Mitä ajattelet vanhemmasta joka juo viiniä ruuan kanssa kaikesta huolimatta vaikka lapsia mukana?
Olin juuri itse syömässä ravintolassa. Vieressä istui 5 henkinen lapsiperhe. Siinä ne lappas ruokaa naamaa ja viiniä kittasivat. Järjetöntä. Sääliksi käy lapsia. Äiti ja isä ryyppäävät.
Kommentit (27)
0/5
En ajattele mitään.
Sinusta ajattelen että olet pimahtanut.
Random lisääntyjät ovat minulle yhdentekeviä, niin kauan kuin he tai pershedelmänsä eivät aiheuta minulle haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kittasivat kuinka paljon?
Yksi pullo niillä oli. Emmä tiedä monta annosta semmoisesta tulee. Enpä juuri koskaan juonnut, niin en voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin väsynyt 0/5.
Ei ole provo, totta tuo on.
Varmaan oli varakas perhe, iso perhe syömässä ja vanhemmilla paraa juoda itsensä humalaan ravintolaviinien hinnoilla!!
En ajattele mitään. Ja sinäkin voisit keskittyä omaan ateriaasi ja pöytäseurueeseesi kännykän näpelöinnin sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin väsynyt 0/5.
Pistetääs yks perinteinen perjantai-iltaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi pullo niillä oli. Emmä tiedä monta annosta semmoisesta tulee. Enpä juuri koskaan juonnut, niin en voi tietää.
Pullo viiteen pekkaan on vaan lasi per nuppi.
Ajattelen, että et ole käynyt koskaan Suomen ulkopuolella. Esimerkiksi Ranskassa, Italiassa, Saksassa tai Espanjassa.
Normijuttu, jos eivät humallu. Keskity itseesi.
Onhan se hienoa, jos lapset näkevät, että alkoholia voi käyttää fiksustikin. Ainut käyttämismuoto ei ole kaatokännit vaikka moni suomalainen niin ajattelee.
Niinpä, sulla ei ollut varaa edes vesilasiin?!
Ajattelen, jotta siinä tervehenkiset vanhemmat. Lapset saavat hyvää alkoholikasvatusta toisin kuin itse raivoraittiissa perheessä aikanaan. Arvatkaa muuten oliko rankkaa opetella alkon käyttö kantapään ja ojanpohjien kautta kun mistään en mitään tiennyt!!
Hmm, periaatteessa viini ruokajuomana on nimenomaan fiksua alkoholinkäyttöä, jota ei lapsilta tarvitse salata. Jos aikuisia oli kuitenkin vain kaksi, on kokonainen pullollinen mielestäni aika paljon, kun lapsia on mukana. Mutta jos istuivat syömässä pitkän kaavan mukaan, ehtiihän siinä jo pikku hiprakasta selvitäkin ennen kuin on kotimatkan aika.
Mä en kyllä voi ymmärtää ap kaltaisia ihmisiä yht jotka tekevät pienistä asioista kärpäsen.