Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2016 virallinen!

Vierailija
16.09.2016 |

.

Kommentit (1186)

Vierailija
361/1186 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisun hiukset on karmeet ja miten se on jotenki teennäisen oloinen. Ei aitoa tunnetta!

Lauri on paras!

Vierailija
362/1186 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Lauri on mukana, muuten ei tulisi ehkä katsottuakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1186 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisu on ihana ja kaikki oli ihania.

Vierailija
364/1186 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun olin joskus matkailumessuilla (joskus 2004/2005 en muista tarkkaan vuotta) ja siellä oli yhdellä osastolla esiintymässä Lauri Tähkä ja Elonkerjuu. Ei ollut kuin minä, kaveri ja pari muuta kuuntelemassa. :)

Vierailija
365/1186 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää että se mikä tässä ohjelmassa on olennaisinta, eli kappaleiden live-esitykset, on torpedoitu a) sillä että eivät ole live-esityksiä b) sillä ettei esityksiä näytetä kokonaan. Lisäksi artistien uraa ja elämää ei taustoiteta niin kuin aiemmin ja yhdessäoloa näytetään vähemmän. Johtuisiko siitä että kausi tuntuu nyt vähän pintapuoliselta.

Vierailija
366/1186 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko oli hyvä!

Vierailija
367/1186 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuustonen - kohtalon oma

Anna Puu - sama nainen

Teräsniska - baden baden

Hector - EI JÄÄNYT MIELEEN???

MG: Mun koti ei oo täällä

Lauri: Joku ekalta levyltä, en muista mikä...

Vierailija
368/1186 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti oli tuo ihan loppu pilattu kun Hector veti, mutta en saanu mitään selvää kun näytettiin kesken esityksen vaan haastatteluja. Jos se olisi näytetty vain kokonaisuudessaan niin olisi vähän katsojillekin avautunut että miksi tuo veto oli niin älyttömän hieno...? Näkyisköhän se kokonaisuudessaan Ruudusta?

Vierailija
369/1186 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa todella negatiivista keskustelua täällä. Mikään ei kyllä tunnu olevan hyvin eikä kelpaavan. Ne ekojen kausien keskustelut tuntui jotenkin paljon positiivisimmilta, niitä oli mukava seurata. 

Tän päivän jaksossa ei mun mielestä ollut mitään kovin huonoja vetoja. Hector iski ehkä vähiten henkilökohtaisesti minuun. Viime viikosta huomasin, että Mikon versiosta en tv:stä katsottuna oikein tykännyt, mutta kun kuuntelin sitä spotifyista, niin sehän toimikin todella hyvin. Mikon viime viikon veto onkin ollut yks viime viikon suosikkibiisejäni. :)

Vierailija
370/1186 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää että se mikä tässä ohjelmassa on olennaisinta, eli kappaleiden live-esitykset, on torpedoitu a) sillä että eivät ole live-esityksiä

Tämä on kyllä ärsyttävää. Olisi kiva kuulla laulajia laulajina eikä muovisiksi siloiteltuina silikoneina.

Vierailija
371/1186 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kyllä, että tämä formaatti on keksitty vasta näinkin myöhään. Oma dreamteam tähän hommaan olisi ehdottomasti Kikka, Göstä Sundqvist, Kirka. Olavi Virta, Annikki Tähti, Juice ja Rauli Somerjoki. Eli sellainen "vain kuolemaa" specialkausi.

Jostain kumman syystä mietiskelen aika usein vähän liiankin into piukassa Göstaa tulkitsemassa Kiihkeät Tuulet hittiä. Tai Juicea yhdessä Kikan kanssa duetoimassa Huone105:sta.

Tähän kuluvaan kauteen ei ole mitään sanottavaa, kun näiden kuolleiden artistien fantasiointihommat vie oikeastaan kaiken vapaa-ajan.

Vierailija
372/1186 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chisu vähissä meikeissä on tavallistakin taviksemman näköinen, jopa valju koska hiukset hyvin ohuet ja lättänät. En ymmärrä miksi tuota naista palvotaan kaunottarena. Etenkin kun hyvän musiikin tekijän EI tarvitse edes olla kaunis.

Kaunotar on sellainen, josta saa vähällä laitolla kauniin. Tavis ei muutu kaunottareksi sillä, että peitetään pisamat, vedetään tukka päätä myöten ja pannaan punaa huuliin. Kuusi muuttuu. Ja onhan sillä ihan mieletön vartalo.

Vierailija
373/1186 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kyllä, että tämä formaatti on keksitty vasta näinkin myöhään. Oma dreamteam tähän hommaan olisi ehdottomasti Kikka, Göstä Sundqvist, Kirka. Olavi Virta, Annikki Tähti, Juice ja Rauli Somerjoki. Eli sellainen "vain kuolemaa" specialkausi.

Jostain kumman syystä mietiskelen aika usein vähän liiankin into piukassa Göstaa tulkitsemassa Kiihkeät Tuulet hittiä. Tai Juicea yhdessä Kikan kanssa duetoimassa Huone105:sta.

Tähän kuluvaan kauteen ei ole mitään sanottavaa, kun näiden kuolleiden artistien fantasiointihommat vie oikeastaan kaiken vapaa-ajan.

Vierailija
374/1186 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Suvin esitys miellyttänyt ketään?

--

Miksi ohjelmassa muuten illan isäntä esittää yllättynyttä, kun kuulee laulajan biisivalinnan?

Vierailija
375/1186 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys painaa tätä kautta, ei oikein tiedä ovatko tosissaan kommenteissaan vaan toistavatko edellisten kausien kaavaa, harmi, toivottavasti paranee mitä omalta osaltani en usko kun en biisin biisiä Gabrielilta tiedä.

Vierailija
376/1186 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina pitänyt Chisun biiseistä, mutta nyt oli ihana nähdä miten aidon ja sielukkaan oloinen ihminen laulujen takana on. Fanitan <3

Vierailija
377/1186 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Anna Puu punaisessa minimekossaan tekemässä linnunpönttöä. Voi herra mun kiesus.

Vaikuttaa juuri sellaiselta "olen löytynyt itseni " mutta tyyppi on selkeesti ihan hukassa.

Kolmenkympin kriisi?

Eiköhän se ole jo taakse jäänyttä elämää 30 kriisi, varmaankin alkaa olla pakonomainen wannabe-teinityyli hänellä.

Anna Puu on aikamoinen h...tsu. Iski sitten Jukka Immosen joka asui vielä Jennin kanssa. Pettää miestään samalla. Ja Satulinnassa yrittää nuoleskella miehiä minkä ehtii, huokailee merkitsevästi ja pitää kaula-aukot napaan asti. 

Bikinit päällä illallisella.  :)

Vierailija
378/1186 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina pitänyt Chisun biiseistä, mutta nyt oli ihana nähdä miten aidon ja sielukkaan oloinen ihminen laulujen takana on. Fanitan <3

Oon ollut ennenkin tätä mieltä, mutta nyt uskallan sanoa sen ääneen: Chisu on ehkä Suomen luovin nainen.

Vierailija
379/1186 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina Äkkijyrkkää pitäisin vieläkin luovempana.

Vierailija
380/1186 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hectorin biisi oli Tuu mua vastaan

Hieno biisi. Ekan kerran kun kuulin sen Chisulta, ajattelin teinityttäreni ja mun välejä, oli olleet aikas vaikeat ennen tota biisiä. Tänään Hector sai siitä irti jotain aikuista ja kypsää ihmissuhteista. Chisun vikan levyn paras biisi. Olisin mielelläni kuunnellut koko dueton. Toimii varmasti hienosti duettona, kun sanoituskin kertoo siitä miten duetto saadaan toimimaan.

Ketju on lukittu.