Miten tietää löytäneensä sielunkumppaninsa?
Kommentit (11)
Toinen ymmärtää puolesta sanasta mitä tarkoitat. Halaus ja läheisyys tuntuu hyvältä. Arvostat häntä ja hän sinua. Teillä on samanlaiset arvot ja mielenkiinnon kohteet.
Voi olla täysin oma itsensä. Mitään ei tarvitse esittää eikä kaunistella.
Vierailija kirjoitti:
Toinen ymmärtää puolesta sanasta mitä tarkoitat. Halaus ja läheisyys tuntuu hyvältä. Arvostat häntä ja hän sinua. Teillä on samanlaiset arvot ja mielenkiinnon kohteet.
Hauat tulla vanhaksi hänen kanssaan, eikä ajatus tunnu yhtään pahalta.
Sen vaan tietää. Se toinen tuntuu ihan erilailla oikeelta kun kukaan ikinä aiemmin. Siinä ei oo enää epäilykselle sijaa.
Ei sitä tarvitse edes miettiä, sen vain sitten tietää. Jos sitä joutuu pähkäilemään, kyseessä ei ole sielunkumppanisi.
Silloin kun ei tarvitse enää jossitella, vaan tietää sekä tuntee sen oikean olevan siinä. Hänen läheisyytensä tuntuu lähes maagiselta! Hänen kanssaan voi olla täysin oma itsensä. Hänen vuokseen haluaa tehdä kaikkensa ja tietää myös toisen tekevän kaikkensa sinun vuoksi.
Entä jos se toinen on varattu ja silti tuntuu niin oikealta?
Uskaltaa piereskellä toisen läsnäollessa.
Minulla ja avomiehellä on ehkäpä tämmöinen yhteys, ollaan oltu 10 v yhdessä ja yksi lapsi. Tämä ei ole kuitenkaan sitä mitä voisi olla.. Tällä hetkellä vähän viileä kausi menossa ja nään viikottain unta ensirakkaudestani. Unissa olen hänen kanssaan yhdessä ja se tuntuu täydelliseltä. Olemme tämän henkilön kanssa kavereita, nähdään tosi harvoin kyllä nykyään kun en enään lapsen takia vietä viikonloppuja kavereiden kanssa.. Joku outo kaipuu häntä kohtaa on. Salaa toivon että tiemme vielä kohtaisivat joskus. Erosimme aikoinaan ihan tyhmien asioiden takia. Minulla on fiilis että ensirakkauteni ei paljon minua mieti vaikka niin toivoisinkin. Hän tosiaan oli ainakin silloin kauan sitten ihminen joka sai perhoset vatsaan ja jota rakastin palavasti. Hän joskus myönsi että katui eroamme.
Ensin pitää todistaa sielun olemassaolo.
sen tuntee, kun toinen ymmärtää