Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä tämän hetken radiohitit tai tv-mainokset ärsyttää?

Vierailija
14.09.2016 |

Minua ärsyttää radiokappaleista mm:

Laura Närhi - Supersankari ("ja vaikka väkisin, vaikka väkisin.." Lauran ääni on liian ohut eikä soi kauniisti.)

Aurora - Se Soi (tykkään yleensä reggaesta, mutta tämä kappale on jotenkin tosi ankea ja kliseinen.)

Tv-mainoksista ärsyttää mm. Trivago. Ne ei vaan osaa tehdä hyviä mainoksia. Tämä uusin on aivan liian pitkä. Lisäksi on alkanut tympiä se yksi ruokakauppamainos, jossa on biologi Kanerva ja pikkupoika hississä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mainos ei ole kovin tuore, mutta pyörii edelleen. Nainen ihailee Miia Nuutilan hiuksia, joissa ei mielestäni mitään ihmeellisen sädehtivää ole. En muista mitä merkkiä mainostaa, ehkä Priorin-kapseleita?

Tuossa tekee aina mieli vastata, että sähköiskun. Ei ole Priorin vaan Biorion (googlasin)

Vierailija
22/40 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mainos ei ole kovin tuore, mutta pyörii edelleen. Nainen ihailee Miia Nuutilan hiuksia, joissa ei mielestäni mitään ihmeellisen sädehtivää ole. En muista mitä merkkiä mainostaa, ehkä Priorin-kapseleita?

Entäs se toinen vähän vastaava mainos? Siis se jossa kaksi naista on tullut juuri saunasta tms, ja toinen kysyy miten tällä toisella on niin hyväkuntoiset hiukset.

"Mä KATSOS pidän niistä huolta." Tohon sopisi lisäksi vielä "toisin kuin eräät" :D

Tuo on Priorin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagifem-mainos, laulavat pillut.

Vierailija
24/40 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kysyin hammaslääkäriltäni, puhdistaako sähköhammasharja...."

Tosi söpö tyttö.

Vierailija
25/40 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin kiinnostaa onko muissa maissa yhtä runsaasti alapäävaivoihin liittyviä lääke- ja voidemainoksia telkkarissa. 😂 ulkomailla asuvat av-mammat, huhuu?

Vierailija
26/40 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat radiohitit ärsyttää. Niinpä kuuntelenkin vain rock-kanavia. Ne on siedettäviä lyhyinä annoksia, mutta liikaa toistoa. Valikoituja nettiradioita voi kuunnella pitempäänkin. Ja autossa ämpäreitä tikulta. Eli mp3:sia muistitikulta.

Vierailija
27/40 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Trivagon nykyinen mainos on puuduttava. En ymmärrä miksi pitää niin yksityiskohtaisesti selostaa miten sivuja käytetään. Eiköhän ne hakuvaihtoehdot ynnä muut selviä sitten kun sivuilla käy.

Vierailija
28/40 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, joissa "tehdään" kyseistä mainosta.

Mikä ihmeen idea näissä oikein on? Pitäisikö sen olla jotenkin hauska? Viimeisimpänä se jotain arlaa mainostava tekele jossa on muutenkin superärsyttävä Sanna Stellan. Toinen mikä ärsyttää on ne meidän perheen tähdet- ohjelman mainokset, j*malauta mitä teeskentelyä ja maireaa p*skaa. Katsooko joku ihan oikeasti koko jakson tuollaista sontaa?

Vierailija
29/40 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra-asunto mainos ( vvo, sato?), jossa linnakundin näköinen=tatuoitu mies esitetään perheenisänä. Onko VVO/sato tarkoituksena saada asukkaaksi vähemmän laadukasta ainesta.

Vierailija
30/40 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Trivagon nykyinen mainos on puuduttava. En ymmärrä miksi pitää niin yksityiskohtaisesti selostaa miten sivuja käytetään. Eiköhän ne hakuvaihtoehdot ynnä muut selviä sitten kun sivuilla käy.

Minä ainakin luulin hankalammaksi.

Vierailija
31/40 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kanamainos missä se megaällö ukko tenttaa ja tenttaa että mistä se tehotuotettu broitsku on peräisin? Kaivaisi se akka sen paketin roskiksesta, ei siitä latva-piikkilän kanasta ole mitään bolognesea vielä tehty, siinähän se on iskemättömässä paketissa.

Nuo mainostoimistojen tyypit on pelkkiä idiootteja ja vielä typerämmät firmat maksaa niille. Kuka ääliö tuollaisenkin mainoksenkin on hyväksynyt?!

Vierailija
32/40 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, joissa "tehdään" kyseistä mainosta.

Mikä ihmeen idea näissä oikein on? Pitäisikö sen olla jotenkin hauska? Viimeisimpänä se jotain arlaa mainostava tekele jossa on muutenkin superärsyttävä Sanna Stellan. Toinen mikä ärsyttää on ne meidän perheen tähdet- ohjelman mainokset, j*malauta mitä teeskentelyä ja maireaa p*skaa. Katsooko joku ihan oikeasti koko jakson tuollaista sontaa?

Ja siinäkin on Stellan

Vierailija
33/40 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mainos missä se punapipoinen ja parrakas Kasmir-kopiohipsteri lähtee metsästämään jotain lähiruokatuotetta.

Vierailija
34/40 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhosin niitä silmälasimainoksia, joissa tehtiin sitä mainosta. "Miksi mä en vaan voi sanoa, että osta halvat linssit Nisseniltä?" Mä kärsin niin paljon, kun nyt on samanlainen mainos siitä jostain kermasta. Toivottavasti niistä ei tule trendiä.

Vierailija
35/40 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean keittiömainokset.Todella teennäistä menoa ja lässyttävä selostus.

Vierailija
36/40 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mainokset missä lapset lässyttävät, voi että kun voikin käydä hermoille. Aikuiset ne ostopäätökset tekevät.

Fairy yms. pesuainemainokset. Kotiäidit kertovat kuinka puhtaaksi saa spagettitahrat... äääk.

Se missä "isä on tyhmä" ja sekoilee milloin mitäkin ja kysyy tehdäänkö voikot? Taitaa olla muistaakseni Citymarketin leipäosaston mainos.

Samaten jokun ostoshyvitys sivuston tmv. mainos, jossa mies on jälleen kerran idiootti. Miksei koskaan ole toisinpäin, että se tyhjäpää olisikin nainen.

Selvästi dubatut mainokset.

Vierailija
37/40 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa enää yhtään peräaukon kutina tai emätinvoide mainosta.

Vierailija
38/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se mainos, onko joku Priorin kans jossa kaks naista keskustelee ja toinen kehuu toisen tukkaa ja se toinen sanoo "kokeile sääkin säkin". Kuulenko mä väärin vai mitä järkee tuossa lauseessa on..

Vierailija
39/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv-mainoksista en tiedä, mutta Tuiskut ja Robinit saa laittamaan radion kiinni, irroittamaan johdon seinästä, pyöräyttämään kanavanupin pois kohdaltaan ja kääntämään radion pöydällä kaiutin seinää kohden...

Vierailija
40/40 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää Trivagon mainoksetkin on ihan huijausta. Juttelin Kreikassa yhden hotellinjohtajan kanssa ja sanoin että siellä oli hintana heidän "paremman" huoneen yhdeltä 700 €. Se meinas saada slaagin. Ei heidän kalleinkaan huone maksa heinä-elokuussa, kun on sesonki parhaimmillaan ja jos sattuu olemaan tilaa kuin n. 300 - 400 €. Hiukan ottavat välistä eeroja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän