Mums

Itseäni kiihottavaa kovasti, kun mies spermaa pilluni. Muita, joita kiihottaa nimenomaan spermatuksi tuleminen?
Miehet, pidättekö naisen pillun spermaamista erityisen kiimaisena tekona?
KiimapilluN

Kommentit (15)

KiimapilluN

Vierailija kirjoitti:
Tämä ei kuulostanut miehen kirjoittamalta.

Olenkin nainen, joka nauttii em. puuhailusta miehen kanssa. Tänään viimeksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

KiimapilluN kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei kuulostanut miehen kirjoittamalta.

Olenkin nainen, joka nauttii em. puuhailusta miehen kanssa. Tänään viimeksi!

JOSPA se olikin SARKASMIA?

Vierailija

Pillun spermaus nyt ei niin kovin kiihota kun se on niin tavanomasita mutta perseen kylläkin ja sitten uudestaan naiminen sinne spermattuun reikään..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pillun spermaus nyt ei niin kovin kiihota kun se on niin tavanomasita mutta perseen kylläkin ja sitten uudestaan naiminen sinne spermattuun reikään..

Tämä! Voi herranjumala, täytyykin ehottaa miehelle kotona...

Vierailija

Tottakai jätän aina massiiviset lastit syvälle naiseen sisään. Usein muutamatkin satsit kerkeän laskea sinne ennen kuin nainen menee pesulle.

Spermapillusta kiihottuva M

Olen mies ja mua kiihottaa jostain syystä spermattu pillu aivan valtavasti - siis jos nainen on jo ollut toisen miehen kanssa ja pillu on pesemättä panon jäljiltä. Olisi aivan ihanaa sitten ensin nuolla sitä ja lopuksi työntyä itse sisälle. Kiihottaisko ketään tollaiset leikit? :)

nuolia

Spermattu vartalo tai kasvot. Pesulla emme käy kun vasta aamulla, petivaatteisiin tulee naimisen tuoksu ja pillun aromit säilyvät pitkään.

Vierailija

Spermapillusta kiihottuva M kirjoitti:
Olen mies ja mua kiihottaa jostain syystä spermattu pillu aivan valtavasti - siis jos nainen on jo ollut toisen miehen kanssa ja pillu on pesemättä panon jäljiltä. Olisi aivan ihanaa sitten ensin nuolla sitä ja lopuksi työntyä itse sisälle. Kiihottaisko ketään tollaiset leikit? :)

Haluat siis nuolla toisen miehen spermaa? Mikset suoraan vaan ota sitten suihin toiselta mieheltä. Ei sekoitu turhaan pilluaromit siihen spermaan. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat