Miten paljon miehille merkkaa se, että naisella on kauniit, symmetriset kasvot?
Ja kenellä teidän mielestä on kauniit, symmetriset kasvot?
Kommentit (11)
Onhan se kaunista, mutta ei se parisuhteen arkielämässä niitä olennaisimpia asioita ole. Puhun toki vain omasta puolestani, en kaikkien miesten suulla.
Kaikki miehet haluaa kauniin naisen, ja sen kanssa kauniit lapset
Mulle naisena ei ole miehen linear kasvot tärkeät. Toki pitää olla miellyttävän oloinen. Onkohan se miehillä sitten eri juttu?
kauneuden kaava on tieteellisesti
ihan yksinkertaisesti kasvojen pituus
jaettuna leveydellä. Mitä lähempänä saatu luku on 1,618 niin sitä
kauniimmat (=symmetrisemmät) kasvot ovat. Kultainen leikkaus...niin miesten kuin naisten,
kautta vuosituhansien on ollut, antiikin patsaista, egyptin nefertiti, marilyn monroe jne.
Kauniita on esim: Nefertiti, Mona Lisa, Liz Taylor, Jlo, Marilyn ym
Miehille luulisi olevan semi tärkeää, mutta tärkeempää sisältö. Kauneus on vain
kauneutta loppujen lopuksi, sitä on symmetria + kaikki viestitys terveydestä. Esim.
Paksut hiukset, lämmin sävyinen iho, terveet hampaat, normaalipaino.
No mikäs, nättejä naisia on kiva katella, samaan tyyliin kuin hienoja autoja. Mutta eipä sen enempää. Parisuhteessa muut asiat on tärkeitä ja seksissä taas ei pahemmin huomaa naisen naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Merkkaa se paljon jos on varaa valikoida mutta aika harvalla on. Itselle tuli mieleen vaikka ariana grande mutta onhan niitä kauniskasvoisia vaikka kuinka. Usein ne on muillakin tapaa kauniita koska sellasta se biologia vaan on. Ei mene nallekarkit tasan.
Outoa, että laitat pisteen jälkeen ison alkukirjaimen mutta Ariana Granden kirjoitit pienellä.
Kyllä se on hyvin tärkeää useammille miehille. Minulle ainakin. Onneksi oma nainen on aika h3lv3tin upea niin, no ei ainakaan voi valittaa... :D Hyvin onnekas olen.
PS. Jos jotakuta EI ole siunattu 5/5 (niinku miikka pudasjärveltä sanoisi) niin kannattaa ainakin pitää kroppa kunnossa. Ainakin omaan makuun harva asia on upeampi kuin kyykkypylly.
Kauneus merkitsee todella paljon jo ihan biologisista syistä.
Merkkaa se paljon jos on varaa valikoida mutta aika harvalla on. Itselle tuli mieleen vaikka ariana grande mutta onhan niitä kauniskasvoisia vaikka kuinka. Usein ne on muillakin tapaa kauniita koska sellasta se biologia vaan on. Ei mene nallekarkit tasan.