Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minä en millään jaksaisi kuunnella eronneen työkaverin sinkkuelämän seikkailuja...

Kommentit (6)

Vierailija

Mua ei kiinnosta mitkään sellaiset asiat, joita sama ihminen jankkaa jatkuvasti. Jos on ihan normaalisti puheenaiheena, miksen jaksaisi? Ja mitä hemmetin "miehenkipeyttä"? Eikö se nyt ole ihmisille noin keskimäärin aika tavallista, että haluaa parisuhteeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Puolella korvalla menee kuunnella sitä mouruamista. Eipä siihen ole yleensä kommentoitavaa, vollotan hälle hetken kun ei ikinä saa hetken rauhaa muksuilta ja mieheltä, kuinka mies juntteilee ja lapset maksaa niin paljon. Kummasti vaikuttaa sinkkukaveri iloisemmalta sen jälkeen :)

Vierailija

En millään jaksa naisia jotka ovat henkisesti jumittuneet teinitasolle. Kaikki on niin iik ja dramaattista. Rentojen, rempseiden ja järkevien naisten miestoilailuja on taas kiva kuunnella

Vierailija

En jaksa. Etenkään jos siihen liittyy muka-vitsikkäitä postauksia puolialastomista miehistä facessa tai kommentteja että miehiähän voi "lainata". En tosin jaksanut tuollaista sinkkunakaan enkä tykkää seksismistä tai alatyylistä naisilta enkä miehiltä.

Vierailija

Minä yleensä haluan kuunnella ystävieni kuulumisia riippumatta heidän elämäntilanteestaan. Vaihdatteko te aina ystävää sen mukaan, että elämäntilanne pysyisi samana?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat