Vierailija

Suurinpiirtein kaikki meidän suvun naiset lähti lomamatkalle ja mua ja mun tyttöjä ei edes pyydetty mukaan. Kyse kuitenkin lähisuvusta. Ja mun tytöt on jo isoja, kyselevät nyt multa miksei meille puhuttu matkasta mitään eikä kysytty halutaanko mukaan. Nyt hehkuttavat fb:ssa miten hienoa on.

Kommentit (3)

Vierailija

Yksi sukulaisnaisista katseli mua vierailullaan hetken ja selvästi välähti mieleen että ehkä olisi ollut ainakin kohteliasta kysyä meitä kun sanoi että "Niin joo... Ehkä voitaisiin ensi vuonna tehdä reissu jonne tekin tuutte. Tehdään näistä akkojen reissuista perinne." Muuten kiva mutta meni vähän fiilis. Lupasin omille tytöille että mennään keväällä reissuun ihan oman perheen kanssa. ap juttelee itsekseen...😉

Vierailija

Miksi teitä ei pyydetty? Oletteko tylsää seuraa? Muut luuli ettei varaa matkustaa?

Tai sitten menivät sinne lähinnä pitämään hauskaa, bilettämään, ja tietävät ettei se teitä kiinnosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi teitä ei pyydetty? Oletteko tylsää seuraa? Muut luuli ettei varaa matkustaa?

Tai sitten menivät sinne lähinnä pitämään hauskaa, bilettämään, ja tietävät ettei se teitä kiinnosta?

Varmaan lähinnä nuo kaksi ekaa. Mielestäni ei olla tylsiä mutta ilmeisesti ajattelevat noin! Se ärsyttää jos olettavat kysymättä ettei olisi varaa. Tienaan hyvin. Oon aika vaatimaton niin ehkä luulevat ettei ole rahaa käytettävissä. Tuollainen OLETTAMINEN paremmin tietämättä raivostuttaa mua. Meidän suku on sortunut siihen ennenkin. Tosin tavallaan teen itsekin nyt sitä kun ei varsinaisesti kiinnostanut itkeä siinä lasten ja muiden kuullen että miksei meitä pyydetty. Kysyn kyllä myöhemmin kun palaavat. Jotenkin pistää masentamaan. ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat