Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen veljeni olevan narkomaani

Vierailija
15.09.2016 |

Tilanne on siis se että asun vielä vanhempieni luona, mutta vierailen usein jo omillaan asuvan isoveljeni luona. Mulla on jo jonkin aikaa ollut epäilys siitä, että veljeni käyttäisi huumeita. Kerran kun veljeni ei avannut ovea menin hänen asunnolleen omilla avaimillani (olemme tosi läheisiä, minulla on vara-avain hänen asuntoonsa) löysin hänet makaamassa tiedottomassa tilassa, olen melko varma että hän ei nukkunut. Pelästyin kovasti, mutta sillä kertaa selvisimme säikähdyksellä.

Veljestäni on myös lyhyen ajan sisällä tullut melko kärttyisä. Vähän aikaa sitten näin tilanteen, jossa hän tönäisi kaverinsa rappukäytävään. Tämä kaveri kaatui ja käsittääkseni sai pienen haavan, mutta ei sen pahemmin onneksi käynyt. En oikein tiedä mitä tekisin, pitäisikö minun kertoa vanhemmillemme havainnoistani?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikänen olet?

Vierailija
2/5 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salatut elämät 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikänen olet?

En halua paljastaa tarkkaa ikääni jotta minua ei tunnistettaisi, olen kuitenkin alaikäinen vielä. Veljeni on parikymppinen.

Vierailija
4/5 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, salkkareissa

Vierailija
5/5 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tuli tuossa vähän kaverin kanssa juotua vaikka olen alaikäinen. Onko taipumus jäädä päihdekoukkuun perinnöllinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi