Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies unohti meidän hääpäivän

Vierailija
14.09.2016 |

Lauantaina on hääpäivä, ja kuinka ollakaan mies ilmoitti (!) että hänen vanhempansa ovat tulossa meille perjantaina, että mies pääsee lauantaina heti aamusta isänsä kanssa purkamaan pihavarastoa. Että voikin vituttaa. Olen usein vihjannut miehelle vähän aikaisemmin hääpäivästä, siltä varalta että on sattunut unohtumaan. Tänä vuonna en vihjannut, ja tässä nyt sitten tulos. Kysyin sitten ihan muina miehinä, että mitäs tehdään ensi lauantaina, kun on meidän hääpäivä. Mies hätkähti ja sanoi, että oli ajatellut että mentäisiin vaikka ulos syömään. Eli ei todellakaan muista oikeaa päivää :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Meistä yleensä kumpikaan ei muista, saati että toinen vetäisi herneen nenuun, jos toinen unohtaa, vaikka itse muistaisi. 

Kyllä minä asettaisin pihavaraston purkamisen tärkeämmäksi kuin kahdenkeskisen päivällisen tms.

Vierailija
2/4 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät yleensä muista tuollaisia päiviä. Siksi kannattaa mennä naimisiin sellaisena päivänä, joka on muutenkin juhlapäivä, niin ei pääse unohtumaan. Me esim. menimme naimisiin uudenvuodenaattona. Kertaakaan ei mies ole 16 vuoden aikana unohtanut, vähintään skumppaa kilistellään ja katsellaan ikkunoista taivaalle, kun muutkin juhlivat hääpäiväämme rakettien kera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittu. Muistiko hän edes kiitospäivänä viedä sinut lounaalle?

Vierailija
4/4 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mies muistaakin oikean päivän ja aikoo yllättää? Appivanhemmat jäävät lasten kanssa ja te vietätte kivan viikonlopun kahdestaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä