tuntui, että miten sitä on voinutkaan elää ennen ilman nettiä : ) nyt kun taas yhteydet toimii, niin pitää käyttää tilaisuus hyväksi ja tulla peukuttelemaan teille plussarikkaita kiertoja.
Nonna, erityisesti sinun kuulumisia olen kaivannut ja niitä olikin kiva lukea. Voi miten ihanaa, että asiat ovat nyt menossa vauhdilla eteenpäin ja olette päässeet tutkimuksiin! Olet ajatuksissani ja toivon todella, että teidänkin perhe kasvaa pian!! Ensin tietysti toivon sulle masun kasvua ;) Paljon voimia ja jaksamista tutkimuksiin!!!
Ja tasapuolisesti myös ihan kaikille muillekin haahuille paljon peukutuksia!
Voikaa hyvin t. wbm rv 19
Kaksonen: Ihania kuulumisia! Kyllä tämä sydäntä lämmittää..
Kyllä oli myös ihana kuulla Ex-haahun (oijoi,,,en muista nimimerkkiä) lapsen syntymästä. Näin sitä näkee, että haahutkin onnistuu:)
ON: Nyt en edes laske kp:tä, koska odottavan aika on liian pitkä..
Monet olivatkin bongailleet oviksen, joten toivottavasti tulee tärppejä ensi kuussa!!!
Illan jatkot,
Jumppis
Terveiset sairaslomalaiselta. Aika matelee kun yksin hiljaa kökkii. Huomenna pitäis onneksi mennä tosin jo töihin. Olo alkaa olla ihan hyvä. Mua ei selvästi ole luotu sairastamaan. Ihmeen vähällä tästä flunssasta pääsin...vähän oli nuhaa ja yskää...toi äänen lähtö oli oikeestaan ainut, mikä harmitti.
WBM:lle iso specialhalaus...säkin oot jo melkein puolessa välissä. Et arvaa kuinka teidän kaikkien vanhojen patujen perässä tekis mieli jo sille puolelle. Yritän vaan pitää toivosta kiinni, kun nyt vielä siihen annetaan mahdollisuus. Taidan olla ainoa joka tällä puolella enää kökkii. No, toisaalta sit, kun joskus plussaan, te muut olette jo läpikäyneet tän kaiken rumban pelkoineen ja muineen ja mä voin vaan luottaa teidän tukeenne... :)
(.) kp 15/27-33 menossa...ovistestit näyttää edelleen niin negaa kuin vain voi. Vähän ihmetyttää, kun kuitenkin aamuvirtsasta testailen ja lääkäri näki ma sen 12 mm follikkelin...eikö sen pitäis jo irrota? Oviskipuja on jonkun verran...mulla ne on aina vastakkaisella puolella kuin miltä irtoaa...kaksi kertaa on lääkärissä kerrottu kummalta puolelta irtoaa ja mulla nippaa aina just toista puolta...kummallista. Onko muilla samaa?
Tänään ajattelin katsella vanhoja vhs-kasetteja läpi, jos niistä löytyy jotain, mitä haluan DVD:lle poltettavan. Muuten alkaa olla pikkuhiljaa aika hävittää koko VHS masiina. Meille on miehen olkkariuudistuksen (kuin suoraan Leevin laulusta: on meillä stereot...) myötä tulossa sellainen tietokonesysteemi, joka nauhottaa samalla tavalla ohjelmia kuin videot...tallentaa ne tietokoneelle...En tiedä vielä miten se toimii, mutta toivottavasti hyvin. yleensä miehen viritykset toimii kyllä tosi jees.Katotaan nyt.
Ulkona ihana ilma, kova pakkanen vaan (-11). Täytyy vissiin iltalenkki tehdä, jotta tiedän, miten huomenna pystyy muksujen kanssa ulkoilemaan töissä...
Nonna
Ihanan aurinkoinen ilma. Harmi vaan, että tyttö nukahti, kun olimme tulossa katsastuskonttorilta eikä päästy vielä ulos. Ja mikä parasta; auto meni katsastuksesta kerralla läpi!!! Ensimmäinen kerta, kun mun katsastusvuorolla käy niin. Pienestä se on kotiäidin ilo revittävä ;)...
pikkutiikeri76; Tsemppiä piinailuun ja plussaonnea!!!
wbm; Kylläpä sullekin on noita viikkoja kertynyt ihan kamalasti. Tuntuu kun vasta olisit plussannut! Ihanaa!!!
nonna-80; Eikös nuo ovistestit pitänyt nimenomaan tehdä jostain muusta kuin aamuvirtsasta? En nyt missään nimessä ole varma, kun en ole ikinä ovistestiä käyttänyt, mutta muistan tältä palstalta niin lukeneeni. Olikohan se kyse siitä, kun se aamupissi on niin kauan siellä rakossa ollut, niin se ovishormooni (mikäsenytolikaan) laimenee... Toivottavasti joku muistaa paremmin...
ON: ei ihmeempiä, kp 22/28-31 ja lämpöjä olen lähes joka aamu mittaillut. Nyt lämmöt ovat olleet koholla lähes viikon eli reilun viikon päästä pitäisi kai menkkojen alkaa??? Mitenkäs muilla lämpöjä mitanneilla, missä vaiheessa lämpö laskee, samana päivänä kun menkat on alkanut vai päivää tai paria ennen?
LT: nyt paino oli taas tullut vähän alaspäin. Tosin mieletöntä itsekuria on nyt pitänyt harrastaa, kun aina miehen lomien aikaa syömiset on mitä on ja yleensä tuo tyyli tuppaa jäädä päälle...
Eipä tullut niin kovin hyviä uutisia polilta. Prolaktiini kai oli ok ja nyt jopa kokeillaan ilman lääkkeitä kuukausi ja sitten kontrolloidaan taas. Mutta mutta... ultran mukaan sain sitten pco-diagnoosin. :o(
Kuukauden päästä otetaan iso paketti verikokeita ja sitten katsotaan mitä tehdään, lääkitäänkö vai odotetaanko. Nyt tuntuu että tulee lunta tupaan sen verran isolla kädellä että mahtaako sitä kesää tullakaan...
Nyt samantien sain Terolutit käyttöön kun ei kuukautisia taaskaan kuulu (kp yli 40) enkä ole raskaanakaan (hcg otettiin heti sairaalan labrassa).
Se on sentään hyvä asia että minulla nyt siis oikeastaan aloitettiin jo lapsettomuustutkimukset vaikka vasta toukokuussa tulee vuosi keskenmenosta.
Nyt mulla ei ainakaan enää ole suuria toiveita nopeasta raskautumisesta... Tähän asti olen ollut kuukausi toisensa perään toiveikas että joko nyt. Eipä tarvi enää elätellä turhia toiveitakaan niin ei tarvi aina pettyä. Nyt yritän vain nauttia elämästäni näin ja jos plussa joskus tulee niin se on sitten iloinen yllätys. Onhan minulla sentään tuo yksi ihana ipana. Nyt tällaisia ajatuksia, huomenna ehkä taas toisenlaisia...
vauvaksi: Mulla ovis oli kp 12 ja nyt mennään kp16.
omaa napaa: Eli huomenta vain kaikille ja oikein hyvää alkavaa viikkonloppua!
Täällä kp16/26-28 meneillään ja vielä ei kummenpia oireita ole. Rinnat on ollu oviksesta kipeät kuten aina. Ennen kuntosalia oli menkkamaiset kivut alavatsalla. Hellitti salilla mut sen jälkeen alkoi kunnon nipistelyt. Auton kyydissä oli paha olla kun tuli kuoppa. Mitä lie? Voisko olla kiinittymis kipua vielä??
Tupakkalakko jatkuu edelleen ja hyvältä tuntuu. Vieroitus oireita ei juuri ole ollut. Olen ollut viikon ja yhden päivän jo polttamatta. Jee!!!
Sitten plussa onnittelut kaikille niitä onkin tullut oikein ropisemalla. Kumpa mekin päästäs siihen junaan matkaan.
Ja pahoittelut ja halukset tädin yllättämille!
Mul on jo kp 33/28 eikä ne vaan ala.. Tein viime viikolla kaks kertaa raskaustestin ja nega mikä nega. Sit tuli eilen mieleen, et mitä jos ovulaatio onkin yhtäkkiä ollut viikkoa myöhemmin, onko se mitenkään mahdollista?
Niin, että jos olisi ollut myöhemmin niin plussaa ei ois vielä viime viikolla ees voinut näkyä. No toivossa on hyvä elää..
T:
Mies täytti siis 27v. joten sen voisi korjata tuonne tietoihin ja ... öö... niin mä olen sitten raskaana. LA olisi 12.11.2006 :) Plussaa tuli 10.3.2006 eli tänään. Eli kai mut voisi hissuksiin siirtää ex-haahuihin.
Öh, olikohan mulla vielä jotain muutakin kuin tää laho pää...
En muista, mutta mutta ... jos muistan tuun kertomaan.
Ihan pikaisesti vain silmät ristissä kirjoittelen..
Nonna: ihanaa, että nyt alkoi tapahtua!! Uskon, että ei kestä kauankaan, kun sinäkin sen plussan saat!! Tsemppiä!
Kaikille teille muillekin oikein paljon jaksuja ja tsemppiä; tulkaa pian perässä, jooko? :)
ON: voi paksusti..voisi luulla, että jo 5. kk menossa. Sen verran rv6-9 pahoinvointi toi täytettä vyötärönseutuun, kun syömällä yritin parantaa oloa. Noh, eiköhän tämä turpoaminen kohta tasoitu, kun olo on jo kohtalaisen hyvä. Hyvin menee kaikki; rv9+0 olin ultrassa, ja siellä oli reilu 2cm pitkä toukka, joka kovasti sätki ja heilui! Vieläkin tuntuu epäuskoiselta olo..Kahden viikon kuluttua on np-ultra ja ensi viikolla eka neuvola. Toivon todella, että tämä kestää ja jatkuu!
Halit kaikille!
Ulriina rv10+4
rosmariini; Voi, että. Olen niin pahoillani. Voimia oikein kovasti!
nipsu-79; Onnea tupakkalakon kanssa! Siitä se lähtee! Itsellä lakkoa takana 3 viikkoa...
Liliane; sulla se vaan piina jatkuu! Tsemppiä, toivotaan vielä, että plussaksi muuttuisi!
swehina; Oikein paljon onnea!!! Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia mukaan!
ulriina; Ihanaa, että kaikki on kunnossa! Täällä kuitenkin vielä peukut pystyssä, että kaikki menisi loppuun asti hyvin! bdbdbdbdbdbdbd
ON: Nyt on taas ollut pari päivää sellainen olo, että kannattaakohan niitä lapsia enempää " tehdä" , kun näistäkin on jo niin paljon huolta. Varsinkin tuo esikoinen aiheuttaa harmaita hiuksia (löysin viikko sitten mieheni päästä ensimmäisen harmaan hiuksen, ja ikää hänellä siis 33 v ;)), poika on muutenkin tempperamenttinen luonne (tullut äitiinsä) ja tuo hänen sairautensa, diabetes, korostaa vielä sitä, kun verensokeriarvot kohoaa liian paljon... Lisäksi tuo keskimmäinen hakee mustasukkaisena huomiota kaikenlaisella pienellä kiusanteolla... No ehkä tämä taas tästä... En ole vielä kokonaan luopunut ajatuksesta neljännestä, mutta ei kaukana käytä... Täytynee vielä miettiä nämä viimeiset 3,5 viikkoa (ennen sitä lääkäriä) oikein urakalla tätä asiaa...
Käväsin tällä puolella lueskelemassa, ja huomasin että olin vielä tuolla esittelyssä. Minut voi lisätä plussanneisiin, viikkoja on 8 ja risat, LA 20.10, ja yksi ultrakin takana :o) Toivottavasti pysyn poissa täältä...ainakin toistaiseksi yrjötys ja väsy on lupaavaa!
t.Nipsunen
Ja paljon vauvaliimaa ja suojelusenkeleitä pienen turvaks!
Nonna: Hieno homma, että heti alettiin tutkimaan! Peukut on pystyssä, että tulosta syntyisi PIAN! bd bd bd bd
Marialle ja Nipsulle(muistinkohan nyt oikein?) Onnittelut tupakkalakosta! :)
Rosmariini: ikävä kuulla, että testitulokset ei ole sellaiset kuin toivoit, mutta onneksi nyt tiedät ja jos ei tärppi käy luomusti niin sitä voidaan alkaa hoitamaan. Peukutukset ja tsempitykset! bd bd bd bd bd
Onnellista odotusta myös kaikille täälä vierailleille ex-haahuille! Kiva kuulla, että teillä on mennyt hyvin! :)
Oma napa: kp 17/24-29, enkä ole ollenkaan varma, että ovis on tapahtunut. Limat ja kipujakin oli kyllä, mutta lämmöt ei ole noussut normaalia korkeammalle. Alhaalla kyllä kävivät.. Ei auta kun taas odotella..
Tsempitykset kaikille! Ja Mukavaa sunnuntain jatkoa!
-sani
Piti kysyä Lilianen kuulumisia? Vieläkö menkat on pysyny poissa? Milloin aiot testata seuraavan kerran jos ei menkkoja kuulu? +++++++++++++++++++++-säteitä!! bd bd bd bd bd bd bd bd
Tuolla kuulin huhuja ex-haahuissa ja tottahan se oli! Onnittelut Swehina ja paljon vauvaliima ja tarrasukkia matkaan! Tervetuloa ex-haahupuolelle!
Täällä sitä vaan välillä käydään kurkkimassa uteliaana että mitä tänne kuuluu :) Tosi kiva muuten et alko Nonna teilläkin tapahtua niitten tutkimusten suhteen, peukut pystyssä että niistä on kovastikin apua bdbdbdbbdbdbdbdbdb
Plussatuulia tänne kaikille ~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+
terveisin,
peebee rv 12+2
Pitkästä aikaa...
Swehinalle onnittelut plussasta!!! Tsemppiä jatkoon.
Mä täällä edelleen odottelen " jotain" ..en vaan tiedä, että mitä. En saa normaalia arkea päälle, vaan ole jotenkin unessa koko ajan. Katsotaan, että murehdinko mä alintajuntaisesti niin paljon noit meneillään olevia tutkimuksia. Se selviää parin vkon päästä kun lääkäri soittaa tuloksista. Jos sen jälkeen olo helpottaa, niin tietää että mistä tää jumitusolo on johtunut.
miehen kanssa touhuilut ei vieläkään kiinnosta!?!??! Siis...vimeisimmästä keskenmenosta jo 2kk. Mutta mua etoo miehen lähestymisyritykset. Kuinkahan kauan se jaksaa mua kattella?
Kaameeta tällänen...
No eipä ainakaan tule mielitekoa alkaa yritystä ennen aikojaan :S Siis yritän nyt saada itseni ensin pirteeksi ja muutenkin kuntoon...ja sitten pitää miettiä uudestaan mahdollista uutta yritystä. Vieläkö pää kestää vai eikö kestä.
-Porkkana, menkkoja odotellessa-
Uusiksi...
Kiitos onnitteluista ja viime aikaisesta tuesta kaikille ♥
Katsotaan onnistuiko sydän, jos ei tässä vähän simppelimpi <3
:D
Swehina 5+0(?)
Huh! Tätä pinoahan joutui jo etsimään...
Nonna: Hieno juttu, että tutkimukset pyörähtivät käyntiin noin nopeasti.
ON: Yököttää ja ällöttää koko ajan. En tiedä johtuuko nämä oireet raskaudesta vai flunssasta vai molemmista. Sikäli positiivista kuitenkin, sillä tuulimunaraskaudessahan epäilin jotakin olevan pielessä, koska raskausoireita ei ilmaantunut ollenkaan. Esikoista odottaessa taas jouduin olemaan sairaslomalla pari viikkoa, kun mikään ei pysynyt sisällä. Jospa tämä pahoinvointi olisi siis hyvä merkki...
Tasan kahden viikon päästä on ultra....
Pirpula rv5+1