Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seronil ja seksi

Vzkslalzjzbxnzmsms
16.09.2016 |

Tiiättekö vaikuttaako seronil (vaikuttava aine fluoksetiini) orgasmin saantiin? Onko kokemuksia?

-Nainen, n.3v kättänyt ko lääkettä

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut ku kyseistä lääkettä söin. Miehellä nyt sama lääke ja tiukassa on, aivan päinvastainen ongelma kuin ennen lääkettä.

Vierailija
2/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää oo syöny niitä jo ennen kun seksielämä alkoi aina tähän päivään asti ja en koskaan ole saanut miehen kanssa orgasmia, vain suihkulla tai voimakkaalla vibralla. Voiko se vaikuttaa oikeasti niin paljon aivoihin ettei kunnolla kiihotu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaikuttaa, lukee pakkausselosteessakin.

Vierailija
4/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SSRI (selective serotonin re-uptake inhibitor) lääkkeillä on usein sivuvaikutuksena, että orgasmin saanti pitkittyy, sekä miehillä että naisilla. Otin asiasta selvää noin 10v takaperin, silloisen masennukseni aikana.

Fluoksetiini kuuluu näihin lääkkeisiin.

Vierailija
5/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, SSRI lääkkeet vaikeuttaa orgasmin saantia... Hirvee hankaus, että saa mällin lentämään. Tulisipa parempia lääkkeitä markkinoille.  

Vierailija
6/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että halut eivät palaa vaikka lopetan :(

Ja pelkäämällä pelkään että vaikka lopetan en saa orkkua ja kun ajattelen näin niin uskon niin tapahtuvan. Vai onko lääke kuitenkin niin vahva että kun lopettaa halut tulee takaisin ja sitä halua ei voi millään ajatuksilla estää? Jos ymmärsitte mitä tarkotan :D

Vierailija
7/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jdjsksjdj kirjoitti:

Pelkään että halut eivät palaa vaikka lopetan :(

Ja pelkäämällä pelkään että vaikka lopetan en saa orkkua ja kun ajattelen näin niin uskon niin tapahtuvan. Vai onko lääke kuitenkin niin vahva että kun lopettaa halut tulee takaisin ja sitä halua ei voi millään ajatuksilla estää? Jos ymmärsitte mitä tarkotan :D

Kyllä ne halut palaa, ainakin mulla. Olen lopettanut kaksi kertaa SSRI lääkkeet, ja halut palannut molemmilla kerroilla ryminällä. Tosin on ollut pakko aina palata niihin. Lääkkeen lopetuksen jälkeen jonkun viikon panettaa ihan sikana, mut sitten se tasaantuu. Mut nää on yksilöllisiä juttuja. 

Vierailija
8/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni lääke vei sen suurimman kiiman pois tunnelmasta, jotenkin turrutti, vaikea sanoa miltä naisesta tuntuu. 3 vuotta on todella pitkä aika syödä masennuslääkkeitä tosin, harkitsisin lopettamista. Jos se yhtään parantaa seksielämää niin kyllähän siinä piristyy jo senkin takia.

Muutamaa kuukautta kauempaa ei tullut ite lääkkeitä käytettyä, kun yleensä totesin että eihän näistä ole mitään apua, vain ikäviä sivuvaikutuksia. Se on niin arpapeliä noiden kanssa että kenelle toimii, kenelle ei.

Vierailija
9/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaa huiput pois, sekä ylä että ala.

terveisin 6 vuotta noita paskoja syöneenä

Vierailija
10/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin erittäin onnellinen jos saisin hyvän seksielämän. Ei ole minusta paljoa vaadittu, mitä pahaa olen tehnyt että se minulta viety? En halua että joku mies joutuisi olla minun kanssani, en miehenä olisi ainakaan naisen kanssa joka ei tule. Tämä asia on minulle erittäin vaikea. Masennun ihan tästä, koska haluaisin miellyttää miestäni saamalla orgasmin. Tuntuu että olen alhaalta tunnoton. Suuseksi ei tunnu ainakaan miltään.

Vierailija
11/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jdkslfkfkdkska kirjoitti:

Olisin erittäin onnellinen jos saisin hyvän seksielämän. Ei ole minusta paljoa vaadittu, mitä pahaa olen tehnyt että se minulta viety? En halua että joku mies joutuisi olla minun kanssani, en miehenä olisi ainakaan naisen kanssa joka ei tule. Tämä asia on minulle erittäin vaikea. Masennun ihan tästä, koska haluaisin miellyttää miestäni saamalla orgasmin. Tuntuu että olen alhaalta tunnoton. Suuseksi ei tunnu ainakaan miltään.

Tiedän tunteen. Suren useasti kun en juuri tunne mitään kun vaimo ottaa suihin. Onneksi hän sentään nauttii siitä, ja itse panemisesta. 

Vierailija
12/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne taustaasi tai syitä lääkitykseen, mutta ihan elämänkokemuksen ja keittiöpsykologin pätevyydellä kysyn, että olisko sinun mahdollista lopettaa lääkitys? Omat koetut sivuvaikutukset orgasmin suhteen olivat samankaltaisia. Ja kun lääkityksen lopetti niin hommat toimi taas.

Sinuna ottaisin puheeksi tämän lääkärisi kanssa, vaikka aihe onkin vähän arka. Keskustele lääkkeen tarpeellisuudesta.

Ja lopuksi vielä.. ei se orgasmi ole seksin päämäärä parisuhteessa, vaikka mukavastihan se miehen itsetuntoa nostattaa kun nainen laukeaa. Fiksu mies ymmärtää myös että ei se aina onnistu ja ei sen orkun tarvitse tulla pelkästä yhdynnästä, käsiä ja suuta saa käyttää ja lelujakin vielä. Nauttikaa toisistanne.

Vierailija
13/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En normaali yhdynnästä orkkua edes haaveile, mutta kun sen saisi edes suuseksillä tai sormilla... mutta ei. Jännittää niin auttaako lopetus. Kauanko muuten meni lopetuksesta että halut palasi?

Vierailija
14/20 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 13v ja syön tota lääkettä ja mulla on kyllä hirveet itsetyydytys halut.

Vierailija
15/20 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 13v ja syön tota lääkettä ja mulla on kyllä hirveet itsetyydytys halut.

Se on hyvä, että halut on säilynyt :) 

Vierailija
16/20 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SSRI lääkitystähän käytetään myös ennenaikaisen laukeamisen hoidossa. Itselläni vaikutti ainakin tosi paljon, seisokki oli ihan yhtä kova, mutta laukeaminen kesti pidempään, mutta vei kyllä myös nautintoa pois. Oli tavallaan tunto kullista poissa.

Vierailija
17/20 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitkään syönyt Seronilia ja halut eivät ole kadonneet minnekään ja orgasmin saanti ei ole vaikeutunut, tosin minulla on kausia, jolloin syön lääkettä epätasaisesti, mikä tietenkin voi vaikuttaa asiaan.

Vierailija
18/20 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jfkskskdkfbfbx kirjoitti:

mää oo syöny niitä jo ennen kun seksielämä alkoi aina tähän päivään asti ja en koskaan ole saanut miehen kanssa orgasmia, vain suihkulla tai voimakkaalla vibralla. Voiko se vaikuttaa oikeasti niin paljon aivoihin ettei kunnolla kiihotu?

Voisitko käyttää voimakasta vibraa ollessasi miehen kanssa?

Esim. vibraat yhdynnän aikana klitoristasi tai silloin kun mies työntelee sormea vaginassasi tms.

Jos se siis vibralla tulee, niin mikä on ongelma?

Vierailija
19/20 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin juuri tätä asiaa. Kannattaako koko lääkettä edes aloittaa? Essitalopraami teki alapäästä melkein tunnottoman ja se oli kamalaa! Kyky palautui vasta kun täydestä lopetuksesta oli n 1kk aikaa. -nuori nainen

Vierailija
20/20 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita, joilla seksuaaliset haitat olis jääneet pysyviksi? Mulla on vuosia ollut eri mielialalääkkeitä, mutta Seronil vei erektion. Se lopetettiin, mutta seksihalut ei palanneet. Yli vuosi jo Seronilin lopetuksesta. Ei seiso, ei haluta. On aina ollu kovat halut ja olen ollut aktiivinen seksuaalisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi