sopsep

Mies lähti viikonlopuksi ystäviensä kanssa mökkeilemään ja jäin itse kotiin. Alkoi itkettää. Tajusin, että omat ystäväni asuvat kaikki muualla, eikä minulla ole viikonlopuksi mitään tekemistä. Siivota voin ja aion, mutta siihen se jääkin. Toivon ja haluan antaa mieheni viettää mukavan viikonlopun, vaikkei itselläni sellaista olisi. Lähinnä pelkään, etten vain laita miehelleni yön pimeinä tunteina mitään masistelu viestejä tms. Huoh.. Oli vain avauduttava.

Kommentit (3)

sopsep

Lähinnä vain jotenkin niin naurettavia nämä masistelut asian suhteen. Mies ei joka viikonloppu ole kuitenkaan pois ja tulee sieltä kuitenkin jo pian takaisin. Järjellä ajateltuna asiassa ei ole mitään ongelmaa, mutta siltion kurja mieli ja yksinäinen olo. Tunne, että tämä viikonloppu tulee olemaan tylsä ja kurja kaikinpuolin. Mihin olen kadottanut osan minua, sen joka osasi nauttia myös yksin asioista?

Vierailija

sopsep kirjoitti:
Lähinnä vain jotenkin niin naurettavia nämä masistelut asian suhteen. Mies ei joka viikonloppu ole kuitenkaan pois ja tulee sieltä kuitenkin jo pian takaisin. Järjellä ajateltuna asiassa ei ole mitään ongelmaa, mutta siltion kurja mieli ja yksinäinen olo. Tunne, että tämä viikonloppu tulee olemaan tylsä ja kurja kaikinpuolin. Mihin olen kadottanut osan minua, sen joka osasi nauttia myös yksin asioista?

Ehkä sinun miehesi läsnäolo on muodostunut sinulle välttämättömäksi, pahimmillaan neuroottisenomaiseksi rutiiniksi? Läheisriippuvuudesta puhuttaessa liitetään juurikin tämä takertuminen yhtenä osana ko. riippuvuutta - läheisriippuvainen ei kykene hiljentämään päätään siltä läheisyytensä kohteen puutteen tunteelta, joka on syystä tai toisesta pois. Se tuntuu hyvinkin ikävältä, pahimmillaan hengitysvaikeuksia ja rintaanpistoa, eli lääketieestäkin tunnettu "särkyneen sydämen syndrooma" voi olla päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
sopsep

No en tiedä, todella ikävä "vaiva", mikä pahenee varsinkin illan pimetessä.. Olenko ainoa täällä joka tälläisesta kärsii? Pitäisiköhän minun jatkossa käydä juttelemassa tästä jonkun kanssa.. En halua tulla takertuvaksi ihmiseksi, joka ei anna toisen tehdä välillä ihan omiakin juttuja.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat