Epäilen että yksi miehen kavereista on ihastunut häneen
Aina meillä ollessaan makeilee miehelle ja mulkoilee minua inhottavasti. Kukaan ei ole koskaan vihjaillutkaan että olisi homo mutta minä olen alkanut epäillä. Yritin mieheltä vähän kysellä asiasta mutta hän vaan tuhahteli ja nauroi. En haluaisi miehen viettävän aikaa hänen kanssaan koska minusta tuntuu että hän haluaa miehestäni jotain ja vaistoan kyllä tällaiset asiat.
Kommentit (12)
i feel you bro. ei mitään mitä voit tehdä.
Tavattoman monelle naiselle on käynyt niin, että ovat tulleet jätetyiksi miehen rakastuessa miehee, joten yksikään suhde ei ole turvassa tuoltakaan. Moni mies on jopa hylännyt perheensä tämän takia, kun ovat vuosia eläneet valheessa.
Pahasti näyttää siltä, että emme kaikkea haluaamme saa. Joten tuonkin kanssa sinun pitää vaan oppia elämään, jos miehen kanssa meinaat olla.
Musta olis hauska olla tuollaisessa tilanteessa! Voit vähän kiusata sitä kaveria että tiedät hänen aikeensa. Sullahan on yliote häneen, nauti!
Jos oma miehesi ei ole homo niin mitä väliä!
Tuskin kaverin ihastus saa miestäsi muuttumaan homoksi. Jos peräreikä ei innosta niin se yksipuolinen ihastus ei muuta mitään.
Kaverit yleensä on suojelevia toisiaan kohtaan. Ehkä mies on nähnyt että olet huono tyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Jos oma miehesi ei ole homo niin mitä väliä!
Tuskin kaverin ihastus saa miestäsi muuttumaan homoksi. Jos peräreikä ei innosta niin se yksipuolinen ihastus ei muuta mitään.
Ap:ta vain ahdistaa kun joku vie tilaa hänen reviiriltään, ei kai se miestään epäile.
Onko pikku raouva vähän mustis? Parisuhteista erotaan muuten helpommin, kuin kaverisuhteista. Kavereita kohtaan ollaan myös uskollisempia. Jos tuohon väliin yrität niin kyllä sinä siinä helpommin kakkoseksi jäät. Ei auta, kuin perääntyä.
Ei tuossa mitään ihmeellistä ole. Uskon että ovat vain telakoituneet edellisessä saunaillassa ja siitä jäi veljellinen ja syvä yhteenkuuluvuuden tunne. En usko että sen kummempaa
Kyllähän naiset ovat vain tiellä silloin, kun miehet panee. Siinä vasta tajuaa, että mistä seksissä oikeasti on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän naiset ovat vain tiellä silloin, kun miehet panee. Siinä vasta tajuaa, että mistä seksissä oikeasti on kyse.
Kiihkoa, rakkautta, hellyyttä, tasa-arvoa. Naisten kanssa ei ikinä!
Sinä olet ihastunut siihen kaveriin.