Millainen auto perheessänne on?
Oletteko olleet tyytyväisiä vai oletteko vaihtaneet/ aikeissa vaihtaa toiseen merkkiin?
Kommentit (32)
Meillä on jokaisen uniikin lumihiutaleen menopeli, musta Volkswagenin farkku-Passat. Ja katseet kääntyvät, kun minä surautan paikalle!
Vuoden 2000 farmari Mercedes. Ollaan tyytyväisiä, vanha mutta luotettava ja vähävikainen auto tarvittavilla lisävarusteilla.
Ai niin, ja oon tyytyväinen Passattiini, vaikka onhan sen kanssa vaikea käydä missään, kun aina parkkipaikalla tulee joku kyselemään. Huoh :/
Uudehko diesel farkku-Mersu. Kolmas mersu peräkkäin.
Pikkuauto, vähän isompi henkilöauto ja pakettiauto.
Vw caddy, vm 87. Ruumisarkku pyörillä. Perheeseeni ei kuitenkaan kuulu kuin minä, joten ei jää omaiset kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, ja oon tyytyväinen Passattiini, vaikka onhan sen kanssa vaikea käydä missään, kun aina parkkipaikalla tulee joku kyselemään. Huoh :/
Mitä ne kyselevät? Ja meillä on vanha, rakas, luotettava pösönrämpykkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne kyselevät? Ja meillä on vanha, rakas, luotettava pösönrämpykkä.
Että mistä noin hieno ja erikoinen auto, montako heppaa ja paljonko kuluttaa.
Skoda superb combi, vuoden 2014 malli ja Kia Cerato vuodelta 2006.
Skoda on mielestäni perhanan hyvä ajaa ja ihanan tilava, miinuksena suuri koko (vaikea saada parkkiin.) Vaihdetaan ensi vuonna, koska työsuhdeauto. Kia on taas aika kehno menopeli. Vaihteet junnaa ja jarrut on syvältä.
BMW 520, toinen bemari eikä merkki kyllä enää vaihdu :)
Minä en voi vastata tähän ketjuun kun ajan Fordilla, ja sehän ei ole auto, kuten ei opelikaan...
06 vm Mazda3. Ollut mulla n neljä vuotta ja olen ollut erittäin tyytyväinen.
Aiemmin oli vw passat...siis paskat. Ihan hirveä auto...
Nyt volvo v70 ja olemme olleet todella tyytyväisiä :)
Voi mua parkaa, ei perettä, ei biiliä. Mistä saisin, edes biilin?
Toyota. Ollaan tyytyväisiä.