Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äidit! Onko ollut vaikeaa löytää uutta puolisoa?

Vierailija
17.09.2016 |

Etenkin olen kiinnostunut teistä nuoremmista 20-40-vuotiaista joilla on yksi lapsi.

Onko tällaisen naisen mahdotonta löytää kumppania?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olin 25v kun löysin puolisoni. Yksi lapsi oli silloin. Oli vaikeaa löytää kunnollinen mies jolle kelpaisin sekä minä että lapseni. Olemme nyt naimisissa ja pari yhteistä lasta, hän myös adoptoi tuon minun aiemmasta suhteesta olevan lapseni. Hyvä, huolehtivainen mies.

Lykkyä pyttyyn! Sinäkin löydät oman puoliskosi kyllä :)

Vierailija
2/4 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut vaikeaa. Jäin 26-vuotiaana yh:ksi, erosin ensimmäisestä liitostani omasta aloitteestani. Alle vuodessa löysin nykyisen aviomieheni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halukkaita on kyllä ollut. Mutta aika pitkään olin sinkkuna. Löysin kyllä lopulta ihanan lapsettoman miehen. Mulla yksi lapsi ja olen reilu kolmekymppinen. Eli en nyt sano että helppoa. Varmasti myös itsessä vikaa. Olisin voinut olla avoimempi ja uskaliaampi. Mutta toisaalta; tätä miestä kannatti odottaa.

Vierailija
4/4 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olen väärä ihminen vastaamaan, kun en edes etsi puolisoa. Parisuhteen olen kyllä löytänyt, mutta en siis edes halua muuttaa saman katon alle. Olen saanut erottuani todella paljon huomiota miehiltä, niin harrastusten, työkuvioiden kuin yhteisten tuttujenkin kautta, mutta sopivin löytyi netistä. Mutta voi sanoa että ihan pääsin valitsemaan parhaan päältä :) Elämäntilanteeseeni sopivan, minua nuoremman, lapsettoman miehen. Ainut ongelma tällä hetkellä on se, että miehen nälkä taitaa olla kasvamassa ja on alkanut väläytellä yhteenmuuton ajatusta. Olen pitänyt ajatusta lähinnä vitsinä, mun lapset on alakouluikäisiä eikä mulla ole aikomusta tuoda niiden elämään uutta aikuista. Nyt on vaan alkanut tuntua, että miehelle se ei ole mikään vitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi