Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En oikein tykkää enää naisista

Vierailija
14.09.2016 |

Paljon ollut akkojen kanssa tekemisissä, naisvaltaisella alalla kun työskentelen. Yleensä tuppaavat olemaan jotenkin dominoivia ja pompottavat. Selän takana juoruillaan ja draamaa kehitetään. Kaikesta tehdään kamalan vaikeaa. Jäänyt vähän paska fiilis naisista enkä haluisi kyllä kotiin sellaista. Mieluummin yksin. Jos en olisi niin paljon ollut naisten keskuudessa, niin varmaan olisin jo erehtynyt sellaisen kotiinkin ottamaan. Onneksi olen nähnyt, mitä ne naiset on pahimmillaan niin osannut välttää joutumasta suhteeseen. Jos halut on kovat, niin huoriinhan voi aina mennä mutta sen kummempaa suhdetta en naisiin halua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAISVIHAA!

Vierailija
2/9 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen naisvaltaisella alalla = vietän koko valveillaoloaikani AV:lla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala homoksi?

Vierailija
4/9 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen kyllästynyt miehiin. Voimme molemmat valita yksinolemisen. Ihan hyvä vaihtoehto.

Vierailija
5/9 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samoja kokemuksia. Uskoisin kuitenkin, että se johtuu siitä, että sukupuolijakauma on epäsuhdassa. En voi sietää sellaisia kiroilevia ja äänekkäitä äijäporukoitakaan jossain raksatyömaan kahvitauolla. Yksi nainen ja yksi mies saman katon alla toiminee aika hyvin, vaikka en ole itse kyllä päässyt sitä kokeilemaan.

Vierailija
6/9 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen kyllästyminen miehiin. Joskin miehissä on vielä se riesa, ettei riitä, että itse päättää olla ilman, vaan se pitää vielä vääntää rautalangasta jokaiselle vastaantulevalle miehelle ainakin kaikissa sellaisissa paikoissa, jotka lasketaan anniskelualueiksi. Useimmille selkokielisesti tavuttaen ja useampaan kertaan. Koska nainenhan ei voi olla anniskelualueella muuten kuin seuraa vailla.

7/9 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman, kun olin kesätöissä naisvaltaisella alalla. Mitään ei voitu sanoa suoraan, vaan kuulin sitten vasta jonkun muun kautta asioista.

Vierailija
8/9 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon ollut akkojen kanssa tekemisissä, naisvaltaisella alalla kun työskentelen. Yleensä tuppaavat olemaan jotenkin dominoivia ja pompottavat. Selän takana juoruillaan ja draamaa kehitetään. Kaikesta tehdään kamalan vaikeaa. Jäänyt vähän paska fiilis naisista enkä haluisi kyllä kotiin sellaista. Mieluummin yksin. Jos en olisi niin paljon ollut naisten keskuudessa, niin varmaan olisin jo erehtynyt sellaisen kotiinkin ottamaan. Onneksi olen nähnyt, mitä ne naiset on pahimmillaan niin osannut välttää joutumasta suhteeseen. Jos halut on kovat, niin huoriinhan voi aina mennä mutta sen kummempaa suhdetta en naisiin halua.

Minä luulen, että se on naisten kannalta in win-win, jos sinä et ole enää kiinnostunut heistä. Kielenkäyttösi ja negatiivisen asenteesi perusteella et nimittäin tunnu parisuhdemielessä kovinkaan suurelta kultakimpaleelta. 

Vierailija
9/9 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Ap,

Tässäkin asiassa, kuten muissakin, on hyvä olla rehellinen itselleen. Jos tapaat joskus reilun, huumorintajuisen ja kivan naisen, ja ihastut niin siinäkin kannattaa olla rehellinen itselleen ja kuunnella tunteitaan, vaikka ne olisivat periaatteitesi vastaisia.

Olen itsekin nainen ja huomannut saman. Olen myös tehnyt miesten keskellä töitä, eikä sekään ollut hyvä. Parhaisiin tuloksiin ja hyvään yhteistyöhön töissä on päästy kun tiimissä/työpaikalla on ollut molempia suunnilleen yhtä paljon.