Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko naiselle riittää miehen lapset?

Vierailija
14.09.2016 |

Eli jos seurustelee miehen kanssa, jolla on jo lapsia. Riittääkö ne toisen lapset pidemmänpäälle vai tuleeko se vauvakuume?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan naisesta. Itselleni ei olisi ikinä riittäneet.

Vierailija
2/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jollekin riittää, mutta jos ei ole estettä saada lapsia ja on niitä aina toivonut niin en tiedä. Itselleni ei olisi riittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nainen on alistuvaa sorttia ja hänelle riittää että mies pitää häntä vain seksuaalisten tarpeiden tyydyttäjänä

Vierailija
4/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan jos voi saada lapsia.

Vierailija
5/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos nainen on alistuvaa sorttia ja hänelle riittää että mies pitää häntä vain seksuaalisten tarpeiden tyydyttäjänä

Lasten kanssa ainakin niitä tyydytettäviä tarpeita tulee moninkertainen määrä.

Vierailija
6/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille ei riitä. En usko, että useimmille miehillekään riittää vain vaimon lapset.

Vierailija
7/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei riittäisi

Vierailija
8/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei halua lapsia niin silloin, mutta ei tietenkään muussa tapauksessa... Tai jos on jo omia.

Vierailija
9/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai naiselle riittää se, että miehellä on lapsia. Olettavathan lapselliset naisetkin lapsettomilta uus-miehiltään samaa. 

Vierailija
10/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään riitä, jos lapsia haluaa. Jos taas ei halua, ei moni kyllä välittäisi tehdä miehenkään lasten kanssa lähempää tuttavuutta. Itse olen lapseton, mutta en asian suhteen ehdoton, jos se olisi miehelle tärkeää. Miehen lapset taas ovat kyllä suhdetta ajatellen pitkä miinus vaikkeivat este kuitenkaan, jos muuten on paljon yhteistä. Rasite ne vieraat lapset omassa kodissa kuitenkin aina ovat enkä voi muun kuin tahattomasti lapsettoman, suunnattoman lapsirakkaan ihmisen toivovan kumppanilla olevan lapsia. Siihenkin parempi vaihtoehto ovat esimerkiksi sijoitetut lapset.

Vierailija
11/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta miehen lapset karisti aika nopeasti vauvakuumeen. Olivat 4 ja 5v. kun tavattiin. Tenavat on vieläkin todella huonokäytöksisiä ja rasittavia, vaikka ikää on jo 14 ja 15v. Mieskään ei osoittautunut oikein sellaiseksi lasten kanssa, että jaksaisi enään ainuttakaan mukulaa.

Vierailija
12/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan useimmille riittäisi, mutta minulle kyllä. En halua tehdä omia lapsia, mutta viihdyn kyllä lasten kanssa ja olisi mukava olla äitipuolena :)

Vierailija
13/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan naisesta, joillekin riittää miehen lapset. Mutta veikkaan että vauvakuume tulee suurimmalle osalle naisista jos kyseessä on 20-34v nainen, jolla ei ole edellisestä suhteesta lapsia.

Itse olen 25-vuotias nainen ja mieheni on 33-vuotias. Miehelläni on edellisestä suhteesta yksi tytär jolla ikää 5v. Hänen tyttäreensä asuu meillä joka toinen viikko ja tulen todella hyvin toimeen hänen kanssa.

Meillä on miehen kanssa tulossa yhteinen lapsi marraskuussa 2016. Itse en pystyisi elämään ilman omaa lasta, sillä sitä ei voi korvata mikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän