Hyvä netflixsarja?
Yleisesti mistä sarjoista pidän: breaking bad, house of cards, game of thrones, narcos, homeland, arrested development, parks and recreation, true blood, rick & morty, orange is the new black, stranger things
Noi tuli nyt mieleen, varmaan puuttuu jotain oleellista mut jos antaa osviittaa siitä millaiset sarjat uppoo...
Kiitos
Kommentit (23)
Aivan mahtava oli Grazy ex-girlfriend. Jos tykkää hieman erikoisesta huumorista.
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtava oli Grazy ex-girlfriend. Jos tykkää hieman erikoisesta huumorista.
Pidän ainakin mustasta huumorista, ja joo kyllä parks and rec. On vähän erikoisempo ehkä. Löytyykö sarja netflixistä? Pitänee antaa mahdollisuus! Kiitti vinkistä
Ite rakastuin Eastsiders nimiseen sarjaan. Toivottavasti kolmas kausi valmistuu pian!
Outlanderista en pitänyt yhtään, shamelessiä yritin katsoa ja vaikka olisin luullut että pitäisin siitä en jostain syystä jaksanut seurata sitä.
Eastsidersista en ole kuullutkaan, pitää perehtyä asiaan.
The killing vaikuttaa mielenkiintoiselta, kiitos!
Ja kiitos kaikille muillekkin ehdotuksistanne :)
Rectify, Better Call Saul, American Horror Story, Bloodline, Making A Murderer, Marco Polo
iZombie. Aluks olin ihan että blaah mutta nytpä oonkin ihan koukussa! Juoni etenee tarpeeksi nopeasti ja on aika kevyttä viihdettä, että ei tarvitse koulu- ja työpäivän päätteeksi paljon aivonystyröitä rasittaa.
Viimeks katoin new girlin, nyt menossa 4. Kausi Gilmoren tyttöjä, mahtava sarja :)
Dag, norjalainen sarja. Ihan sairasta huumoria.
Dexter on mun lemppari sarja. Vuosia sitä välttelin koska ei aiheena tuntunnut mielenkiintoselta mutta sitten tylsyyteni katselin ja rakastuin. Niin Dexteriin kun sarjaankin<3
American Horror Story, Prison Break, Outlander, Tudors, Reign, Musketeers...
The Killing on kyllä huippu. :)
Mä oon lähes samankaltaisilla mieltymyksillä tuijotellut läpi:
- Gothamin, oli paikoin raaka ja kuulemma vaan pahenee jatkossa, en yleensä väkivallasta tykkää, mutta tää oli visuaalisesti tosi tosi upea ja Pingviinin hahmo <3
- suomalaisen Easy Livingin - tähän jäin pahasti koukkuun,
- Orphan Black, MIELETÖN päänäyttelijä <3,
- Silta, harmikseni tästä löytyy vaan yksi kausi,
- Suits, tosin vika kausi on katsomatta, ekat oli parempia
Sit Arrested Development-hengessä:
- Master of None, jaksojen taso vaihteli, mutta eka jakso oli niin viiltävä kuvaus nykyajan kolmekymppisistä että oikein sydämestä otti :D ja oli toki pakko katsoa muutkin
- Ricky Gervaisin sarjat, MUTTA ne näyttivät poistuneen valikoimasta. :( :(
Hömppäpömpästä tietty Ensisilmäyksellä, Frendit, Grace and Frankie, Modern Family, Mr. Selfridge, New Girl...
Mulla on seuraavaksi listalla The Affair ja Lovesick. :D
The Killing
How to get away with murder
The Fall
Brooklyn 99
Orphan Black
Kohta tulee uus kausi Black Mirroria.
Uuh, downton abbey oli kans tosi hyvä!!