Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kurjaa sinulle ei koskaan tapahdu?

Vierailija
16.09.2016 |

Minulle ei ole koskaan soittanut yksikään puhelinmyyjä.
.
Täällä palstalla on jatkuvasti ketjuja kuinka Citymarketit huijaavat asiakkaita ja tuotteet maksavat kassalla enemmän/tarjous puuttuu. Minä en muista, että itselleni olisi käynyt näin. Citymarkettien kassajonoa valitessa lähes aina jossain jonossa myyjä tarkistaa tuotteen hintaa ja jono seisoo, eli näen omin silmin muilla asiakkailla olevan hankaluuksia.
Käyn usein kaupassa ja käytän kahta Citymarkettia (ja yhtä Lidliä). Silti ei ongelmia. Ja kyllä, tarkistan kuitit joka ikisellä kauppareissulla, ellen osta jotain yksittäistä mehupurkkia jolloin tiedän heti onko hinta oikein.
.
Kauppakeskuksissa ja Citymarketeissa on käytävillä pisteitä, joissa esim tyrkytetään liittymää tai sähkösopimusta. Vaikka olisi kuinka hiljaista tahansa ja käyskentelisin hitaasti ohitse, minulle ei tulla puhumaan?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpahallitkin saavat täällä haukkuja. Minä käyn usein Tokmannilla ja tuotteet ovat joko normaalihintaisia tai ilmoitettua halvempia. Olen saanut yllättäen halvemmalla palapelin ja erilaisia kosmetiikkatuotteita. Huono juttu Tokmannille, hyvä minulle.

Kärkkäisellä tarjousshampoo olikin normaalihintainen, taisi olla 1,8 e --> 2,2 e. En jaksanut valittaa :( 

Miltä epäonniselta itse vältyn? En ole sairaana oikeastaan ikinä. En siis myöskään saa kausittain liikkuvia oksennustauteja tms, en ruokamyrkytyksiä, en mitään. 

Vierailija
2/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mikä aloitus... Kamala onni tosiaan joo välttää Cittarin liittymämyyjät. En tajunnutkaan miten onnekas olen jos nyt tuon tasoiset asiat lasketaan, miltä joku välttyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule koskaan liian aikaista siemensyöksyä, kun en pääse petipuuhiin

Vierailija
4/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat ei lopu.

Vierailija
5/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaivaa koskaan krapula, eikä tupakantuska, ei morkkis kännisekoiluista. Ei ole ollut tähän mennessä seksitautejakaan. Lapseni eivät ole kiusanneet koulussa, eikä heitä itseään ole kovin paljon kiusattu myöskään (kop kop). Säästyn myös monelta ihmissuhteisiin liittyvältä mielipahalta, kun sosiaalista elämää on vähän. En ole muistaakseni myöskään koskaan reputtanut koetta tai tenttiä ja joutunut uusimaan sen takia. En ole sattunut impulsiivisesti möläyttämään tai tekemään mitään anteeksiantamattoman inhottavaa, mitä olisi pitänyt hävetä ja hankalasti selvitellä. Minulla ei ole eikä ole oikein ollutkaan ihan lähisuvussakaan mitään hankalia riitoja, joiden takia osalliset eivät tapaisi toisiaan. Jonkun mielestä tämä varmasti jo alkaa kuulostamaan elämättömältä elämältä.

Vierailija
6/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua mikä aloitus... Kamala onni tosiaan joo välttää Cittarin liittymämyyjät. En tajunnutkaan miten onnekas olen jos nyt tuon tasoiset asiat lasketaan, miltä joku välttyy.

Mikä sinulle tuli? Miksi otat av-palstan keskustelun noin henkilökohtaisesti? Eiköhän tämä ole tarkoitettu kevyeksi huumoriketjuksi. Minua ainakin vähän ärsyttää kun keskusteluni tai ajatukseni keskeytetään noiden liittymämyyjien toimesta ja menee hetki muistaa mihin jäi. Ilmeisesti sinä valitat vain kaikkein tuskaisimmista kärsimyksistäsi, eihän tuo toki sellainen ole.

Vierailija
7/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinulle tuli? Miksi otat av-palstan keskustelun noin henkilökohtaisesti? Eiköhän tämä ole tarkoitettu kevyeksi huumoriketjuksi. Minua ainakin vähän ärsyttää kun keskusteluni tai ajatukseni keskeytetään noiden liittymämyyjien toimesta ja menee hetki muistaa mihin jäi. Ilmeisesti sinä valitat vain kaikkein tuskaisimmista kärsimyksistäsi, eihän tuo toki sellainen ole.

No sano niille, että haista vittu, niin olette ehkä tasoissa. En todellakaan jaksa ärsyyntyä tuollaisesta, mutta ei se minua silti onnelliseksi tee.

Vierailija
8/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijä ei koskaan jätä vessankantta ylös tai jätä haisevia sukkia tai alkkareita olkkariin, mut hei eihän mulla ole mitään ylikasvanutta vauvaa riesana

Vierailija
9/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joudu ikinä töihin.

Vierailija
10/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varaa ruokaan, vaikka olen opiskelija, ei sukupuolitauteja, joita on kuulemma kaikilla.

Vierailija
11/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan vailla omistusasuntoa. En ole koskaan täysin köyhä ja vailla omaisuustuloja, ellen sekoa, tai syty sota tms aivan järkyttävää... Mitäs vielä... En varmaan koskaan kärsi mistään kohtuvaivoista tai sellaisesta, ainakaan ajalla kun kohtua tarttisin mihinkään...mitäs vielä, en koskaan tunne tarvetta puhua pahaa itselleni itsestäni. (Muiden kyllä uskon näkevän minussa pahaa.)

Vierailija
12/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä saa tympeää palvelua

Vierailija
13/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätäni ei ole särkenyt kertaakaan tämän 35-vuotisen elämäni aikana. Oksennustaudissa olen ollut viimeksi joskus lapsena. Flunssa saattaa vähän vaivata kerran muutamassa vuodessa.

Vierailija
14/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei petä.

Vierailija
15/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä ollut ummetusta eikä peräpukamia. :D Sori, en keksinyt nyt muutakaan...

Vierailija
16/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hölmösti kysytty, kun niitä kurjia juttuja mitä ei keskivertotallaajalle tapahdu on about 6 miljardia. Parempi olisi kysyä, että mitä kurjuuksia tapahtuu.

Vierailija
17/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole kurjaa nousta aikaisin aamulla. En tiedä mitä sanoa töissä kun muut harmittelevat että väsyttää ja ärsytti nousta sängystä ylös niin aikaisin :D 

Vierailija
18/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies (tai nainen) ei petä, jätä tai pyöri ärsyttävänä/väkivaltaisena/mykkänä nurkissa.

Vierailija
19/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnisen ja huonon elämän eläneenä tähän on vaikea keksiä mitään, mutta hetken ankarasti mietittyäni muistin, että en ole koskaan murtanut luitani (jos hiusmurtumaa kylkiluussa ei lasketa).

Vierailija
20/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt itsensäpaljastajaa ja lintu ei ole koskaan paskonut päähän.