Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nyt tiedän, tuleva ammattini on ovikellokauppiaskorjaaja.

Vierailija
14.09.2016 |

Mikä on ettei ovikelloa voi pitää toimivana? Hieno omkotitalo tai omistusosake. Mutta ovikello ei toimi. Hakkaa siinä ovea että saat paketit ja posti vietyä. T. Se kotiin jakeleva heppu jolle soitellaan ettet tuonut pakettia vaikka oltiin kotona!!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovikellokauppiaat tarviikin oman korjaajan. On niin hajonnutta porukkaa.

Vierailija
2/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista pee. Ajele ite isolla autolla kuskaamassa jotain vitun pieniä Kiinasta hankittuja paketteja kotona makaaville pissisrouville jotka ei sitten edes kuule kun ovea hakataan mutta soittelevat kohta perään että missä on kun pakettia ei tuotu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista pee. Ajele ite isolla autolla kuskaamassa jotain vitun pieniä Kiinasta hankittuja paketteja kotona makaaville pissisrouville jotka ei sitten edes kuule kun ovea hakataan mutta soittelevat kohta perään että missä on kun pakettia ei tuotu.

Kannattaa ennemmin alkaa valmistaan jakopässeille varapäreitä. On ainakin menekkiä. Muista hymyillä, olet asiakaspalvelutyössä. ☺

Vierailija
4/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että se ovikello toimii kaikille muille paitsi niille jotka on tuomassa pakettia.

Vierailija
5/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis ongelmasi on:

1. Paketit ovat pieniä

2. Ihmiset tilaavat niitä Kiinasta

3. Ne menevät ihmisille, jotka makaavat kotona

4. Ne kotona makaavat ovat pissisrouvia

5. Ovikellot eivät toimi

6. Oven hakkaamista ei kuulla

7. Ihmiset soittelevat kun et toimita pakettia

Aika pahalta kuulostaa. Ei taida riittää ovikellon vaihto.

Vierailija
6/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis ongelmasi on:

1. Paketit ovat pieniä

2. Ihmiset tilaavat niitä Kiinasta

3. Ne menevät ihmisille, jotka makaavat kotona

4. Ne kotona makaavat ovat pissisrouvia

5. Ovikellot eivät toimi

6. Oven hakkaamista ei kuulla

7. Ihmiset soittelevat kun et toimita pakettia

Aika pahalta kuulostaa. Ei taida riittää ovikellon vaihto.

Periaatteessa näinkin. Pienen paketin voisi tilata postiin tai matkahuoltoon. Jos vain viittisittäisitte hakea sen. Mutta jos ei saa ovikelloa korjattua tai ei kuule oveen koputtelua tuskin kykenee mitään pakettiakaan noutamaan. Luulen että pissisrouvat istuu kännykkänsä kanssa päivät pitkät koska puhelimella kyllä osataan soittaa. Sitten ajaa vieraat takaisin jonnekin helvetin asuntoalueelle viemään sitä pakettia ja tuijottaa missä punatiilitalon portaalla rouva vilkutta.

Vierailija
7/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, tee nyt se helvetin työsi ja lopeta valittaminen. Olet korvattavissa.

Vierailija
8/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, tee nyt se helvetin työsi ja lopeta valittaminen. Olet korvattavissa.

Olen tässä saatanan lakisääteisellä vuorokausilevolla kun nykyään autoja saa ajaa vain tietyn ajan kerrallaan ja sitä vaaditaan kortin avulla. Pissisrouva menee vaikka suikuun koska tauon jälkeen vien OIKEAN paketin ärrälle.

Vierailija
9/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ovikelloa lainkaan! Jostain syystä täällä maalla ei kauheasti ovikelloja harrasteta, ja mä olen jo jotenkin oppinut siihen, ettei sellaista ole. Joskus jopa hämmentää, että miten tässä tilanteessa toimitaan, kun ovikello onkin :D (Ei tietenkään sellaisessa tilanteessa, että menee ex tempore johonkin, mutta jos on esim. sellaiset yleiset kahvikestit jonkun kotona, niin miettii, että soitanko mä nyt tätä kelloa vai menenkö vain sisään :D Kaikkea sitä!)

Vierailija
10/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkamies...

Vierailija
11/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rekkamies...

Jakeluautonkuljettaja ei oo rekkamiestä nähnytkään.

Vierailija
12/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oveen liimattavat langattomat patterilla toimivat ovikellot tuntuvat tosiaan olevan kertakäyttöisiä, eli toimivat kun kokeilee asennuksen jälkeen mutta eivät sen jälkeen. Näin ainakin meillä, eikä niitä jaksa jatkuvasti uusia.

Vierailija
13/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä paketin toimittajalls ole asiakkaan puhelinnumeroa? Ainakin tilatessa kotiinkuljetusta se on pitänyt antaa.

Vierailija
14/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä paketin toimittajalls ole asiakkaan puhelinnumeroa? Ainakin tilatessa kotiinkuljetusta se on pitänyt antaa.

Ja jokaselleko pitäisi soittaa siitä oven takaa että Hei minä täällä tämä kualalumpurista tilaamasi halparättipakketti pitäisi kuitata avaatko oven. Numerot on kymmenen kertaa yhdeksästä väärin tai niihin ei vastata tai niissä pyydetään tuomaan paketti jonain muuna aikan joissain jopa johonkin muuhun paikkaan. Mun homma ei ole roikkua puhelimessa vaan ajaa sitä autoa käpykylien älvsbytalo talo alueella niin että piirturi ei kitise eikä kenekään auto ruttaanu tai heikkipetteri jää alle.

Joo. en ole rekkakuski. Todellakin VAIN jakeluautonkuljettaja.

Vierailija
15/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että ovikello oli kunnossa ja olin kotona odottamassa. Jakeluauton kuljettaja EI VARMASTI käynyt ovella kolkuttelemassa, vaikka väitti niin ja ulkomailta tilattu pieni, kallis paketti ei koskaan saapunut perille. Pakettia jäljitettäessä se oli mystisesti matkalla kadonnut. Onneksi vakuutukset korvasi, mutta onhan se päivänselvää että jakeluketjussa on toisinaan epärehellistä väkeä, nyysivät niitä paketteja itselleen.

Vierailija
16/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi niin, että ovikello oli kunnossa ja olin kotona odottamassa. Jakeluauton kuljettaja EI VARMASTI käynyt ovella kolkuttelemassa, vaikka väitti niin ja ulkomailta tilattu pieni, kallis paketti ei koskaan saapunut perille. Pakettia jäljitettäessä se oli mystisesti matkalla kadonnut. Onneksi vakuutukset korvasi, mutta onhan se päivänselvää että jakeluketjussa on toisinaan epärehellistä väkeä, nyysivät niitä paketteja itselleen.

Yksikin le..ä joka väittää mua varkaaksi ni vetäsen autolla kauppakärryn yli parikertaa ilmottamatta yhtään mitenkään.

Vierailija
17/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikin le..ä joka väittää mua varkaaksi ni vetäsen autolla kauppakärryn yli parikertaa ilmottamatta yhtään mitenkään.

Sulla ei pitäisi olla mitään aihetta suuttua, jos olet oikeasti käynyt ovella kolkuttelemassa ja varsinkin jos paketti, jota yritit toimittaa on tallessa. Jos paketti on kadonnut, olet yksi linkki siinä ketjussa ja siten väkisinkin epäilyksenalainen. Voihan koplaaja olla vaikka pomosi, tai joku toinen henkilö siinä ketjussa. Se, joka kadonnutta rahtia on viimeksi käsitellyt on kyllä eittämättä kyseenalaisessa valossa. Eikä nuo kuriiriyhtiötkään kauaa sitä rahdin katoamista katsele, ellei se sitten satu olemaan talon tapa, eli vakuutusyhtiöitten piikkiin. Omalla kohdallani kävi niin, että kuriiriyhtiö vaihtoi alihankkijaa, kun olivat ensiksi lähettäneet oman tutkijansa etsimään sitä pakettia, eikä sitä löytynyt mistään.