Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö vero-oikeuden perusopinnoilla kesätöihin verotoimistoon?

Vierailija
15.09.2016 |

Joskus joku jossain näin väitti... Ja AV:lta löytyy vastaukset kaikkiin kysymyksiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-tason vastaus: veikkaan, et voi päästä.

Vierailija
2/3 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi pääsevän, ainakaan yritysasiakkaiden puhelinneuvonnassa ei tarvita minkäänlaista ammattitaitoa. Kaikkeen voi sanoa, että en tiedä, pitää kysyä esimieheltä. Sellaistakin on sattunut, että kaksi verovirkailijaa on antanut puhelimitse täysin toisistaan poikkeavat ohjeistukset. Heillä ei myöskään ole minkäänlaista vastuuta antamistaan lausunnoista. Itse sain verovirkailijalta virheellistä tietoa, jonka perusteella toimin. Tästä seurasi minulle maksettavakseni korkoja, mutta vastuu on täysin minun, eikä minua ohjeistaneen virkamiehen. Neuvoni muille onkin, että älkää luottako verovirkailijoiden neuvoihin, vaan lukekaa lakia itse tai pyytäkää lakimiehen apua tulkitsemisessa, sillä itse kannatte kaiken vastuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Voi päästä, mutta aivan hyvin voi jäädä pääsemättä; eli jokaiselle vero-oikeuden perusteet suorittaneelle ei ole varattuna kesätyöpaikkaa verotoimistossa(kaan). Luulen, että jos nykyinen taloudellinen taantuma jatkuu, niin saattaa olla vaikeampi päästä, mitä nousukaudella. Nousukaudella useampikin yritys ja ylipäätään moni muukin paikka ottaa kesätyöntekijöitä. Kun taas  taantuman aikaan joutuu hakemaan ja kysymään useammastakin paikasta, että edes jostain tärppäisi.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan