Muita, jotka rakastavat tulla spermatuiksi
Itseäni kiihottavaa kovasti, kun mies spermaa pilluni. Muita, joita kiihottaa nimenomaan spermatuksi tuleminen?
Miehet, pidättekö naisen pillun spermaamista erityisen kiimaisena tekona?
KiimapilluN
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei kuulostanut miehen kirjoittamalta.
Olenkin nainen, joka nauttii em. puuhailusta miehen kanssa. Tänään viimeksi!
KiimapilluN kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkin nainen, joka nauttii em. puuhailusta miehen kanssa. Tänään viimeksi!
JOSPA se olikin SARKASMIA?
Pillun spermaus nyt ei niin kovin kiihota kun se on niin tavanomasita mutta perseen kylläkin ja sitten uudestaan naiminen sinne spermattuun reikään..
Vierailija kirjoitti:
Pillun spermaus nyt ei niin kovin kiihota kun se on niin tavanomasita mutta perseen kylläkin ja sitten uudestaan naiminen sinne spermattuun reikään..
Tämä! Voi herranjumala, täytyykin ehottaa miehelle kotona...
Tottakai jätän aina massiiviset lastit syvälle naiseen sisään. Usein muutamatkin satsit kerkeän laskea sinne ennen kuin nainen menee pesulle.
Jos tämä tosiaan on naisen kirjoittama, niin taso sama miehillä ja naisilla.
Spermaus?? Höh sanon minä.
M65
Mitä on spermaus? Spermalla maalaamista?
Olen mies ja mua kiihottaa jostain syystä spermattu pillu aivan valtavasti - siis jos nainen on jo ollut toisen miehen kanssa ja pillu on pesemättä panon jäljiltä. Olisi aivan ihanaa sitten ensin nuolla sitä ja lopuksi työntyä itse sisälle. Kiihottaisko ketään tollaiset leikit? :)
Jep jep. Ap on mies 100 % varmuudella.
Spermattu vartalo tai kasvot. Pesulla emme käy kun vasta aamulla, petivaatteisiin tulee naimisen tuoksu ja pillun aromit säilyvät pitkään.
Yöks mikä sana, spermattu. En pysty vastaan kysymykseen kun juutun tohon. Yyyrrrggh.
Parasta laskea kuumat lastit varattuun työkaveriin siiviuskomerossa tai kahvitauolla :))
Oksettavasti ilmaistu. Ap on mies.
Spermapillusta kiihottuva M kirjoitti:
Olen mies ja mua kiihottaa jostain syystä spermattu pillu aivan valtavasti - siis jos nainen on jo ollut toisen miehen kanssa ja pillu on pesemättä panon jäljiltä. Olisi aivan ihanaa sitten ensin nuolla sitä ja lopuksi työntyä itse sisälle. Kiihottaisko ketään tollaiset leikit? :)
Haluat siis nuolla toisen miehen spermaa? Mikset suoraan vaan ota sitten suihin toiselta mieheltä. Ei sekoitu turhaan pilluaromit siihen spermaan.