sossurotat! kuinkapaljon valtiolta voi saada rahaa yhteensä
Eli jos tekee paskaa duunia xxx palkalla (100- mitä tahansa?) siihen päälle asumistuet ja sossu? paljon voi saada vai pitääkö olla kokonaan työtön että saa tukia
Kommentit (12)
Vitun idiootti sun pitää olla kokonaan työtön.
Ootko yläasteella ja suunnittelet ammatinvalintaa? Pysy koulussa vaan. Tuilla eläminen ei ole mikään tulevaisuudensuunnitelma.
Vierailija kirjoitti:
Pienituloinen työssäkäyvä voi saada toimeentulotukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin mäki ajattelin, että jos mun tunnit tippuu ja saan kuukaudessa 300e niin eikai se mun ainut tulo voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Ootko yläasteella ja suunnittelet ammatinvalintaa? Pysy koulussa vaan. Tuilla eläminen ei ole mikään tulevaisuudensuunnitelma.
En, oon ollu työelämässä heti kun täytin 18 vuotta ja tehnyt töitä ihan _helvetisti_ koulun ohella ja sen jälkeen (mitään koulutusta ei siis ole, lukio on korkein). Nyt niin kauan kun en löydä uutta duunia niin en vain jaksa tehdä tuota työtä enää. Tuonne vanhaan paikkaan en vaan halua mennä enää, kuolen mielummin nälkään kun olen siellä.
Asumistukea, toimeentulotukea tai perustuloa.
Kerroppas nyt se tilanteesi aivan kokonaan eihän tuosta sepustuksesta muuten mitään tule.
Saatko opintotukia, missä asut jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin mäki ajattelin, että jos mun tunnit tippuu ja saan kuukaudessa 300e niin eikai se mun ainut tulo voi olla.
Voi olla siinä tapauksessa, että olet parisuhteessa saman katon alla ja toinen tienaa sen verran, että laskennallisesti pystyy elättämään sinutkin.
Vierailija kirjoitti:
Kerroppas nyt se tilanteesi aivan kokonaan eihän tuosta sepustuksesta muuten mitään tule.
Saatko opintotukia, missä asut jne.
Opintotuet osaan, asuin omillani jo heti 18 vuotiaana. Saan niitä tietty jos ala opiskelemaan, mutta sillon pitää itse tienata se 600e sekä ottaa lainaa jos jotain haluaa tehdä. Pkseutu, en oikein tiedä mitä valottaa tilanteessani lisää. Muutakun että vihaan nykyistä työtäni.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla siinä tapauksessa, että olet parisuhteessa saman katon alla ja toinen tienaa sen verran, että laskennallisesti pystyy elättämään sinutkin.
Ilman suhdetta onneksi asun.
No se tietty summa pitää jäädä elämiseen asumiskustannusten jälkeen. Jos palkka jatkuvasti pieni, saat asumistuen. Se kattaa osan vuokrasta. Jos vuokranmaksun jälkeen ei yksinasuvalla jää käteen tarpeeksi, sossu maksaa sinulle sen puuttuvan osan. Huom, puuttuvan osan. Jos sulle jää käteen vaan 200 e niin sossu maksaa siihen päälle sen verran että käyttöön jää se perusosa joka yksinasuvalla about 485 e. Riippuen asuinpaikasta.
Muista että asunnon pitää olla tietyissä eurorajoissa. Ei se sossu korvaa asumiskustannuksia jos yksin asut kalliissa asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
No se tietty summa pitää jäädä elämiseen asumiskustannusten jälkeen. Jos palkka jatkuvasti pieni, saat asumistuen. Se kattaa osan vuokrasta. Jos vuokranmaksun jälkeen ei yksinasuvalla jää käteen tarpeeksi, sossu maksaa sinulle sen puuttuvan osan. Huom, puuttuvan osan. Jos sulle jää käteen vaan 200 e niin sossu maksaa siihen päälle sen verran että käyttöön jää se perusosa joka yksinasuvalla about 485 e. Riippuen asuinpaikasta.
Muista että asunnon pitää olla tietyissä eurorajoissa. Ei se sossu korvaa asumiskustannuksia jos yksin asut kalliissa asunnossa.
sekin otettu kyllä huomioon
Sehän riippuu ihan tuloista ja menoista, että jääkö sulle toimeentulotukioikeutta. Täältä ei kuitenkaan oikeaa vastausta saa.
T:etuuskäsittelijä