Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies maksaa elareita 1500 euroa kuukaudessa.

Vierailija
16.09.2016 |

Harmittaa kun se on meidän perheeltä pois. Maksaako jonkun muun mies elareita näin paljon?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ap töihin, niin ei harmita niin paljon. Tai, ota mies jolla ei ole elatusvelvollisuutta.

Vierailija
2/29 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mietipä mikä sen lapsen elintaso olisi, jos vanhempansa eivät olisi eronneet. Elarit suojelee lasta vanhempien tyhmiltä valinnoilta sen jälkeen kun on lapsi maailmaan päätetty saattaa. Sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mietipä mikä sen lapsen elintaso olisi, jos vanhempansa eivät olisi eronneet. Elarit suojelee lasta vanhempien tyhmiltä valinnoilta sen jälkeen kun on lapsi maailmaan päätetty saattaa. Sori.

Hän maksaa 5 lapsesta elareita.

Vierailija
4/29 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on monta lasta ja suuri tuloero miehen ja exänsä välillä ja lapset asuvat enimmäkseen äitinsä luona niin tuo voi olla ihan asiallinen summa. Ja jos summa on lastenvalvojalla tai oikeudessa laskettu niin siihen ei ole paljoa sanomista, jos taas ei niin mies ilmeisesti maksaa sitä vapaaehtoisesti, jolloin taas sinulla ei ole asiaan juuri sanomista (voit toki yrittää).

Vierailija
5/29 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestako lapsesta tuo 1500€ on?

Vierailija
6/29 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monestako lapsesta tuo 1500€ on?

5 lapsesta.

Vierailija
7/29 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko sen miehenkin hoitaa niitä lapsiaan, niin ei tarvitsisi maksaa niin paljon? Toivottavasti nyt edes on piuhat poikki, ettei tule lisää lapsia joka puolelle. Ne lapset kun ovat ihan syyttömiä miehesi holtittomaan lisääntymisvimmaan.

Vierailija
8/29 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi harmittaisi? Rupeaa tuntumaan jo vähän siltä, että pitäisi olla vähän ylpeä miehestä joka kantaa vastuunsa lapsestaan. Ja miten nuo rahat on pois perheeltä, johon miehen lapsetkin kuuluu?

Vierailija
9/29 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta lasta? Minun mieheni maksaa kahdesta lapsesta 750 €/kk  (=375 €/lapsi) + puolet isommista hankinnoista (esim. fillari, kännykkä, harrastusten vuosimaksut). Tytöt ovat meillä joka toinen viikonloppu ja puolet lomista. 

Elarit riippuvat myös lasten toisen vanhemman tuloista, eli elatukseen tarvittava raha jaetaan vanhempien kesken tulojen suhteessa. Mieheni lasten äiti ansaitsee suunnilleen saman verran kuin minun mieheni. 

Vierailija
10/29 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestikö vanhenpasi teidän liiton ja hekö pakottivat sinut perustamaan perheen elatusvelvollisen kanssa?

Vierailija
11/29 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, lapsien määrä kerrottiin viestiä kirjoittaessani. 

9

Vierailija
12/29 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa kun se on meidän perheeltä pois. Maksaako jonkun muun mies elareita näin paljon?

No pitääkö niitä rakkauden hedelmiä tehdä joka liitosta?

Oliko pitänyt miettiä vähän kun lyö hynttyyt yhteen .

Vierailija
13/29 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai teillä on jo perhe? Nytkö vasta selvis elareiden määrä?

Vierailija
14/29 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viidesta lapsesta syntyy iso summa. Mikä tässä oli se ongelma, ap?

Vierailija
15/29 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu taas. Ne lapset ovat ikäväksesi kyllä miehen perhettä.

Vierailija
16/29 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, sinun miehesi on töissä ja vastuullinen. Minun ex-mieheni ei maksa mitään, vaan Kela maksaa elarit. Se olisi paljon raskaampaa, jos sinunkin miehesi olisi sellainen luuseri. Se ei ole katoava ominaisuus, vaan erittäin pysyvä ja heijastuisi sinunkin elämääsi voimakkaasti.

Onhan se paljon rahaa ja ymmärrän, että se välillä harmittaa. Mutta olet siis naimisissa MIEHEN kanssa. Se on sentään jotain verrattuna luuseriin.

Vierailija
17/29 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän perhe on sinun lapset, sinä ja mies? Ja nämä elarit on pois sinun lapsilta? Ja näillä isän lapsilla on parempi elitaso, kuin sinun lapsilla vain onko teillä oikein yhteisiäkin lapsia?

Vierailija
18/29 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen valmis ottamaan miehen jolla on neljä lasta. Kyllä tiedän mitä se tarkoittaa. Ei harmita. Tuo mies ei olisi sama ilman menneisyyttään ja ne lapset ovat osa häntä.

Vierailija
19/29 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän isä maksoi 500€/lapsi ja meitä oli kolme. Eli kyllä muillakin menee tollasia summia elatukseen. Itse mies tehnyt valinnan hankkia lapsia koska niistä tulee huolehtia. Ja itse teit valinnan alkaa seurustelemaan henkilön kanssa joka maksaa noin paljon. Etköhän sinäkin pääse miehesi rahoilla luksuslomille kunhan jaksat odottaa että maksut loppuu :) Ellei isukki sitten hanki autoja ja asuntoja lapsilleen koska heistä välittää niin sitten taas menetät kivaa.

Vierailija
20/29 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän isä maksoi 500€/lapsi ja meitä oli kolme. Eli kyllä muillakin menee tollasia summia elatukseen. Itse mies tehnyt valinnan hankkia lapsia koska niistä tulee huolehtia. Ja itse teit valinnan alkaa seurustelemaan henkilön kanssa joka maksaa noin paljon. Etköhän sinäkin pääse miehesi rahoilla luksuslomille kunhan jaksat odottaa että maksut loppuu :) Ellei isukki sitten hanki autoja ja asuntoja lapsilleen koska heistä välittää niin sitten taas menetät kivaa.

Meillä on yhteisiäkin lapsia eikä ne tulot niin valtavat ole että ikinä riittäisivät luksuslomiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi