Gossip girl ja Pretty little liars kannattaako aikuisen yrittää katsoa näitä sarjoja?
Onko siis ihan teineille vai voiko verrata esim. Täydellisiin naisiin? Tekis mieli katsella jotain kunnon hömppää. Tähän asti lempisarjoja on ollu esim. Dexter, House, Good Wife, Nip/Tuck, Big Love ja Suits. En viittis turhaan raahata kirjastosta niinkun kävi Castlen kanssa.
Kommentit (13)
Gossip girl on täysin teinisarja verrattuna täydellisiin naisiin. Tuota toista en ole katsonut.
Mä oon 28v ja uusinta tuotantokautta katon :) eka se sarja vähän takkus, mut sit katoin useamman seasonin putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 28v ja uusinta tuotantokautta katon :) eka se sarja vähän takkus, mut sit katoin useamman seasonin putkeen.
Pretty little liars siis
Vierailija kirjoitti:
Ai ihanko seasonin XDDDDD WOW
Kannattaa! Mä jäin molempiin ihan koukkuun ( kyllä, kehtaan myöntää ;) )
ja olen sentään 40+ -ikäinen :D
Gossip girl on ihan hyvä, tuo toinen ei, ei vaan jaksanut tyttärenikään loppujen lopuksi katsoa, sitä katsoi n. 12v-14v. tytöt.
Pretty little liars on hyvä jos haluaa taantua yläasteiseksi, hyvää draamaa ja jouluepisodi on parhautta. Voi katsoa jos teini ihquilu ei haittaa.
Kyllä mä Gossip girliä olen kestänyt katsoa. Mä tosin tykkäsin Castlestakin. Sääli ettei Viaplaylla ole enempää kuin se 6 kautta.
Gossip girl oli ihan hyvä ja tyylikäs.
PLL on mun mielestä erittäin koukuttava ja välillä jännittäväkin, mutta nyt tuntuu, että on jo liikaa venytetty. Olisi saanut loppua muutama tuotantokausi takaperin. Mutta kyllä mä edelleen sitä seuraan, USA:n tahtiin..:) T. N32
Gossip Girl on ihana, varsinkin vaatteet ja Blair & Chuck
Olen viisikymppinen katsoja :)
Lopeta jo se Castlen haukkuminen! Vaikket sinä siitä tykännytkään niin ei sitä turhaan tehty niin montaa kautta!