Vierailija

tai vaikka vain villiä kesää? Sellaista jolloin koitte ja sekoilitte paljon enemmän kuin koskaan ennen sitä tai sen jälkeen, ja josta jäi hyvä mieli ja hurjia muistoja sinne kiikkustuoliin asti muisteltavaksi.

Kommentit (17)

Vierailija

Viime vuosi kun olin suurimman osan ajasta maniassa. Tuli sekoiltua enemmän kuin koskaan elämäni aikana. Onneksi ei sattunut mitään liian vakavaa vaikka itsemurhaakin yritin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viime vuosi kun olin suurimman osan ajasta maniassa. Tuli sekoiltua enemmän kuin koskaan elämäni aikana. Onneksi ei sattunut mitään liian vakavaa vaikka itsemurhaakin yritin.

Jäi hyvä mieli koska et kuollut vai?

Vierailija

Joo, 29-vuotiaana tuli sekoiltua enemmän kuin koskaan ennen, varmaan se kuuluisa 30 kriisi. Hävettää kyllä osa toilailuista, osalle voi nauraa ja osasta kiitollinen että tapahtui ja kaikki liittyy ylläri ylläri miehiin:D

Vierailija

Jep. 1 tosi hyvä kesä ja pari ekaa opiskeluvuotta sinkkuna 22-24 ikäisenä. Tapasin siinä sellaisen miehen, jonka kanssa oli menoa ja meininkiä. Olemme edelleen hyviä ystäviä, emme varsinaisesti seurustelleet koskaan.

Vierailija

Viimeisen neljä vuotta mennyt aika lujaa. Välillä miettii, että pitäisköhän rauhottua, mutta miksi rauhottuisin, kun elämä on suht esteetöntä ja hauskaa. Olisihan se vielä hauskempaa joku löytää ja vakiintua, mutta se tulee sitten kun sen aika on?

Vierailija

Oli villi vuosikymmen (tai ok, 8-v). Nyt yliopistolla, joskus toivottavasti hyvissä töissä. Usko on vahva. Hauskaa oli niin pitkään ettei se enää ollut hauskaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jäi hyvä mieli koska et kuollut vai?

Ei jäänyt hyvää mieltä kyseisestä vuodesta. Olisin kyllä voinut mun puolesta kuolla.

Vierailija

Jaa, minulla on kyllä ollut aika montakin erillistä ajanjaksoa, jotka ovat olleet villejä. Kaiken kaikkiaan ne ajoittuvat ikävuosille 14-24. Nyt 36-vuotiaana alkamassa uusi.

Vierailija

On ollut. Olin eronnut ensimmäisestä vakavasta suhteestani ja olin sen jälkeen aika hukassa. Aloin elämään sitä villiä sinkkuelämää jota en ollut aiemmin päässyt kokemaan ja bailasin menemään... Ei se ollut niin hauskaa kuin olin kuvitellut eikä irtosuhteista jäänyt kovin hyvä mieli, mutta ainakin tiedän nyt mitä se on. Luulen että jos rakastun joskus uudestaan ja päädyn tavalliseen ja turvalliseen suhteeseen, osaan arvostaa sen turvallisuutta paremmin. Toisaalta ei tarvitse myöskään vanhana miettiä, että olisipa tullut nautittua nuoruudesta enemmän... Onpahan nähty ja koettu.

Vierailija

Lukion viimäsenä vuonna, 17-vuotiaana oli aika hurjaa menoa. Tutustuin ekaa kertaa alkoholiin, alkoi vastakkainen sukupuoli kiinnostamaan ja kaveri oli juuri saanut ajokortin. Festareillekin menin kolmeksi päiväksi, kännit kesti vielä viisi seuraavaa päivää. Kihloihinkin ajauduin, se tosin ei kestänyt vuotta kauempaa kun opiskelut alkoivat toisella paikkakunnalla lukion jälkeen.

No oikeastaan opiskeluvuosistakin neljä ensimmäistä oli aika biletystä. Ostin autonkin ja kävin ties missä kaupungissa heiloja morjestamassa. Aijai, kyllä silloin oli olevinaan hauskaa :D. Opiskelijaristeilyt, perjantaina koulusta suoraan baariin ja maanantaina pienessä laskuhumalassa takasin opiskelemaan. Arjet muutoin koulua 8-16 tai 8-20 ja töistä suoraan duuniin, puoliltaöin kotiin tekemään läksyt ja nukkumaan.

Kummallisesti se perhe-elämä alkoi rellestämisen jälkeen kiinnostaa ja pakko myöntää, ettei tuota huoletonta nuoruusaikaa ole kyllä yhtään ikävä. Aika aikaansa kutakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lukion viimäsenä vuonna, 17-vuotiaana oli aika hurjaa menoa. Tutustuin ekaa kertaa alkoholiin, alkoi vastakkainen sukupuoli kiinnostamaan ja kaveri oli juuri saanut ajokortin. Festareillekin menin kolmeksi päiväksi, kännit kesti vielä viisi seuraavaa päivää. Kihloihinkin ajauduin, se tosin ei kestänyt vuotta kauempaa kun opiskelut alkoivat toisella paikkakunnalla lukion jälkeen.

No oikeastaan opiskeluvuosistakin neljä ensimmäistä oli aika biletystä. Ostin autonkin ja kävin ties missä kaupungissa heiloja morjestamassa. Aijai, kyllä silloin oli olevinaan hauskaa :D. Opiskelijaristeilyt, perjantaina koulusta suoraan baariin ja maanantaina pienessä laskuhumalassa takasin opiskelemaan. Arjet muutoin koulua 8-16 tai 8-20 ja töistä suoraan duuniin, puoliltaöin kotiin tekemään läksyt ja nukkumaan.

Kummallisesti se perhe-elämä alkoi rellestämisen jälkeen kiinnostaa ja pakko myöntää, ettei tuota huoletonta nuoruusaikaa ole kyllä yhtään ikävä. Aika aikaansa kutakin.

Ei pahalla, mutta aika laimealta kuulostaa kuitenkin tämä. Peruskauraa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei pahalla, mutta aika laimealta kuulostaa kuitenkin tämä. Peruskauraa

Ehkä sinulla tuo on peruskauraa, vuodesta toiseen, mutta minulle se oli sitä "villiä aikaa". Koin ja sekoilin paljon enemmän, kuin oikeastaan koko muuna tähänastisessa elämässäni yhteensä. Taisin ymmärtää aloituksen sitten väärin, sori siitä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat