Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaatteko nettideiteissä kaikille yhteydenottajille jotain?

Vierailija
13.09.2016 |

Itse saan paljon viestejä ja vastaan vain niille jotka voisivat kiinnostaa, muut jätän huomioitta. Yksi tyyppi ei ilmeisesti ymmärrä vinkkiä ja kyselee miksi en vastaa... Pitäisikö siis kaikille vastata jotain, tyyliin sori mutta ei kiitos?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin aluksi kaikkiin viesteihin (paitsi tietenkin törkeisiin). Viestejä alko tippumaan vaan niin sikana, ettei olis millään ehtinyt vastaamaan kaikkiin. Joten valitettavasti joudun nykyään ignaamaan kaikki muut viestit paitsi potentiaaliset.

T. Kolmas viikko nettideiteissä

Vierailija
2/9 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1% naisista vastaa mitään.

M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en saanut liikaa yhteydenottoja, joten ainakin yritin vastata kaikille. Myös perversseille, sehän oli hauskaa heittää jotain näsäviisasta. Jos sain tylsän viestin tylsältä ihmiseltä, niin vastasin vaan jotain tylsää, ja keskustelu koki nopean luonnollisen kuoleman. Toki jos osasin ihan perustella, miksei nappaa, saatoin kertoa.

Vierailija
4/9 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ottanut yhteyttä muhun eli ilmeisesti sitten vastasin kaikille. Tai en kenellekään. Miten nyt haluaa tulkita

Vierailija
5/9 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pystynyt mitenkään kun viestikumppaneiden lukumäärää oli rajoitettu viiteen/vuorokausi silloin kun itse nettideittailin. Ja viestejähän tuli kymmeniä päivässä ja itsekin teki mieli ottaa yhteyttä kiinnostaviin tyyppeihin.

Vierailija
6/9 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Poden tästä vähän huonoa omatuntoa silloin jos kyseessä on joku periaatteessa kivalta vaikuttava tyyppi, mutta minäkään en tiedä mitä siinä kohtaa kuuluisi sanoa, "vaikutat kivalta mutta ei kiinnosta"? Minusta se on yhtä märkä rätti kuin vastaamatta jättäminen, vaikka ehkä suoraselkäisempää. Tosin siinä vaiheessa jos joku alkaisi jankkaamaan niin sanoisin kyllä suoraan.

Vierailija
7/9 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos viestistä näkee, että se on kirjoitettu tai copypastettu sekunneissa, yhtään vastaanottajaa ajattelematta tai profiilia lukematta, en näe miksi minun pitäisi käyttää aikaani vastaamiseen. Esimerkiksi jos viesti on pelkkä "hei" tai viestistä selvästi näkee, että sillä kalastellaan seksiseuraa, vaikka  olen kertonut profiilissani hakevani seurustelusuhdetta.

Vierailija
8/9 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vastannut vielä kenellekään, viestiä laittaneet on ollut niin kelvottomia.

M32

Vierailija
9/9 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tyyppi ei ilmeisesti ymmärrä vinkkiä ja kyselee miksi en vastaa... Pitäisikö siis kaikille vastata jotain, tyyliin sori mutta ei kiitos?

No miksi et voisi vastata edes tuon verran? Olisit ehtinyt tehdä sen jo siinä ajassa, kun teit tämän aloituksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä