Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olemme olleet yhdessä kaksi vuotta. Olen ottanut häneltä suihin muutaman kerran. Edellisestä kerrasta on aikaa monta kuukautta. Mies kertoi että tykkäisi suihinotosta todella paljon. Itse sanoin päinvastaista. Mies sanoi, että voi kyllä olla ilmankin. En nyt sitten tiedä pitäisikö tehdä sitä enemmän miehen mieliksi. Kuitenkin sanoi että voi olla myös ilman. Harrastamme seksiä usein ja se on erittäin tyydyttävää.

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hienoa, meillä taas on niin että perseeseen panoa, sitte suikkiin, ja persereikään. Laukeen mällit vaimon kurkkuun. Sitten suudellaan kiihkeästi, koska haluan saada osan mällistä takas

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko tehdä MITÄÄN mitä et itse halua. EI edes "toisen mieliksi".

Kyllä minä vaan suutelen vaimon kanssa päivittäin, vaikka en siitä mitään saakaan. Ei ole suuri vaiva minulle ja vaimo pysyy tyytyväisenä.

Vierailija

Njooh.
Joskus otan suihin vaikken saa erityistä nautintoa siitä.
Joskus syödään sushia yhdessä vaikka en oikein pidä siitä.
Joskus syödään kaalilatikkoa/pataa vaikka mies ei pidä siitä.
Mies hieroo jalkojani vaikka ei saa siitä erityistä nautintoa.
Pointti?
Kyllä suhteessa voi välillä tehdä asioita joista ei ole niin innostunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko tehdä MITÄÄN mitä et itse halua. EI edes "toisen mieliksi".

Ihmissuhteet eivät toimi noin. Ei suhde omaan puolisoon, eikä suhde lapsiin, kavereihin tai kehenkään. Tai siis, voihan noin elää, mutta ei siitä hyvää seuraa jos aina ajattelee vain omaa napaansa. Sellaiseen ei tarvitse ryhtyä mikä tuntuu pahalta, mutta epämielekkyys tai ärsytys nyt kuuluvat jokapäiväiseen elämään. Minä inhoan suutelua, mutta teen sitä silti mieheni mieliksi, koska se on normaali parisuhteeseen kuuluva asia, vaikka minusta se on todella kuvottavaa ja jos voisin päättää en tekisi sitä enää ikinä. Samaten en nauti kuhertelusta tai lähekkäin oleilusta, seksi on ihan riittävää läheisyyttä, mutta olen totutellut ja jollain tapaa oppinut jopa pitämään siitä. Mieheni taas tekee sängyssä joitain juttuja joista ei itse niin välitä, mutta jotka ovat minulle tärkeitä. Koska sellaista ihmistä ei olekaan, jonka kanssa menisi aivan kaikki intressit tasan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Njooh.
Joskus otan suihin vaikken saa erityistä nautintoa siitä.
Joskus syödään sushia yhdessä vaikka en oikein pidä siitä.
Joskus syödään kaalilatikkoa/pataa vaikka mies ei pidä siitä.
Mies hieroo jalkojani vaikka ei saa siitä erityistä nautintoa.
Pointti?
Kyllä suhteessa voi välillä tehdä asioita joista ei ole niin innostunut.

No henk.koht. minusta ruuan syömistä ei voi rinnastaa seksuaalisiin intiimiasioihin. Seksissä jos joku ei itselle ollenkaan toimi, se ei vaan toimi. Eikä sitä kannata väen vängällä tehdä, koska pitkässä juoksussa se voi aiheuttaa vastenmielisyyttä koko suhteeseen. 

Toisekseen, mihin vedetään raja ja kuka sen määrittää? Saatteko te sitten myös vastoin miehen haluja panna niitä mustalla dildolla perseeseen kerran kuukaudessa, vaikka mies ei niin välittäisi mutta te tykkäisitte kovasti? Se on kyllä kumma, miten näissä seksiasioissa se on miltei aina nainen jonka pitäs taipua siihen ja tähän mutta harvoinpa toimitaan toisinpäin. 

En kuitenkaan kannusta ryhtymään suhteeseen toisen kanssa, jos mieltymykset makkarin puolella on kovin erilaiset. Ihan molempien edun vuoksi, miehen ja naisen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hienoa, meillä taas on niin että perseeseen panoa, sitte suikkiin, ja persereikään. Laukeen mällit vaimon kurkkuun. Sitten suudellaan kiihkeästi, koska haluan saada osan mällistä takas
Tässä se on kuulkaa mitalin paikka. Sekä sulle, että vaimolle. Ottakaa kaikki mallia tästä esimerkillisestä pariskunnasta. Unohdit varmaan mainita että teillä päin vääntää mahaa jokseenkin usein.

Vierailija

En henk koht ymmärrä naisia jotka eivät edes toisinaan halua ottaa mieheltä suihin. Itse suorastaan himoitsen sitä! Mikä sitten naista miehessä kiihottaisi jos ei penis! Taidatte olla  oikeasti lesboja jotka tästä suihinoton vaikeudesta aina jaksatte valittaa.
N21

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran kahdessa vuodessa?! Otan miesystävältäni suihin päivittäin. 🙂 Tosin olenkin vastarakastunut. 😍

Öh, saanko udella mistä hyvästä nuo alapeukut? Noh, ei se mitään. Mä en ole koskaan ymmärtänyt näitä ei haluta, ei jaksa, seksiä pari kertaa kuukaudessa ym. ihmisiä enkä haluakaan ymmärtää. t. 9

Vierailija

No tietenkään ei pidä tehdä mitään, minkä tekeminen ahdistaa/ei tunnu kivalta. Toki voi miettiä, onko toisen nautinto oman epämukavuuden arvoista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran kahdessa vuodessa?! Otan miesystävältäni suihin päivittäin. 🙂 Tosin olenkin vastarakastunut. 😍

Öh, saanko udella mistä hyvästä nuo alapeukut? Noh, ei se mitään. Mä en ole koskaan ymmärtänyt näitä ei haluta, ei jaksa, seksiä pari kertaa kuukaudessa ym. ihmisiä enkä haluakaan ymmärtää. t. 9

Lienevät vain kateellisia kun sulla on tuollainen tilanne, että voit ottaa vastarakastuneena mieheltäsi suihin ja pidät siitä.

Pitkässä parisuhteessa yleensä se haluttomuuskin tulee jossain vaiheessa kuvioihin enemmän tai vähemmän ainakin hetkellisesti. 

Itsellekään ei tosin ole täysin valjennut nämä "penis on ällöttävä" viestit joita täällä saa lukea päivässä useita. Jos lähtökohtaisesti heteronaiselle penis on ällöttävä ja tätä mielipidettä on jankattava päivästä toiseen niin jotain on oman seksuaali-identiteetin suhteen pahasti vialla.

Vierailija

Jos mies nauttii siitä niin miksi ei voisi saada suuseksiä useammin? Parisuhteeseen kuuluu osana tehdä asioit amyös toisen iloksi ja tuottaa toiselle mielihyvää. Eihän sitä tuntikaupalla tarvitse lutkuttaa tai joka kerta. Eri asia olisi jos homma on naiselle vastenmielistä niin illoin se olisi liikaa pyydettty ja tarkoitan vastenmielisyydellä todellista yökötystä enkä vain jotakin ei huvita tai kiinnosta...  Itseäni kiihottaa kovastikin kun huomana toisen kiihottuvan tekemisestäni, mies puolestaan tekee asioita joista minä innostun...

Vanha sanonta; jos haluu saada on pakko antaa?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat