Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIksi jotkut ihmiset on tietentahtoen ilkeitä ja pirullisia toisille?

Vierailija
16.09.2016 |

Musta on niin yllättävää, että aikuiset ihmiset tuhahtelee tai sulkee ulkopuolelle, juoruaa pahansuovasti. En tajua mitä ne ihmiset kuvittelee sillä saavuttavansa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/3 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat varmaan mielestään niitä sosiaalisesti älykkäitä, osaavat verkostoitua, osaavat taitavasti tuhahtamalla ilmaista vähällä vaivalla toiselle ihmiselle, että pitävät häntä paskana, ilman että täytyisi sanoa se ääneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin aion olla sedälleni, joka pesänhoitajana mokasi ja antoi minulle kuuluneen ja minun oikeuksiani puolustaneen asiakirjan sille, jota vastaan se oli tehty, eikä aio auttaa minua saamaan sitä tai tekemään todistusta asiakirjan sisällöstä.

No ei vaan. Mutta jos en saisi tukea väärinkohdelluksi tullessa, niin aika äkkiä haluaisin vaikka tappaa mulle vääryyttä tehneen. Ja jokaisen, joka ei tajua, mille minusta tuntuu ja alkaa vaatia mya "ymmärtämään". Eiköhän ne siemenet ap:n kysymälle käytökselle ole siis väärinkohdelluksi tulemisen tunteissa tilanteissa, joissa henkilöä itseään ei ole ymmärretty, vaan on syytetty. Ja se sitten "aktivoituu" myöhemmin kuin nappulaa painettaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä