Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Lääkäri passitti tänään kahden viikon sairaslomalle. Kipuilua ranteessa on ollut jo pidemmäin aikaa, ja jännetupentulehdushan siinä todettiin. Lähinnä ongelma on miten saan ajan kulutettua. Avopuolisolla on töissä kiirettä ja nyt viikonloppuna reissu kaveriporukan kanssa. En oikein malta olla tekemättä mitään, toki illat kuluu telkkarin ja kirjojen parissa (ja myös tuon miehen) mutta mitä teen päivisin? Kehtaako mennä lenkille, jaloissa kun kerran ei oo mitään vikaa? Mitä muuta voisi tehdä? Odeoita kehiin kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija

netflix ja ylipäänsä uusien sarjojen katsominen.putlockerista voit englanniksi katsoa monia sarjoja(varo se on hieman outo sivusto joten en takaa ettei tule viruksia).itse olen katsonut eikä kyllä ole tullut.mm.muodon vuoksi näkyy siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miksei voisi mennä lenkille. Tuskin siitä on haittaa rannekivulle. Ja kai muutenkin voi liikkua.

Itse olin vähän nyreissäni, kun työkaveri oli selkäkivun vuoksi saikulla. Jälkeenpäin kuulin että oli lomaillu Kreikassa. Ei sitten ollut hankala istua lentokoneessa. Itse en todellakaan lähtisi ulkomaille lomalle, jos olisin sairas. Mutta jos hän kokikin äkkiparantumisen, kun sai saikkulapun.

Vierailija

Eikö netflixissä saa ensimmäisen kuukauden katsoa maksutta? Täytyypä ladata se kun on aikaa töllöttää :D

Ja tosiaan tän netissä roikkumisen lisäksi kutominen taitaa olla kielletty listalla, melko yksitoikkoista liikettä sekin :/

Ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat