Lähtiskö kukaan mun kanssa tänään Hgissä baariin?
Kaveri perui eikä haluis yksinkään mennä. Kyselee n27 :) Ja pillua en anna kun sitä kumminkin joku tulee kysymään.
Kommentit (30)
Mitä jos mies kolahtaa heti ensi katseesta sinuun..niin annatko ?
Sehän vois olla hauskaa! Millaisissa paikoissa käyt yleensä?
N30
Tanssiminen on mulle se ykkösjuttu mutta kaikki huomioidaan :) Mihin sä haluisit?
ap
Ottakaa toi yks messiin ja pukekaa se jotenkin. On 33 niin menee vielä iän puolesta.
Hauska iltaa ap ja 5! Ja muistakaa turvaseksi, jos mieli muutuu...
Tykkään tanssia myös! Jos sulla on joku / jotain paikkoja mielessä niin mulle sopii.
-Nelonen
Lähtisin, mutta olen tällä hetkellä Rovaniemellä. Mene yksin ja pidä hauskaa. Kyllä sieltä seuraa löytyy. :)
Hei nelonen haluutko sopia tässä jonkun paikan missä voitais nähdä vai yritänkö antaa puhelinnumeroni?
ap
Mä niin haluisin lähteä mutta asun lahdessa 😒
Ei pillu niinkään kovin kiinnosta.
Mutta antaisitko kakkosta? Drinksun mun piikkiin...
Täällä jos sopii niin paikalla on kohta ihmettelemässä AV:n epätoivoiset miehet. :D mitenköhän saatais vaihdettua yhteystiedot?
-Nelonen
Mun pitää käydä vähän hoitaan asioita mutta tuun siinä ysin maissa kattoon onko tähän tullu mitään :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä jos sopii niin paikalla on kohta ihmettelemässä AV:n epätoivoiset miehet. :D mitenköhän saatais vaihdettua yhteystiedot?
-Nelonen
Onko sulla semmosta spostia missä ei näy nimi?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Nelonen
-ap
Ei oo. :(
-Nelonen
Laitatko viestiä kun oot täällä jos vielä haluut lähteä? Päivystän tässä ny siihen asti kun lähen liikenteeseen. Mulla ois feikkiprofiili facebookissa jos sen kautta uskaltaisit laittaa viestiä? Toki jos vielä löytyy kiinnostuneita niin muutkin saa laittaa :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Nelonen
-ap
Ei oo. :(
-Nelonen
Hei toivottavasti tavoitatte toisenne! Olisin ollut halukas myös, mutta liikaa välimatkaa :(
Toivottavasti tulee hauska ilta!! :)
Toivottaapi yksinäinen nainen 28v liian kaukaa
En haluakaan naida "baari"n vessassa. Voin tulla sun kämpille, anna numero!
Annatko pillua?
M35