Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullisuus ja tunneherkkyys ennen ovulaatiota

Puolet kuusta alamaissa
13.09.2016 |

Moi, oon 27-vuotias nainen ja tuli mieleen että täältä jos jostain voisi löytyä apuja tähän pulmaani. Mulla on siis kierron ekoina viikkoina todella tunneherkkä ja surullinen olo, varsinkaan mitkään sosiaaliset tilanteet ei onnistu, kun saatan yhtäkkiä alkaa itkemään syystä tuntemattomasta, mieliala ja itseluottamus on todella alhaalla. Ihmisten seura ei kiinnosta ollenkaan, kun en saa siitä oikein mitään irti. Sitten kun se ovulaatio on mennyt, niin tsädäm - oon yhtäkkiä todella iloinen koko ajan ja itsevarmuus on kohdallaan, oon oma itseni aina sinne kierron loppuun saakka.
Oon kerran puhunut tästä (miespuoliselle) psykologille, mutta hän kiisti lähtökohtaisesti ajatuksen, että hormoneilla voisi olla jotain vaikutusta mielialaan. Gynegologitkaan tuskin erikoistuvat mielialan vaihteluihin... Kysyisinkin, olisiko jollain samanlaista ongelmaa ja onko sille jotain tehtävissä? Kyse on varmaan estrogeenin tai jonkun muun laskemisesta. Esim. joku mieto luonnonvalmiste joka voisi ehkä auttaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän ne hormonit vaikuttavat mielialaan ja lujasti! Inhottavalta kuulostaa nuo sun vaivat, mulla ne on pms-oireita. Siis vasta ovulaation jälkeen. En tiedä mikä auttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi