Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmiton seksi

Fkgiglenwbsksk
15.09.2016 |

Moi! Mulla on ongelma mikä masentaa mua paljon. En nimittäin saa koskaan miehen kanssa orgasmia. En vaikka hän sormeittaisi, nuolisi, hieroisi, ihan mitä vaan. Saan orkun vain vibraattorilla tai suihkulla. En sitten
tiedä saisinko käsin mutta en ole jaksanut hieroa niin kauaa koska menisi varmasti väh.20min. Suuseksi ei varsinkaan tunnu miltään. Vituttaa tällänen! Tunnen itseni niin huonoksi ja epähaluttavaksi. Nytkin olen todella kiinnostunut eräästä miehestä mutta pelkään että hän huomaa etten saa orkkua ja kiinnostus häviää. Kyllä itsekin miehenä haluaisin naisen joka nauttii kunnolla. Siksi olenkin päättänyt harjoitella orkun esittämisen täydellisesti. Ei olisi kuitenkaan mitään hyötyä kertoa asiasta koska en sitä harjoittelemallakaam tule varmaan koskaan saamaan. Pahentaisi vaan mun paineita jos mies oikeen yrittäisi kunnolla enkä siltikään saa. Kerran olin sellaisen jätkän kanssa joka ei edes odottanut mun saavan ja silloin oli hyvä olla kun ei toinen odottanut mitään. Menen kohta terapiaan tai johonkin tän takia, vituttaa niin suunnattomasti. Varsinkin kun melkeen kaikki naiset jotka tunnen saavat. Mikä mussa on vialla.. ihan niinkuin oisin tunnoton alhaalta .

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ongelma on just toi. Lopeta itsesi kiusaaminen ja painostaminen. Kyllä se tulee kun vain nautit, rentoudut. Älä suorita sillä et ainakaan orgasmia saa.

Se orgasmi ei tule intiimialueellasi vaan aivoistasi. Vaikka joku yrittääkin sua sormeilla ja nuolla niin et sä orgasmia siitä saa, vaan pelkästään siitä, että harjottelet itse sen jolloin sun aivos kehittyy.

Ps. Jätä se vibraattori ja kokeile niitä käsiäs, opit itsestäs paljon enemmän. Se vibraattori ei kerro miehelle mistä tykkäät, vaikka se tietää jopa sua paremmin. Harjottele orgasmi käsin jolloin itse tiiät mistä tykkäät ja voit kumppanias sit ohjastaa.

Vierailija
2/21 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä ajattelet liikaa sitä orgasmia. Heittäydy vaan täysillä leikkiin mukaan, äläkä ajattele yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on sama ongelma, joka miehillekin tulee runkatessa, nimittäin tunnottomuus. Hinkkaat vehkeistäsi parhaan tunnon pois itsetyydyttämällä ja olet myös totuttanut elimistösi siihen, että se saa parhaiten orgasmin tietyllä tapaa, tässä tapauksessa siis itsetyydytyksellä.

Kokeiles lopettaa masturbointi kokonaan nyt ainakin pariksi viikoksi. Itse en saanut aiemmin seksistä mitenkään kauheasti irti, kun nyrkillä saa vaan niin paljon tiukemman otteen kullista. Ikään kuin treenasin itseni laukeamaan tietyllä vähimmäiskitkalla, joka oli mahdoton saavuttaa yhdynnässä. Nykyään kiellän itseltäni masturboinnin ja vain naiseni saa koskettaa munaani. Seksi on muuttunut todella paljon paremmaksi.

Ei tuokaan välttämättä auta. Itselläni on nimittäin sama ongelma kuin ap:lla ja ajattelin myös että johtuu siitä että olen tottunut tiettyyn tapaan saada orgasmi. Jätin vibran vuodeksi mutta ei tuo klitoris sen herkemmäksi tullut.

Mutta en minä jaksa asiasta ottaa enää mitään stressiä. Miehelle on täysin ok että käytän vibraa seksin yhteydessä.

Me naiset vaan ollaan kaikki erilaisia. Toiset tarvitsevat enemmän stimulaatiota ja toiset vähemmän.

Vierailija
4/21 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on sama ongelma, joka miehillekin tulee runkatessa, nimittäin tunnottomuus. Hinkkaat vehkeistäsi parhaan tunnon pois itsetyydyttämällä ja olet myös totuttanut elimistösi siihen, että se saa parhaiten orgasmin tietyllä tapaa, tässä tapauksessa siis itsetyydytyksellä.

Kokeiles lopettaa masturbointi kokonaan nyt ainakin pariksi viikoksi. Itse en saanut aiemmin seksistä mitenkään kauheasti irti, kun nyrkillä saa vaan niin paljon tiukemman otteen kullista. Ikään kuin treenasin itseni laukeamaan tietyllä vähimmäiskitkalla, joka oli mahdoton saavuttaa yhdynnässä. Nykyään kiellän itseltäni masturboinnin ja vain naiseni saa koskettaa munaani. Seksi on muuttunut todella paljon paremmaksi.

Just joo. Kannattaapa miehen neuvoa naista orgasmi-asiassa...

Minä sain ensimmäisen orgasmini vasta 36-vuotiaana ja suihkulla. Alapääni ei yksinkertaisesti ole kyllin herkkä, jotta saisin millään muulla konstilla. Ja uskokaa vaan, että on kyllä koitettu kaikki konstit, sekä yksi että usean eri kumppanin kanssa. Enkä ole edes seksuaalisesti estynyt, vaan päinvastoin. Että ihan turha yrittää selostaa että masturbointi olisi turruttanut....

Vierailija
5/21 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma! Täällä tosin loppui halutkin kun ei saa miehen kanssa. Ainoastaan yksin ja lelun kanssa.

Vierailija
6/21 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama eikä siksi huvita koko touhu yhtään.

Vierailija
7/21 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ongelma on just toi. Lopeta itsesi kiusaaminen ja painostaminen. Kyllä se tulee kun vain nautit, rentoudut. Älä suorita sillä et ainakaan orgasmia saa.

Se orgasmi ei tule intiimialueellasi vaan aivoistasi. Vaikka joku yrittääkin sua sormeilla ja nuolla niin et sä orgasmia siitä saa, vaan pelkästään siitä, että harjottelet itse sen jolloin sun aivos kehittyy.

Ps. Jätä se vibraattori ja kokeile niitä käsiäs, opit itsestäs paljon enemmän. Se vibraattori ei kerro miehelle mistä tykkäät, vaikka se tietää jopa sua paremmin. Harjottele orgasmi käsin jolloin itse tiiät mistä tykkäät ja voit kumppanias sit ohjastaa.

Älä ap usko tätä. Ei nimittäin auta kaikissa tapauksissa. Minulla ei auta vaikka olisin kuinka kiihottunut ja ajattelin kiihottavia asioita, ei orgasmi tule, jos ei klitoris saa juuri oikeanlaista ärsykettä. Olen miettinyt, että evoluution kannalta (lisääntymisen kannalta) naisen orgasmihan on täysin turha. Miehillä sen sijaan elintärkeä. Tämän vuoksi naisilla varmaan niin paljon on vaikeuksia saada sitä.

Vierailija
8/21 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Kannattaapa miehen neuvoa naista orgasmi-asiassa...

Minä sain ensimmäisen orgasmini vasta 36-vuotiaana ja suihkulla. Alapääni ei yksinkertaisesti ole kyllin herkkä, jotta saisin millään muulla konstilla. Ja uskokaa vaan, että on kyllä koitettu kaikki konstit, sekä yksi että usean eri kumppanin kanssa. Enkä ole edes seksuaalisesti estynyt, vaan päinvastoin. Että ihan turha yrittää selostaa että masturbointi olisi turruttanut....

No voi tuo ollakin yksi syy. Kokeilemallahan se selviää. Sitten jotain muuta, jos se ei auta.

Vierailija
9/21 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saat yksin vibraattorin kanssa mutta et silloin kun mies on läsnö? Jos näin todella on, vika on selkeästi korvien välissä ja et ehkä ole tarpeeksi läheinen miehen kanssa tai jotain vastaavaa. Jos taas et ole käyttänyt vibraattoria miehen kanssa - miksi et?

Penis vaginaan ja vibraa klitorikselle. Tai miehen käteen vibra ja se sinne sisälle. Tai vibra omaan käteen ja sisälle, mies sillä välin vaikka silittelee hiuksia tai vaikka omaa munaansa. Eikai sillä niin väliä ole.

Vierailija
10/21 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo vibra pois ja käsiharjoitteluun oli hyvä neuvo, miksi ei kannata uskoa? Mitä hävittävää aloittajalla tai muilla naisilla olisi jos ne tätä kokeilisi? Jos ei tee mitään, ei saa mitään.

Vierailija
11/21 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluution kannalta naisen orgasmi ei ole turha mutta ilman sitäkin pärjää. Orgasmin aiheuttamat supistelut auttaa siittiöitä pääsemään kohtuun.

Vierailija
12/21 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tykkää miehistä....

Vierailija
13/21 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fkgiglenwbsksk kirjoitti:

Moi! Mulla on ongelma mikä masentaa mua paljon. En nimittäin saa koskaan miehen kanssa orgasmia. En vaikka hän sormeittaisi, nuolisi, hieroisi, ihan mitä vaan. Saan orkun vain vibraattorilla tai suihkulla. En sitten

tiedä saisinko käsin mutta en ole jaksanut hieroa niin kauaa koska menisi varmasti väh.20min. Suuseksi ei varsinkaan tunnu miltään. Vituttaa tällänen! Tunnen itseni niin huonoksi ja epähaluttavaksi. Nytkin olen todella kiinnostunut eräästä miehestä mutta pelkään että hän huomaa etten saa orkkua ja kiinnostus häviää. Kyllä itsekin miehenä haluaisin naisen joka nauttii kunnolla. Siksi olenkin päättänyt harjoitella orkun esittämisen täydellisesti. Ei olisi kuitenkaan mitään hyötyä kertoa asiasta koska en sitä harjoittelemallakaam tule varmaan koskaan saamaan. Pahentaisi vaan mun paineita jos mies oikeen yrittäisi kunnolla enkä siltikään saa. Kerran olin sellaisen jätkän kanssa joka ei edes odottanut mun saavan ja silloin oli hyvä olla kun ei toinen odottanut mitään. Menen kohta terapiaan tai johonkin tän takia, vituttaa niin suunnattomasti. Varsinkin kun melkeen kaikki naiset jotka tunnen saavat. Mikä mussa on vialla.. ihan niinkuin oisin tunnoton alhaalta .

Lopeta yli stimuloiminen suihkulla ja vibroilla ei ole luonnollista, menee tuntoherkkyys pilalle.

Vierailija
14/21 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evoluution kannalta naisen orgasmi ei ole turha mutta ilman sitäkin pärjää. Orgasmin aiheuttamat supistelut auttaa siittiöitä pääsemään kohtuun.

Pärjää kyllä mutta mitä järkeä on sitten harrastaa seksiä jos ei itse saa siitä mitään irti ja lopputuloksena on vitutus?

Vierailija
15/21 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologisen evoluution kannalta tärkeintä on jatkaa sukuaan. Jos alkuaikojen ihmisnaaraalla ei ole ollut kiima-aikaa eikä hän olisi saanut orgasmejakaan, niin naaraan näkökulmasta ei olisi ollut mitään kannustinta yhdynnän harrastamiseen. Eiköhän ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon aika pikaisesti.

Vierailija
16/21 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tällainen, eikä tällänen! Ala-asteella opetettu juttu.

Vierailija
17/21 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kiinnostunut miehistä. Nytkin kun olen eräästä kiinnostunut niin kun nään sen tulee ihan jännittynyt olo ja jos ajattelen sitä tulee samanlainen olo. Jos katson jotain eroottista ja ajattelen häntä alkaa tekemään mieli. Olen syönyt nyt varmaan 4v seronil mielialalääkettä, voisiko vaikuttaa?

Kyllä seksi tuntuu hyvältä, tuskin muuten haluaisin sitä. Mutta en pääse huippuun asti. Voisin kyllä jättää vibrat ym pois, mutta tuskin auttaa. Olen jo luovuttanut asian suhteen. En voi ymmärtää miten jotku saa orkun nuolemisesta tai hetken hieromisesta... varsinkaan jos vaan siitä klitoriksen päältä hieroo. Mulla tuntuu sillon jotai kun tekee ymäpyräliikettä ja painaa lujaa sivulta päin. Yhdyntäkin tuntuu ehkä ekat pari minuuttia hyvältä ja sitten alan kyllästymään.

Mistäköhän tälläinen johtuu? Jostain lapsuudesta yms? Perheessäni seksistä ei ainakaan koskaa olla puhuttu eikä oikeastaan muutenkaan äitini puhu mitään siihen viittaavaakaan (miehet jne.)

Vierailija
18/21 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologisen evoluution kannalta tärkeintä on jatkaa sukuaan. Jos alkuaikojen ihmisnaaraalla ei ole ollut kiima-aikaa eikä hän olisi saanut orgasmejakaan, niin naaraan näkökulmasta ei olisi ollut mitään kannustinta yhdynnän harrastamiseen. Eiköhän ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon aika pikaisesti.

Naaraat olisivat silti halunneet selviytyä -tarjoamalla seksiä uroksille naaras saisi uroksilta suojaa ja huolenpitoa.

Vierailija
19/21 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuokaan välttämättä auta. Itselläni on nimittäin sama ongelma kuin ap:lla ja ajattelin myös että johtuu siitä että olen tottunut tiettyyn tapaan saada orgasmi. Jätin vibran vuodeksi mutta ei tuo klitoris sen herkemmäksi tullut.

Mutta en minä jaksa asiasta ottaa enää mitään stressiä. Miehelle on täysin ok että käytän vibraa seksin yhteydessä.

Me naiset vaan ollaan kaikki erilaisia. Toiset tarvitsevat enemmän stimulaatiota ja toiset vähemmän.

Me miehet kanssa ollaan erilaisia. Joku kaipaa aluksi kunnon huulihölkkää kun taas jollain  jo pelkkä naisen näkeminen ja mahdollinen pesän saanti saa kunnon stondiksen eikä tarvi ns. stimulaatioita.

Vierailija
20/21 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko onnellisuuden huippu orgasmi? Miksei seksistä voi nauttia seksinä ja sitten joskus saa orgasmin?

Ainakana keskittyminen orkun saamiseen ei lisää sen mahdollisuutta. Kannattaa nyt ensin kyllä itse tutustua itseesi ja siihen, miten kiihotut kunnolla ja mikä tuntuu hyvältä. Sitten osaa ohjata kumppaniakin. Rentous ja jännittämisen lopettaminen ainakin edesauttaa tilannetta. Toiset vaan tarvitsee reilummin lämmitelyä ja se on hyväksyttävä. Ajan kanssa ehkä löytyy oikoteitä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän