Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt saa onnitella! Kahden vuoden kidutus on ohi viimein!

Vierailija
13.09.2016 |

Exä yritti tappaa mut. Käräjillä oltiin viimevuonna, elämäni kauhein päivä. Tuomio 2v ehdotonta, mulle pienet kipurahat. Valittivat hoviin. Tänään tuli päätös hovista, tuomio pysyy samana ja ex laitettu heti vangittavaksi! Nyt on kevyt mieli! Ei tarvi enää pelätä! Juhlikaa mun kanssa!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mörköäiti kirjoitti:

Pääsee vapaaksi vuoden päästä. Kannattaa alkaa muuttoa suunnittelemaan. Buahahaa ;-)

Ei tuu saamaan lupaa tulla edes lähelleni, ikinä.

Ap

Tuskin sai lupaa taponyritykseenkään, mutta silti teki niin. Lähestymiskielto ei siis ole mikään mysteerinen voimakenttä, joka blokkaa ei-toivotun henkilön pois, vaan jos sitä rikkoo, niin saa sakkoja (ja miehesi tapauksessa ne maksaa varmasti sossu, eli ei ole mitään pois omasta pussista)

On se semmoinen voimakenttä, että poliisit tulevat alle 5 minuutissa. Ap

Vierailija
22/27 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kaksi vuotta tappoyrityksestä?! Onnistuessa olisi saanut varmaan vuoden, ja korotuksen sossutukiinsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mörköäiti kirjoitti:

Pääsee vapaaksi vuoden päästä. Kannattaa alkaa muuttoa suunnittelemaan. Buahahaa ;-)

Ei tuu saamaan lupaa tulla edes lähelleni, ikinä.

Ap

Tuskin sai lupaa taponyritykseenkään, mutta silti teki niin. Lähestymiskielto ei siis ole mikään mysteerinen voimakenttä, joka blokkaa ei-toivotun henkilön pois, vaan jos sitä rikkoo, niin saa sakkoja (ja miehesi tapauksessa ne maksaa varmasti sossu, eli ei ole mitään pois omasta pussista)

On se semmoinen voimakenttä, että poliisit tulevat alle 5 minuutissa. Ap

Ei vältisti tule ja vaikka tulisivatkin, alle 5 minuutissa saa ihmisen hengiltä.

Itse vaihtaisin tuossa tilanteessa nimeni ja muuttaisin muualle. Yhteystiedot salaisiksi.

Vierailija
24/27 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nyt lyönnyt tän jutun ihan leikiksi.

Vierailija
25/27 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa silti vaihtaa paikkakuntaa ja hakea turvakieltoa. Sulla muutama kk aikaa toimia. Etsi myös suvustasi jokin toinen sukunimi jonka voit ottaa ja unohda kaikki somealustat.

Somessa voi olla myös anonyymisti. Kuten esim. tällä palstalla.

Vierailija
26/27 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on nyt lyönnyt tän jutun ihan leikiksi.

Niin oon, ihana että huomasit 😂. Mut juu pääpiirteissään noin että ei koko äijällä enää tulemista tänne. Naisten hakkaajia ei ymmärretä. Kylän miehet pitää huolta siitä ettei tuu mua enää ikinä häiritteen. Ap

Vierailija
27/27 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes halua kertoa. Mutta selvinnyt olen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi