Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etelä-Suomen ihmiset ovat häpeä kansallemme!

Vierailija
16.09.2016 |

Miehet ovat kanoja, naismaisia kävelytyyleineen, eleineen ja pukeutumisineen. Mitään ei osata, ruuvata edes ruuvia seinään.

Naiset muovisia, pitää esittää jotain amerikkalaista kumitisseineen, ankkahuulineen, hiuslisäkkeineen ja tekoripsineen kynsineen. Pthyi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persesuomalaiset kuulapäät ovat kyllä helposti suomen suurin häpeäpilkku.

Kuulapää

Mikä kuulapää on?

Ihmisiä joilla ei hiukset kasva ja pää on muutenkin umpiluuta (ts. persesuomalaisia).

Vierailija
22/24 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on just toisinpäin ja ite pidän hirveesti pk-seudun ihmisistä :) ovat puheliaita ja avoimia.jotkut kouvolalaiset on ihan hirveitä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalinta mitä voin kuvitella ovat maalta "Hesaan" muuttaneet opiskelijat joista sitten muovautuu su--vakki/vihervasemmistolaisia. Opettelevat puhumaan hessaa tai piilottavat savonsa. Pukeutuvat vertaisryhmiensä mukaisesti. Lietettä. 

Voin pahoin kun näen näitä janareita Espanjan puistossa tekorentoina statilaisina aatetoveriensa kanssa. Go home!!!

No juu. Juuri tuollainen oli pari tuntia vieressäni ratikassa. Sanoin ystävällisesti, että "anteeksi, mä jäisin seuraavalla pysäkillä", niin ko. "hesalainen" sanoi, että "miekin jään seuraavalla" silmiin edes vilkaisematta tylyllä äänellä ja istua tönötti siinä edessä ja liikahti vasta viime hetkillä. Kohteliasta ois ollut antaa mulle tilaa mennä siitä ohitse ja edes vähän ystävällisemmin sanoa, vaikka oiskin itse istunut viime hetkille siinä penkillään. Tai sitten ois edes tehnyt eleen, että ois tarjoutunut väistämään. En sitten viitsinyt rynniä siitä ohikaan. Ärsyttävää. Olisin hieman aiemmin noussut siitä, sillä en ollut pitkään aikaan jäänyt sillä pysäkillä ja oisin vähän tsekannut sitä reittiä samalla. T. Lapsesta lähtien helsinkiläinen

Arkea ja nämä unelmat eivät edes opi. 

Vierailija
24/24 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, milloin aletaan nurkkakuntasotaan, kuten aina näissä mittelöissä tapahtuu?