Vierailija

Otsikossa ongelma. Eli asumme mieheni kanssa yksiössä, ja aina harrastaessamme seksiä kissamme tulee tuijottamaan aktia. Tämä aiheuttaa sen ettei miehellä enää sen jälkeen seiso! Mies haluaa luopua kissasta tämän takia ja mä en pidä asiaa niin vakavana...kissaa ei voi sulkea esim. Vessaan koska alkaa maukumaan ja sekin aiheuttaa seisokin häviämisen. Olen neuvoton, en haluais luopua miehestä. Neuvoja?

Kommentit (20)

Vierailija

Sano sille (miehelle) että tuijottaa sitä kattia suoraan silmiin ja virnistelee samalla kun pistää rojut torveen. Näin sille kissalle tehdään selväksi että kuka siinä talossa on se dominoiva uros.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miehes on ihan omaa takaa impotentti, yrittää vaan syyttää kissaa. Mun miestä ei ainakaan haittaa pätkääkään kun 2 kissaa tuijottaa toimitusta. Toisinaan meitä alkaa naurattaa tilanne, jolloin saattaa halut kadota hetkellisesti, mutta pian homma jatkuu.

Vierailija

Otatte kissan kunnolla touhuihin mukaan ;)

Tai sit hommaatte jonkun kivan lelun kissalle seksailunne ajaksi. Voiko kissan sulkea parvekkeelle?

:D Hommatkaa joku iso pahvilaatikko, leikatkaa kylkeen kissanmentävä aukko ja pankaa se johonkin nurkkaan mahdollisimman kauas sängystä. Sisälle vaikka vielä joku huopa tms. viihtyisyyttä lisäämään. Kissat viihtyvät pahvilaatikoissa niin hyvin, että kisunne tuskin viitsii enää nousta sieltä arvostelemaan kumppanisi mieskuntoa. 

Vierailija

Kyllä kissan kanssa pärjäisi, mutta persettä näykkivä saksanpaimenkoira vie halut aika tehokkaasti. Onneksi siinä naisessa oli muutakin vikaa, niin ei tarvitse tapailla sitä epää.
M31

Vierailija

Sun pitää antaa miehesi ns. dipata kissa. Eli joudutta hankkimaan runsaasti liukastetta ja huumaavaa ainetta. Sen jälkeen alkaa homma kirjaimellisesti luistaa ja kissa ymmärtää tulla jatkossakin leikkiin mukaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Otatte kissan kunnolla touhuihin mukaan ;)

Tai sit hommaatte jonkun kivan lelun kissalle seksailunne ajaksi. Voiko kissan sulkea parvekkeelle?

Kaikkihan asuu parvekkeellisessa pinotalossa.

Vierailija

Itselleni, naisena, tuo olisi valtava turn-off. Teiniaikaisella poikaystävälläni oli kissa, josta pidin suuresti, mutta joka oli valitettavan kiinnostunut seksielämästämme. Tuijottamisen lisäksi kissa pyrki mielellään makaamaan päällä olevan osapuolen selällä aktin ollessa käynnissä. Kissaa lukittiin vessaan, komeroon ja parvekkeelle, mistä tuli itselle huono olo, eikä loukkaantuneen kuuloinen mouruntakaan haluja lisännyt.

Ongelma ratkesi sillä, että siirsimme seksimme minun kämppääni, koska meillä oli siihen mahdollisuus.

Mikäli suhde on alkuvaiheessa, lähtisin miehenä itse todennäköisesti kävelemään. Kissasta ei voi vaatia luopumaan, muttei toista myöskään kestämään kolmatta pyörää seksielämässä. Ihmiset ovat erilaisia; toisia häiritsevät kovat äänet, tekemättömät askareet, karvoitus, viikkoja vanhat riidat, joitakin taas parin kilon painon lisäys itsellä tai kumppanilla. Itse kuulun, ja ilmeisesti myös miehesi, niihin joita yleisön tuijotus ei kiihota (oli kyseessä eläin tai ihminen).

Tsemppiä, päädyit mihin ratkaisuun tahansa.

Vierailija

Oma kissa kerran tuijotti järkyttyneellä "O___0" ilmeellä kun hommailin yhden äänekkään henkilön kanssa asuntoni matolla. Kissa varmasti kuvitteli että meneillään oli jonkun teurastus, äänimaailmasta päätellen. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehes on ihan omaa takaa impotentti, yrittää vaan syyttää kissaa. Mun miestä ei ainakaan haittaa pätkääkään kun 2 kissaa tuijottaa toimitusta. Toisinaan meitä alkaa naurattaa tilanne, jolloin saattaa halut kadota hetkellisesti, mutta pian homma jatkuu.

Kumma kun impotenssi ilmenee vain kissan aikana :)

vai tahdotko sanoa, että mies jolla ei seiso aina ja kaikissa tilanteissa kun pyhä vulva sallii antaa pilluaan niin mies on impotentti?

Varmaan vastaavasti nainen on frigidi orkkuvammainen lehmä jos ei saa orkkuaan kun miehen rottweileri louskottaa sängyn vieressä panon aikana?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vai naurattaa? Te ette taida kestää teitä ylemmän olennon arvostelevaa katsetta ja puratte epävarmuutenne naurun muotoon.

Vierailija

Näytä sille se yksi ketju täältä, jossa joku äijä oli jörninyt naista niin, että ohuen verhon takana koira ärisemässä. Tai se joku miesparka, joka joutui "Kämppä-Kerberoksen" vainoamaksi kun heppu teki miehen työn ja nainen oli huutanut niin, että koiruli oli vimmastunut mieheen ihan totaalisesti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat