Mikä auttaa menkkakipuihin?
Olen ottanut ohjeen mukaan 800 Mg ibuprofeenia ja gramman parasetamolia. Ei auta. Kivut ovat kuin synnyttäessä ja tekisi mieli itkeä ja ulvoa.
Kommentit (13)
Opamox. Yritä venytellä ja tehdä joogamaisia liikkeitä. Lisää buranaa. Konjakkia.
mulla paikallaan makaaminen pahentaa kipua. Reipas kävely, esim sauvakävely helpottaa. Iltaisin magnesiumia, kalsiumia ja lämpötyyny mukaan sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Litalgin
Sitä ei satu olemaan lääkekaapissa. Tämä tuska on kauheaa. Pyyhin tuskanhikeä otsalta ja huomenna pitäisi mennä opiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Opamox. Yritä venytellä ja tehdä joogamaisia liikkeitä. Lisää buranaa. Konjakkia.
Ei löydy noitakaan meiltä.
Mulla ovulaatiokivut ja turvotus kauheampaa kuin menkkakivut
Mulla auttaa liikunta. Myös kukka auttaa ja kuuma vesipullosta tykkään.
Joskus piti töitä tehdä paikallaan seisten ja silloin sain jotain hyviä nappeja hoitajalta. En muista nimeä kylläkään mut ei ollu mitään perus buranaa.
Vierailija kirjoitti:
mulla paikallaan makaaminen pahentaa kipua. Reipas kävely, esim sauvakävely helpottaa. Iltaisin magnesiumia, kalsiumia ja lämpötyyny mukaan sänkyyn.
En pysty kävelemään kunnolla edes vessaan mutta on pakko koska verta tulee älyttömästi. Tekisi mieli soittaa taksi ja lähteä päivystykseen mutta mitä hyötyä siitäkään olisi?
Orgasmit oikeasti auttaa, siitä vaan suihkussa parit orgasmit, aivoissa vapautuvat mielihyvähormonit varmasti helpottaa oloasi. Jos pitempiaikaisista ongelmista kyse, niin suosittelen e-pillereiden kokeilua kipuihin. Itselleni todennut molemmat toimivaksi !
N18
Mulla helpotti tuollaiset menkkakivut ensimmäiseen synnytykseen.
Ei huvita liikkua, ei seksiä harrastaa, mutta ne kyllä auttaa.. Rentouttaminenkin jelppii, edes hetkeksi.
Vai onko Ap sulla endometrioosi? Onko asia tutkittu?
En suistuisi syömään tuommoisia särkylääkkeitä ja noin hurjaa määrää, että sitten alkaisin etsimään jo luonnollisia relaxantteja.
Mene käymään lääkärillä! Minulla oli aikaisemmin todella kauheat menkkakivut. Jos joutuu vain makaamaan lattialla, oksentamaan ja ripuloimaan, niin siinä ei mikään liikunta, tai masturbointi auta. Ibuprofeiini ei auttanut, mutta sen sijaan ketoprofeiini ja esim. särkylääke Miranax auttoivat. Lääkäriltä sain reseptin Miranaxiin. Taustallani ei ole endometrioosia.
Litalgin