Orgasmiton seksi
Moi! Mulla on ongelma mikä masentaa mua paljon. En nimittäin saa koskaan miehen kanssa orgasmia. En vaikka hän sormeittaisi, nuolisi, hieroisi, ihan mitä vaan. Saan orkun vain vibraattorilla tai suihkulla. En sitten
tiedä saisinko käsin mutta en ole jaksanut hieroa niin kauaa koska menisi varmasti väh.20min. Suuseksi ei varsinkaan tunnu miltään. Vituttaa tällänen! Tunnen itseni niin huonoksi ja epähaluttavaksi. Nytkin olen todella kiinnostunut eräästä miehestä mutta pelkään että hän huomaa etten saa orkkua ja kiinnostus häviää. Kyllä itsekin miehenä haluaisin naisen joka nauttii kunnolla. Siksi olenkin päättänyt harjoitella orkun esittämisen täydellisesti. Ei olisi kuitenkaan mitään hyötyä kertoa asiasta koska en sitä harjoittelemallakaam tule varmaan koskaan saamaan. Pahentaisi vaan mun paineita jos mies oikeen yrittäisi kunnolla enkä siltikään saa. Kerran olin sellaisen jätkän kanssa joka ei edes odottanut mun saavan ja silloin oli hyvä olla kun ei toinen odottanut mitään. Menen kohta terapiaan tai johonkin tän takia, vituttaa niin suunnattomasti. Varsinkin kun melkeen kaikki naiset jotka tunnen saavat. Mikä mussa on vialla.. ihan niinkuin oisin tunnoton alhaalta .
Niin, kyllähän siitä nautin vaikka en orgasmia saakkaan. Harmi vain kun en saa koska se on niin mahtava tunne :( mutta olisi varmasti miehellekkin mukavaa kun jotenkin edes saisin... vaikka sitte pyörittelee esileikissä jo todella paljon ja lujaa ja sitten vielä seksin aikana... saas nähä onnistuisko. En ole seurustellut kuin yhden kanssa ja hän ei halunnut seksiä (oli häiriintynyt muutenkin). Jos joku musta joskus tulee välittämään ja rakastamaan niin eiköhän halua tehdä kaikkensa tyydyttämisen eteen.