Millä logiikalla tinder toimii siinä että mitä se näyttää??
Eli jos rajaan esim. että itse haluan nähdä miehiä 40-45 v., niin näyttääkö se minun kuvaa kuitenkin jollekin vaikka 47vuotiaalle miehelle? Vai näyttääkö minun kuvaa ehdolle myöskin vastaavasti vain niille 40-45 vuotiaille?
(Kunnes toisin säätäisin asetuksia..)
Tämä koska ne haluaisi että yksi tuttu heti törmää, niin mietin voiko välttää sillä että rajaan hänen ikäiset ulkopuolelle.
Kommentit (5)
En tiedä. Aika kaksipiippuinen kysymys. Järjetöntä näyttää niitä, joiden kanssa ei voi edes tulla matchia, mutta toisaalta se lisää palvelun haluttavuutta jos jokainen löytää etsimiään kohteita, vaikka ei voisi niiden kanssa matchata. Veikkaan, että jokainen näkee kohteita oman rajauksen mukaan, koska markkinointi edellä yleensä mennään.
Kyllä luulen, että näyttää sinut niille 47-vuotiaillekin. En toki varma ole, mutta olen jotenkin järkeillyt, että kun itselläni on hakuetäisyys tosi pitkä, täällä korvessa ei tule matseja samaan tahtiin kuin isommissa kaupungeissa. Eli jos kaupungeissa henkilöllä on lyhyt hakuetäisyys ja minulla täällä korvessa on pitkä hakuetäisyys, tämä kaupungissa asuva näkyy minulla, mutta minä en näy hänellä. Ymmärsiköhän kukaan?
Tietäiskö kukaan vielä varmemmin / tarkemmin..?
Näyttää kuvaasi muös muille ikäryhmille. Tosin yleisesti ottaen ei näytä kuvaasi naisille jos olet ruksinut pelkät miehet itselläsi. (Joskus temppuilee mutta yleensä näin)