Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piiskaaminen yleistynyt

Vierailija
16.09.2016 |

Aika moni nainen on halunut piiskaa, mikä siinä kiihottaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a miten kiihottumisen jostakin pystyy muutenkaan perustelemaan? Esim kulli on pirun ruma jos sitä katsoo, mutts kummasti se saa halut heräämään tai karvareuhka toisin päin ajatellen...

Kivusta nautintoon on matkaa pelottavan vähän?

Se läiske?

Alistuminen/valta?

Vierailija
2/5 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alistamisen tunne ensin sattuu, ja sitten jo meneekin jo kiihottumisen ja hyvänolon puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sidottuna sängynpäätyyn perse pystyssä, mieheni saa päättää milloin lopettaa. Olen aivan märkä jokakerta, mieheni haluaa naida takaapäin. Kumpikin meistä saa orgasmin, harrastamme tätä joskus kun siltä tuntuu. :P

Vierailija
4/5 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille se on sellaista aikuisten leikkiä. Kun mies tulee kotiin, niin se huutaa jo ovelta, että onko se pikkulortto kotona. Sitten alkaa tenttaamaan, että olenko saanut oltua päivän kiltisti. Lopulta yleensä päätyy siihen, että pieni ojennus olisi paikallaan ja hakee koivunvitsan.

Siinä vaiheessa olen yleensä jo kostea, kun tiedän, että hetken kuluttua mua pannaan ja kovaa, kun ensin vähän piiskataan koivunvitsalla. Näin tää menee meillä. Seksielämämme on todella tyydyttävää.

Vierailija
5/5 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille se on sellaista aikuisten leikkiä. Kun mies tulee kotiin, niin se huutaa jo ovelta, että onko se pikkulortto kotona. Sitten alkaa tenttaamaan, että olenko saanut oltua päivän kiltisti. Lopulta yleensä päätyy siihen, että pieni ojennus olisi paikallaan ja hakee koivunvitsan.

Siinä vaiheessa olen yleensä jo kostea, kun tiedän, että hetken kuluttua mua pannaan ja kovaa, kun ensin vähän piiskataan koivunvitsalla. Näin tää menee meillä. Seksielämämme on todella tyydyttävää.

Vielä kun anoppi sattuisi olemaan kylässä, kun huutaa pikkulorttoa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän