Ah. Minä sitten rakastan näitä Tallinnan ja Kanarian dissaajia.
Se kertoo paljon heidän tavastaan matkustaa ja kokea ympäristöä, erityisen paljon se kertoo heidän historiantuntemuksestaan ja kulttuuriharrastuksistaan.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo paljon heidän tavastaan matkustaa ja kokea ympäristöä, erityisen paljon se kertoo heidän historiantuntemuksestaan ja kulttuuriharrastuksistaan.
No, sitä historiaa ja kulttuuria on kuule muuallakin kuin Tallinnassa ja Kanarialla. Suosittelen kokeilemaan jotain muuta kohdetta välillä, voit yllättyä positiivisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, sitä historiaa ja kulttuuria on kuule muuallakin kuin Tallinnassa ja Kanarialla. Suosittelen kokeilemaan jotain muuta kohdetta välillä, voit yllättyä positiivisesti!
Vedit sitten mutkat suoriksi, ja päättelit, että Tallinnan ja Kanarian matkaajat eivät muualla käy. Aikamoista ennakkoluuloisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedit sitten mutkat suoriksi, ja päättelit, että Tallinnan ja Kanarian matkaajat eivät muualla käy. Aikamoista ennakkoluuloisuutta.
Todella.
Varasin muuten juuri reissun Tallinnaan, ihan tämän ketjun inspiroimana! Ei olla käyty pitkään aikaan, kun reissut on viime aikoina suuntautuneet Välimerelle ja Karibialle. Nyt tuli olo, että pakko päästä taas Tallinnaan.
Löysin niin hauskan majoitupaikankin, että malttaakohan tuolta olla pois ollenkaan:
http://rapunzel-tower-apartment.hotelintallinn.com
Ihana päästä taas ja joulumarkkinatkin sattuu olemaan silloin kun mennään.
Kanaria minulta on kyllä käymättä kokonaan. Pitäisiköhän joskus kokeilla?
Ajattelin mennä ensi kesänä Tallinnaan ja tehdä kuukauden Baltian kiertueen. Olen matkustellut paljon, mutta asunut lähes koko aikuisiän ulkomailla, joten nuo maat ovat jääneet välistä.
Oon miettinyt kans usein mistä se ylenkatse mm. reppureissaajakavereilta tulee kun kerron matkustavani yhdeksättä kertaa Kanarialle täna talvena. Kaikilla on omat tarpeensa ja tapansa matkustaa ja mä nyt vaan haluan tällä reissulla maata auringossa ja rentoutua. Olen matkustellut myös Usassa ja n. 15:ssa Euroopan maassa, lyhyempiä ja pidempiä aikoja, kaupunki ja rantalomia.Ei musta mitkään matkavalinnat sulje toisiaan pois jne, mutta joistakin "oikeaa" matkailua on vain just tällänen Aasiassa rinkan kanssa kiertely. Tärkeintä on, että matkustaa jos siitä tykkää, ei se minne menee!
Kanaria ja Tallinnahan on oikein kivoja matkakohteita. Itse en lähtisi Turkkiin, Dubaihin tai Thaimaahan.
Kiitos rakkaudentunnustuksestasi!
Olen juu nuorempana käynyt niin monet kerran Tallinnassa ja eri Kanarian saarilla (Las Palmasin kaupunki oli paras, vaikka ranta ei ollutkaan paras), etten näe niissä enää mitään kiinnostavaa.
Maailma on niin täynnä ihanampia kohteita! Onneksi on enemmänkin kielitaitoa kuin suomi, niin uskaltaa lähteä kaikkiin uusiin kiinnostaviin paikkoihin. Noo, elekielelläkin olen muutamassa paikassa ihan pärjännyt.