Vierailija

joudun tekemään ihan kaikki kotityöt, hoitaa lapset, siivota, pestä pyykit yms. Olen niin totaalisen väsynyt jokaisen päivän jälkeen, että ei tee todellakaan mieli "palkita" vielä miestä päivän päätteeksi osallistumattomuudestaan!

Että miettikääpä miehet, kuinka paljon oikeasti osallistutte kotitöihin. Sama pätee myös toisin päin. Myös naiset voivat yhtälailla ajaa miehen loppuun.

Näin siis meillä. Mikä teillä on syy seksittömyyteen?

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Meillä melko sama työnjako kotitöissä, tosin lapsia ei ole. Itse joudun lähes kaiken hoitamaan. Seksiä haluaisin silti, mutta mies ei halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Toivottavasti olet kertonut miehellesikin tuon.

Kaveripariskunta oli samanlainen. Nainen hoiti lapset, siivosi ja laittoi ruuat kun mies rönötti sohvalla tuijottaen telkkua. Mies sanoi, ettei tee mitään jos pillua ei saa. Nainen ei iltaisin pystynyt enempään kuin raahautumaan sänkyyn puolikuolleena. Erohan siitä tuli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No voithan sä vain maata ja annat miehen lykkiä? Kevyempää kuin jääkaapille kävely

Ja sit leimataan lahnaksi sängyssä jos tekee noin.

Vierailija

Liittosi on alamäessä. Annat sille entisestään vauhtia. Luuletko miehen lisäävän kotityöpanostaan seksisäännöstelysi johdosta? Ei, etäännytte entisestään ja hän hoitaa sukupuoliset tarpeet esimerkiksi jonkun toisen kanssa. Ero häämöttää jo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voithan sä vain maata ja annat miehen lykkiä? Kevyempää kuin jääkaapille kävely

Mieluummin lahna kuin pihtari

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Heiluttele välillä käsiäsi niin erotut lahnasta, mutta ei ole liian rasittavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaisen tutkimuksen mukaan päinvastoin.  Mitä enemmän mies tekee kukkaessussa kotihommia, sen vähemmän seksiä.

Tässä voi olla jotain perää. Teen ehkä 80% kotihommista (imuroin, pyykkään omat ja yhteiset, hoidan tiskit ym.) ja seksiä on noin 3kk välein

M31

Vierailija

Tekosyy. Minä (mies siis) kokkaan, hoidan keittiön suvereenisti ja hoidan lapsia jotta vaimo voi harrastaa. Saanko siis seksiä? No en, perkele. Tai korkeintaan kerran vuodessa.

Eero

Olen mies, 34 v. En halua enää naistani. Hän on kaunis, hauska ja sielunkumppani, mutta nainen tekee 12 h työpäivää jatkuvasti ja kotiin päästyään puhuu vain työpaikkansa henkilöongelmista. Lisäksi hän vain syö syö ja syö, mulla ei todellakaan ole mitään lihavia vastan mutta nainen johon rakastuin kasvoi parissa vuodessa 15 kg ja seksi ja romantiikka hiipui samaan tahtiin. Rakastan nasitani, mutta haluaisin vittää aikaa muutenkin kuin ruokapöysän ääressä kuuntelemassa miten kollega A teki sitä ja kollega B puukotti selkään. olen nyt vuoden puhnut asiasta mutta ei auta. Joudun kai nostamaan kytkntä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaisen tutkimuksen mukaan päinvastoin.  Mitä enemmän mies tekee kukkaessussa kotihommia, sen vähemmän seksiä.

Tässä voi olla jotain perää. Teen ehkä 80% kotihommista (imuroin, pyykkään omat ja yhteiset, hoidan tiskit ym.) ja seksiä on noin 3kk välein

M31

Ihan tosi? Mä kyllä tarjoilisin pimppaa tuollaiselle miehelle vaikka päivittäin, paljon hauskempaahan se on naida kuin tehdä kotitöitä, ja jaksaakin paremmin kun ne on jaettu. Vaihda nainen sellaiseen, joka osaa arvostaa.

N37

Vierailija

Meillä minä hoidan varmaan 90% kotitöistä (omasta halustani) ja jaksan silti "palkita" miehen kerran viikossa. Ja olen siis myös kokoaikatyössä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

M31

Ihan tosi? Mä kyllä tarjoilisin pimppaa tuollaiselle miehelle vaikka päivittäin, paljon hauskempaahan se on naida kuin tehdä kotitöitä, ja jaksaakin paremmin kun ne on jaettu. Vaihda nainen sellaiseen, joka osaa arvostaa.

N37

Niin no tuo on ainoa nainen, joka mut on kelpuuttanut eli sitten oltaisiin kokonaan ilman. Mä vielä käyn töissä ja nainen on pääasiassa päivät kotona itekseen

M31

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat