Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä piirtäisin miehelle? (miehellä pelko, että lähden suhteesta)

Vierailija
15.09.2016 |

Ollaan 30-kymppinen pariskunta joka kärsii miehen sairauden tuomasta erektiöhäiriöstä.

Nyt kotona tilanne se, että mieheni pelkää että lähden suhteesta tämän vuoksi :(

En ole lähdössä mihinkään vaikka kieltämättä minua pelottaa ajatus siitä, että seksielämämme on pian lääkkeistä huolimatta tos.näköisesti loppu.

Tahtoisin muistaa miestäni jotenkin (hän on erittäin herkkä, lempeä ja rakastava persoona) ja tuoda esille tämän, että tilanteesta huolimatta rakastan häntä syvästi enkä näin ollen ole lähdössä hänen viereltään kunnes kuolema meidät erottaa.

Olen erittäin lahjakas käsistäni, mutta ideat hukassa.
Kuinka voisin tuoda paperille kuvana/sanoina (taikka vaikka molemmat yhdessä) esille sen, että olen tässä nyt ja ikuisesti?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaw 😍 Aivan ihanaa että nainenkin tahtoo muistaa miestänsä jotenkin 😍

Jos kerta olet erittäin taitava käsistäsi niin piirrä kuva teistä ja liitä siiheen joku hempeä runo tms rakkaudestasi.

Vierailija
2/8 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaw 😍 Aivan ihanaa että nainenkin tahtoo muistaa miestänsä jotenkin 😍

Jos kerta olet erittäin taitava käsistäsi niin piirrä kuva teistä ja liitä siiheen joku hempeä runo tms rakkaudestasi.

Kävi itelläkin mielessä, mutta aloin miettiä itsekseni eilen illalla, että olisiko tämä jotenkin liian bliisu.

Harkitsen asiaa uudestaan tosissani :)

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen maailman surkein piirtäjä ja mies on taiteilija. Vuosia sitten piirsin hänelle sellaista sarjakuvaa joka kertoi meidän elämästä. Näyttihän se ihan lapsen tekemältä tikku-ukkoineen päivineen. Yhdelle A4-kokoiselle paperille aina yksi tilanne tai tapahtuma meidän elämästä. Esimerkkinä ensimmäisen auton osto, joku mun mököttämiskohtaus mikä oli yllättävän hauska sarjakuvana, ja me leikkimässä tyynysotaa. Tämmöisiä pieniä tavallisia mutta itselle tosi tärkeitä hetkiä. 

Vierailija
4/8 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie myös sain ekana ajatuksen tästä teidän valokuvan tuomisesta paperille.

Oletteko naimissa?

Mikäli työ ootte niin miten olisi itse piirretty kuva teidän jostain hääkuvasta? Jos työ ette ole niin olisiko siulle liikaa kosasta miestäsi?

Vierailija
5/8 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrä kuva teistä vanhuksina yhdessä eli se mitä sinä haluaisit.

Vierailija
6/8 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulintuja ja glitteriliimaa, tietenkin.

Vierailija
7/8 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie myös sain ekana ajatuksen tästä teidän valokuvan tuomisesta paperille.

Oletteko naimissa?

Mikäli työ ootte niin miten olisi itse piirretty kuva teidän jostain hääkuvasta? Jos työ ette ole niin olisiko siulle liikaa kosasta miestäsi?

Emme ole kaikissa, emme edes kihloissa :) Ajatus, että minä kosisin miestäni ei ole mitenkään liikaa ja voisin tämän kyllä ehkä jopa toteuttaa, sillä kyllä minä tahdon papin aamenen ongelmasta huolimatta :) Ehkä hieman vaan jänskättää, että mitäpä jos saisinkin rukkaset :O

Ap.

Vierailija
8/8 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrä kuva jossa olet laukkujen kanssa menossa ovesta ulos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän