Vierailija

Tai näin tässä vaiheessa oletan.
'
On niin ylikohtelias ja ystävällinen..... korjasi pyöränikin ilman mitään pyytämistä ja tänään kahvittelemaan pyysi. Hän on korkeintaan vähän yli nelikymppinen ja minä jo viisikymmentä.

Luulen, että perimmäinen tarkoitus on lähentyä erittäin kaunista tytärtäni. Muuten en ymmärrä tätä yhtälöä. Vai voiko oikeasti joku nelikymppinen hyvännäköinen mies kiinnostua viisikymppisestä naisesta? Ei minussa mitään vikaa ole, mutta silti?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Ehkä mies toivoo että olemalla mukava universumi palkitsee joskus hänetkin jotenkin. Minä ainakin yritän olla avulias myös rumia naisia kohtaan, koska ajattelen että he tarvitsevat sitä vielä enemmän että joku suhtautuu mukavasti mutta ilman alentuvaa säälivää asennetta. Harvoinpa tuollaisia tilaisuuksia toki oikeasti on.

-Mies 29v + 2v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen tyttäresi on?

18-vuotias lukiolainen. 

Eli liian nuori hänen suoraan lähestyä. Siksi tämä kiertotie, uskon. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies toivoo että olemalla mukava universumi palkitsee joskus hänetkin jotenkin. Minä ainakin yritän olla avulias myös rumia naisia kohtaan, koska ajattelen että he tarvitsevat sitä vielä enemmän että joku suhtautuu mukavasti mutta ilman alentuvaa säälivää asennetta. Harvoinpa tuollaisia tilaisuuksia toki oikeasti on.

-Mies 29v + 2v-

Siis en ole ruma! 

Mutta minusta tuntuu epätodennäköiseltä, etteikö tässä oltaisi ns. ketunhäntä kainalossa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua ainakin kiinnostaa +50 naiset, ei mitkään 20 v. tytön hupakot.

M43

Minua kiinnostaa molemmat. Kunhan nainen käy salilla.

M35

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-Mies 29v + 2v-

Siis en ole ruma! 

Mutta minusta tuntuu epätodennäköiseltä, etteikö tässä oltaisi ns. ketunhäntä kainalossa. 

Etkö ole ajatellut, että haluaisi teitä molempia? Miesten kesken saa aikamoisen statuksen, jos onnistuu äiti-tytär - yhdistelmässä. Sinä olisit siis varma tapaus, mutta entä tyttäresi?

Vierailija

Voi hyvinkin olla suhun ihastunut. Kuullostaa ainakin siltä! Mun mummo oli 9 vuotta vanhempi kuin toinen miehensä, ne tapas kun mummo oli n. 50.

Tai sitten se on vain tosi seurallinen/mukava luonne ja viihtyy kanssasi ja haluaa auttaa. En usko että olisi 18-vuotiaasta kiinnosunut, se mieshän vois ikänsä puolesta olla tyttös isä...:D

Vaikka mistäpä minä mitään tiedän, maailma on jännä paikka.

~n20

Vierailija

No ehkä hän vaan on ystävällinen ja ajatteli että ette kuitenkaan itse olisi sitä pyörää osanneet korjata. Ei aina tarvitse etsiä piilomerkityksiä kaikista asioista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-Mies 29v + 2v-

Siis en ole ruma! 

Etkö ole ajatellut, että haluaisi teitä molempia? Miesten kesken saa aikamoisen statuksen, jos onnistuu äiti-tytär - yhdistelmässä. Sinä olisit siis varma tapaus, mutta entä tyttäresi?

Aha, 

Missähän piireissä tästä saisi statuksen? 

Ollaan vissiin ihan eri piireissä. Lähinnä ällöttäisi varmaan useimpia. 

Enkä tosiaan olisi mikään varma tapaus ja tyttärelläni on ihan ikäisensä poikaystävä, joten vielä vähemmän hän. Pakko myöntää, että itse olen hieman kiinnostunut. Sillä edellytyksellä, että hänen kiinnostuksensa kohdistuu aidosti minuun. 

Vierailija

Onko mies sitten ollut useasti tyttäresi kanssa tekemisissä, kyseleekö hänestä tms? En minä nyt heti lähtisi olettamaan, että miehellä on taka-ajatuksia, nauttisin huomiosta ja seurasta. Toki jos nyt oikeasti tulee "todisteita" kiinnostuksesta tyttöä kohtaan niin harkitsisin uudestaan tuttavuutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja minua taas kiinnostaa juurikin parikymppiset tytönhupakot.

M42

Mua taas ei kiinnosta 30+ ukkelit.
T. Parikymppinen tytönhupakko

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi hyvinkin olla suhun ihastunut. Kuullostaa ainakin siltä! Mun mummo oli 9 vuotta vanhempi kuin toinen miehensä, ne tapas kun mummo oli n. 50.

Tai sitten se on vain tosi seurallinen/mukava luonne ja viihtyy kanssasi ja haluaa auttaa. En usko että olisi 18-vuotiaasta kiinnosunut, se mieshän vois ikänsä puolesta olla tyttös isä...:D

Vaikka mistäpä minä mitään tiedän, maailma on jännä paikka.

~n20

No todellakin voi olla vaikka ysikymppinen kiinnostunut 18-vuotiaasta naisesta. Olet sen verran nuori, ettet ole vielä sisäistänyt miehen seksuaalisuutta kunnolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ehkä hän vaan on ystävällinen ja ajatteli että ette kuitenkaan itse olisi sitä pyörää osanneet korjata. Ei aina tarvitse etsiä piilomerkityksiä kaikista asioista.

Pyöräjuttu oli vain esimerkki. On milloin missäkin tilanteessa tyrkyttänyt seuraansa. 

Parilla rivillä on vaikea saattaa lukijoiden tietoisuuteen kokonaisvaikutelmaa. Muutti naapuriin n. puoli vuotta sitten ja on ollut hyvin ystävällinen joka tilanteessa. Joku toinen voisi kuvailla tunkeilevana. 

En kuitenkaan koskaan ole hermostunut enkä torjunut. Päinvastoin hänestä on oikeasti ollut apua. Siitä tietysti lisää pontta on saanut. 

Vierailija

Tyypillistä.
Jos naapuri haluaa hyvät välit naapureihin, hän on ahdistelijasika.
Jos naapuri ei koskaan moikkaa eikä häntä näy, hän on moukkasika

Vierailija

Apua, tuli sun aloituksesta huonot muistot mieleen. Joskus aikoinaan eräs mies halusi tutustua minuun palavasti ja ehdinkin jo ihastumaan häneen. Vähän ajan päästä selvisi, että oli koko ajan yrittänyt kauttani päästä tekemään tuttavuutta minua paljon kauniimpaan ja nuorempaan siskooni. Mies myönsi kautta rantain lopulta itse motiivinsa. Oli kyllä hieman traumatisoivaa ja laski huomattavasti luottamusta miehiä kohtaan. Minua oli kuulemma helpompi lähestyä kun olen vain niin tavallinen ja harmiton. :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pyöräjuttu oli vain esimerkki. On milloin missäkin tilanteessa tyrkyttänyt seuraansa. 

Parilla rivillä on vaikea saattaa lukijoiden tietoisuuteen kokonaisvaikutelmaa. Muutti naapuriin n. puoli vuotta sitten ja on ollut hyvin ystävällinen joka tilanteessa. Joku toinen voisi kuvailla tunkeilevana. 

En kuitenkaan koskaan ole hermostunut enkä torjunut. Päinvastoin hänestä on oikeasti ollut apua. Siitä tietysti lisää pontta on saanut. 

Ehkä hän vain on yksinkertaisesti hieman yksinäinen uudessa asuinpaikassaan, ja siksi kaikki, mikä poikkeaa omissa oloissaan kotona nököttämisestä, otetaan ilolla vastaan.

Ikävä kuulla, että perusasenteesi on noin negatiivinen (tyrkyttää, tunkeileva,). Joka tapauksessa on reilua kertoa ajoissa, mutta kohteliaasti, jos naapurin avuliaisuus aikaansaa ärsytystä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat