Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kyseessä avomies ja 25-vuotias.

Mä vaan kiehuin tästä asiasta eilen ja kiehun nyt aamullakin. Ensinnäkin mä laitoin ruokaa ja laitoin sille viestiä et toisko sitä sun tätä sit tullessaan töistä kotiin. Jossain välissä tuli viesti et baaris, mutta joo hän tuo kaupasta. Ei tuonut ja oli humalassa kun tuli kotiin. Ärsyttää että ei voinut edes ilmoittaa ajoissa ja ei voinut käydä kaupassa.

Toisekseen en ymmärrä, kuka fiksu aikuinen ihminen menee keskellä viikkoa baariin oikein ottamaan, sillä on työpäivä tänäänkin ihan normaalisti (8-16). Ois eri asia, jos hän eläis vuorotyössä, kun silloin vapaat voi hyvinkin olla keskellä viikkoa.

Lauantaina se oli jo oikein juomassa, maanantaina teki drinkkiä kotona, tiistaina oli kaveri meillä ja joivat taas olutta ja nyt eilen keskiviikkona sitten asui baarissa. Ja kotijuomiset on 2-3 juomaa. En edes ole mikään niuho, mutta jos nyt lähes joka päivä on pakko juoda niin kyllä alkaa vöhän epäilyttää minkä tyypin kanssa olen yhdessä.

Yhdessä oltu siis 5 vuotta, ja mies on muuten tosi ihana, ei mikään "jännämies" eikä edes vilkuile muihin naisiin päin.

Kuulostanko vain niuholta?

Niuho vai ei?
Ihan asiasta tuohtunut
Ihan asiasta tuohtunut
82.5%
Niuho
Niuho
17.4%
Ääniä yhteensä: 63

Kommentit (16)

Vierailija

Oletko puhunut miehen kanssa? Millaista hänen juomisensa on normaalisti ja onko tämä käytös siis epänormaalia?

Et mielestäni niuhota liikaa, mutta voihan olla että mies ajatteli ettei sinua haittaa jne.

Vierailija

No ei oo aikuisella miehellä kaikki kotona, jos alvariinsa on ravattava oluella. Johan siinä menee rahaakin hulluna ihan vaan alkoholiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko puhunut miehen kanssa? Millaista hänen juomisensa on normaalisti ja onko tämä käytös siis epänormaalia?

Et mielestäni niuhota liikaa, mutta voihan olla että mies ajatteli ettei sinua haittaa jne.

En ehtinyt eilen puhua, kuin sen verran että hän tuli ovesta sisään ja ihmettelin että onko hän ollut koko päivän baarissa. "Joo". Hän toikkaroi itsensä kiireesti nukkumaan ja minä kiehuin hetken sohvalla, ennen kuin painuin pehkuihin itsekin. En halunnut aloittaa riitaa yömyöhään, humaltuneen miehen kanssa. Täytyy tänään kun se töistä tulee ottaa puheeksi.

En vain oikein tiedä mitä sanoisin.
- ap

Vierailija

Jos sillä on joku kriisi käynnissä tai vaikka sen kaverilla on? Et ei ehkä voinu sulle erityisemmin ilmottaa että täällä me joo puidaan Mikolle selvinnyttä lisääntymiskyvyttömyyttä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En ehtinyt eilen puhua, kuin sen verran että hän tuli ovesta sisään ja ihmettelin että onko hän ollut koko päivän baarissa. "Joo". Hän toikkaroi itsensä kiireesti nukkumaan ja minä kiehuin hetken sohvalla, ennen kuin painuin pehkuihin itsekin. En halunnut aloittaa riitaa yömyöhään, humaltuneen miehen kanssa. Täytyy tänään kun se töistä tulee ottaa puheeksi.

- ap

"Kulta, mä en oikein tykkää että joka päivä juodaan."

Vierailija

Ton ikäset nyt vaan on tollasia. On vielä kivaa kun voi välillä mennä miten sattuu (teillä ei ilmeisesti oo lapsia?) ja hölmöilläki vähäsen. Voihan se olla ettei sun miekkosen ollu edes tarkoitus juoda niin paljoa, vaan oli enemmän semmonen hupsista tilanne.

Jos mies on muuten hyvä sulle, niin mikset vaan juttelis et onko kaikki hyvin, kun on aika paljo juonu viime aikoina :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

- ap

"Kulta, mä en oikein tykkää että joka päivä juodaan."

Jotain tän tyylistä oon itsekin miettinyt keskustelun aiheeksi, mutta en ihan haluais alottaa keskustelua semmosella "mä en halua/tykkää", kun se vaikuttaa aika kontrolloivalta.

- ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Otin alkoukon, sainkin alkoukon. Vol. 3453
Mutta hyvä ettei vielä lyö päähän usein.

Tää meni multa vähän ohi?

- ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei oo aikuisella miehellä kaikki kotona, jos alvariinsa on ravattava oluella. Johan siinä menee rahaakin hulluna ihan vaan alkoholiin.
niin voisi ostaa vaikka käsilaukkuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ton ikäset nyt vaan on tollasia. On vielä kivaa kun voi välillä mennä miten sattuu (teillä ei ilmeisesti oo lapsia?) ja hölmöilläki vähäsen. Voihan se olla ettei sun miekkosen ollu edes tarkoitus juoda niin paljoa, vaan oli enemmän semmonen hupsista tilanne.

Jos mies on muuten hyvä sulle, niin mikset vaan juttelis et onko kaikki hyvin, kun on aika paljo juonu viime aikoina :)

Ei kyllä pelkästään iästä ole itse tai siitä, ettei vielä ole lapsia. Itse samassa elämäntilanteessa ja käymme molemmat säännöllisesti töissä eikä päivittäinen alkoholinkäyttö tulisi mieleenkään. Tottakai joskus töiden jälkeen käydään arkena parilla ja viikonloppuna saatetaan juoda enemmänkin, mutta päivittäinen alkon käyttö ei kyllä ole ihan normaalia. Kysy mieheltäni mitä hän itse ajattelee juomisestaan. Menkää keskustelemaan asiasta ammattilaisen kanssa, jos mies on itse myös pohtinut omaa juomiataan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen helmen kanssa kannattaa pikaisesti muutama mukula hommata.

Joo no ei oo kyllä lapset suunnitelmissa piiiiiitkään aikaan, että ehdin kyllä arviida ton ääliön käytöstä vielä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä pelkästään iästä ole itse tai siitä, ettei vielä ole lapsia. Itse samassa elämäntilanteessa ja käymme molemmat säännöllisesti töissä eikä päivittäinen alkoholinkäyttö tulisi mieleenkään. Tottakai joskus töiden jälkeen käydään arkena parilla ja viikonloppuna saatetaan juoda enemmänkin, mutta päivittäinen alkon käyttö ei kyllä ole ihan normaalia. Kysy mieheltäni mitä hän itse ajattelee juomisestaan. Menkää keskustelemaan asiasta ammattilaisen kanssa, jos mies on itse myös pohtinut omaa juomiataan.

Olen itse samaa mieltä, että arkena ei todellakaan tarvitse olla kiinni pullossa tai edes alkolasissa koko aikaa. Joku yksittäin iltaolut parina kertana viikossa ei musta ole paha, mutta jos nyt lähes joka ilta 2-3 niin musta se menee jo yli.

En usko että ammattilaiseen on tarvetta, koska tällaista ei ole sattunut aiemmin. Jos olisi toistuvaa jne. niin ehkä sitten.

Ai että mä toivon että sillä on tappokanuuna töissä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat