Oletko joskus jarkyttynyt etta exan entinen oli niin ruma / lihava / omituinen?
Ja sitten tuntunut etta olenko ottanut jonkun luuserin.
Kommentit (13)
Olen ! En osaa selittää miksi se tuntuu oudolta, jos toinen on selvästi puolisoa huonompi. Esim jos toinen on ollut lihava, se ei vielä tietenkään ihmetytä:D Ei lihavuus tee ihmisestä huonompaa. Ja ei, en ole itse lihava.
Olen. Ja vielä huvittavampaa olen exille jotenkin loukkaantunut jos ovat mun jälkeen ottaneet jonkun minua "huonomman" :D
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten tuntunut etta olenko ottanut jonkun luuserin.
Olet itsekin todennäköisesti samaa tasoa sen eksän kanssa, joten teitä luusereita on siinä jo kolme.
En. Kauniita ovat olleet (eli mä olen se kolmosen mainitsema "huonompi" :D ).
Sitä mä ihmettelen vieläkin miksi miehen ex petti sitä. No, se oli mun onni se niin sainpahan tuon itselleni.
Mun lyhyehkö suhde mieheen loppui kun näin hänen exänsä. Niin järkyttävän näköinen etten enää saattanu harrastaa seksiä kun mielessä pyöri vaan, että totakin se on puikottanu. Hyi.
Jospa se ex ei vielä tavatessa ollut kamala tai kummallinen, ja eron taustalla oli toisen muutos suohirviöksi? Joillakin on tapana päästää itsensä huonoon ja paljastaa luonteen nurjat puolet kuntoon parisuhteessa.
Mun mies kokemattoman otti ihan järkyttävän naisen vaimokseen. Eikä kyse ole ulkonäöstä vaan ennemminkin mt ongelmista, itsetunto-ongelmista ja niihin liittyvstä täysi holtittomasta käytöksestä. Muutaman vuoden se liitto kesti, sitten mies sai tarpeeksensa. Otti kyllä opikseen.
Exän nykyinen on lihava ja maskuliininen, pukeutuu reisitaskuhousuihin ja crokseihin. Itse olen liikunnallinen ja naisellinen. Mutta hän on mukava ja rento ja touhukas, varmasti mainiota seuraa. Ns "hyvä jätkä".
Olen järkyttynyt kuinka mieheni valitsi minut, eksänsä kaikki sellaisia kaunottaria että melkein tulee huono itsetunto.
jos joskus erotaan, seuraava saa sitten järkyttyä oikein kunnolla.. olen nimittäin kaikkia noita :D
No jos se on jo exä niin mitävälii? Luuserista on päästy jo eroon.