Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisit kaupan kassalla, kun henkilö tulee pyytämään avainta vessaan, etkä tiedä onko hän mies vai nainen??

Vierailija
16.09.2016 |

Ja vessoihin siis eri avaimet.

Miten toimit? Kehtaatko kysyä, että miesten vai naisten vessaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat jommankumman ja sitten jos tulee valittelemaan niin sanot et annoit väärän avaimen epähuomiossa.

Vierailija
2/14 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kysyisin, tekemättä siitä sen kummempaa numeroa. En varmaan olisi ensimmäinen kysyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään kehtaa vaan annan molemmat avaimet.

Vierailija
4/14 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iässä multa on joskus aikoinaan kysytty, kun linja-autoaseman wc:hen pyrin.(ja siis tyttö olin)

Leveäharteinen ja lyhyttukkainen tosin.

Vierailija
5/14 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sokeita ole kassalla töissä.

Vierailija
6/14 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi hyvin kysyä, että miesten vai naisten vessaan. Voihan henkilö hakea avainta vaikka seuralaiselleenkin.

Vierailija
7/14 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miesten vai naisten vessa?" Jos tulee hölmistynyt tai vihainen ilme: "siis, onko tää sulle vai kaverille? Pakko tarkistaa, että et isääsi taluta naisten vessaan" Hymy päälle ja tilanne on kuitattu. En tee asiasta haloota, kysyn rutiinilla/ lievästi tylsistyneellä äänellä.

Vierailija
8/14 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että näin vaikeaa tilannetta tulisi, mutta sulle:

Vierailija kirjoitti:

"Miesten vai naisten vessa?" Jos tulee hölmistynyt tai vihainen ilme: "siis, onko tää sulle vai kaverille? Pakko tarkistaa, että et isääsi taluta naisten vessaan" Hymy päälle ja tilanne on kuitattu. En tee asiasta haloota, kysyn rutiinilla/ lievästi tylsistyneellä äänellä.

Mitäs sitten jos tää vastaisi "no ihan mulle vaan" tai "ainoastaan minä menen vessaan"

Vierailija
9/14 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sokeita ole kassalla töissä.

Aina ei vaan voi tietää. Tämä ongelma on myös uimahallin kassalla. Ihmiset kimpaantuvat jos antaa väärän avaimen. Saatikka sitten jos vielä kysyisi, sehän olisi kauhea loukkaus. Tämä on ongelma nykyajassa, kun on niin paljon monimuotoisuutta.

Vierailija
10/14 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että näin vaikeaa tilannetta tulisi, mutta sulle:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten jos tää vastaisi "no ihan mulle vaan" tai "ainoastaan minä menen vessaan"

Hmm, paha :D Sitten varmaan pitäisi tarjota molempia ja sanoa "punainen on naisten vessaan ja sininen miesten" tms miten avaimet eroavatkaan. Ja toivoa että asiakas ottaa avaimen, vaikka ei hän välttämättä siinä vaiheessa enää iloinen, tyytyväinen asiakas ole.

-ohis

Vierailija
11/14 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin noin 16v. oli uimahallin tädillä sitkeänä ongelmana antaa minulle aina naisten puolen kaapin avain ja hän sentään tunsi minut hyvin. Lopulta hän ratkaisi tilanteen sanomalla "ota itse sieltä seinältä".

Tyttöystävän hankkimisessa oli kyllä jatkuvasti ongelmia, mutten kovin tyttömäisenä itseäni silti pitänyt.

Vierailija
12/14 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä väliä jos sinne ei pääse kuin avaimella

Vierailija
13/14 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa sukupuolivessat unisex-versioihin.

Vierailija
14/14 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä ihan naisellinen nainen mutta menen välillä miesten vessaan esim kahvilassa, jos sattuu olemaan ainoa vapaa. Mitä väliä, mikä kuva siinä ovessa on? Siis jos on yksittäiset kopit eikä sellaista "eteistilaa" siinä.

Missä muuten on tuollainen systeemi, että avain asiakkaalle käteen? Ikinä en ole kohdannut. Aika iso riski, ettei muista lähtiessään palauttaa sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi