Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko huono äiti?

Vierailija
13.09.2016 |

Meillä lapset 2 ja 3. Käyn töissä, työmatkoineen 8.5h päiviä. Lapset tekee 7h päivää päiväkodissa.

Menevät nukkumaan siinä 20-21.15.

En millään jaksaisi leikkiä heidän kanssaan. Tykkään halia ja ulkoilla, tehdä yhdessä kotitöitä, mutta leikkiminen, tornit, kirjat ja heidän väliset riidat ovat puuduttavia! Tuntuu pahalta tuntea näin, koska yhteistä aika on muutenkin vähän... Onneksi on mies, mutta hänkin kyllästyy leikkeihin vartissa.

Ollaanko ihan hirvieitä jos annetaan lasten vaan leikkiä keskenään? Ja jos ne pyytää niin leikitään? Iltasatu yms luetaan kyllä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heidän kanssaan tarvitse leikkiä enää päiväkotipäivän päälle. Kunhan olet aidosti läsnä.

Vierailija
2/6 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo huono äiti. Vanhempien tehtävä on pitää huolta ja kasvattaa eikä olla leikkikaveri. Eri asia jos et mitään haluaisi tehdä lastesi kanssa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsenne osaavat leikkiä yhdessä, niin mikäpä siinä. Minusta (normaalien) lasten kannattaa aina antaa leikkiä rauhassa, jos leikkiä syntyy.

Vierailija
4/6 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on äiti, ei leikkikaveri. Mun mielestä vanhempien EI tarvitse LEIKKIÄ lasten kanssa. Tällä tarkoitan juurikin esim leluilla leikkimistä. Se riittää, kun lasten kanssa touhutaan kaikkea muuta. Lapset leikkivät toisten lasten kanssa. En jaksa uskoa, että siellä päiväkodissakaan hoitajat istuvat alas leikkimään leluilla lasten kanssa. Hekin ilmeisesti mm pelaavat ja askartelevat lasten kanssa.

N25

Vierailija
5/6 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti on äiti, ei leikkikaveri. Mun mielestä vanhempien EI tarvitse LEIKKIÄ lasten kanssa. Tällä tarkoitan juurikin esim leluilla leikkimistä. Se riittää, kun lasten kanssa touhutaan kaikkea muuta. Lapset leikkivät toisten lasten kanssa. En jaksa uskoa, että siellä päiväkodissakaan hoitajat istuvat alas leikkimään leluilla lasten kanssa. Hekin ilmeisesti mm pelaavat ja askartelevat lasten kanssa.

N25

Tulipas mulla monta kertaa tuo "lasten kanssa" 😅 ehkä aika käydä nukkumaan.

N25

Vierailija
6/6 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania vastauksia!! Juu lapset leikkii yhdessä, mutta myös tappelevat 😁 Olen potenut tästä huonoa omaatuntoa siitä asti kun palasin töihin. Jotenkin sitä miettii, onko nyt varmasti täysillä mukana nämä 4 yhteistä tuntia. Aamut on onneksi myös yhteisiä ja rauhallisia.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän