Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa mulle mikä siinä perspanossa viehättää?

Vierailija
16.09.2016 |

Itse en voi kuvitella mitään etovampaa kuin tuhkaluukun nuohoaminen. Vaikka olisi sen kuinka hyvin pessyt, niin minä en jormaani paskareikään työntäisi. Ja jos teette sen vielä paljaalla, niin eikö teitä ällötä se, että munaanne pinttyy kitkerä paskanhaju, virtsaputkeen saattaa mennä paskakokkareita ja munanvarsi värjäytyy ruskeaksi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se per rei nuoleminen varsinaista herkkua mulle, syy miksi harrastan vieraita on vain kun en kotona saa anaalia. Saispa vaan taas kohta kakkosta, naista tai transukin menee...

Harmi kun mode oli poistanut aamuisen keskustelun" mita maksaisit persepanosta.

Vierailija
22/29 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tykkää samoista asioista, minäkään en tykkää kaikista ruokalajeista tai musiikkityyleistä. Pienet lapset kaivaa peräreikäänsä, koska se tuntuu hyvältä, siellä on paljon hermopäätteitä. Miksi sitä ei voisi tehdä aikuisena ja sellaisella elimellä jolla se tuntuu toisestakin hyvältä. Mitä hajuun tulee, jotkut tykkää jopa pahanhajuisista ruuistakin, kuten homejuustosta, että sekin on makuasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan kiksejä alistamista. Mikä sun pervesios on?

Kortsulla panen.

Vierailija
24/29 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaan tapaan, kuin toosan haju tarttuu myös? Heikosti pesty jos väriä ja kokkareita löytyy. Niin ja kumn läpi ei mee mitään edes pesemättömästä perästä...

Mutta ei ole pakko jos ei tykkää.

Vierailija
25/29 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko kaikkea, mitä täällä kirjoitetaan. Suurin osa "peppupanoista tykkäävistä" on väsyneiden äitien provoja. Kukaan sellaisesta oikeasti tykkää...!

Tietenkin joukossa saattaa olla jokunen heikolla itsetunnolla varustettu, säälittövöä tapaus, joka antaa mitä tahansa reikää von miehiä miellyttääkseen.

Vierailija
26/29 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana: vallantunne.

Vierailija
27/29 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä usko kaikkea, mitä täällä kirjoitetaan. Suurin osa "peppupanoista tykkäävistä" on väsyneiden äitien provoja. Kukaan sellaisesta oikeasti tykkää...!

Tietenkin joukossa saattaa olla jokunen heikolla itsetunnolla varustettu, säälittövöä tapaus, joka antaa mitä tahansa reikää von miehiä miellyttääkseen.

Tai sitten joku heikolla itsetunnolla varustettu, säälittävä tapaus syö homejuustoa tai mitä tahansa kuvottavaa vain miehiä miellyttääkseen.

Vierailija
28/29 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voi kuvitella mitään etovampaa kuin tuhkaluukun nuohoaminen. Vaikka olisi sen kuinka hyvin pessyt, niin minä en jormaani paskareikään työntäisi. Ja jos teette sen vielä paljaalla, niin eikö teitä ällötä se, että munaanne pinttyy kitkerä paskanhaju, virtsaputkeen saattaa mennä paskakokkareita ja munanvarsi värjäytyy ruskeaksi?

Olen AP:een kanssa samaa mieltä, vittu on tehty nussittavaksi ei persereikä.

Vierailija
29/29 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen AP:een kanssa samaa mieltä, vittu on tehty nussittavaksi ei persereikä.

Persereikä on tehty nussittavaksi, sen takia siellä on niin paljon hermopäätteitä. Mutta ei ole pakko jos ei haluu.