Miehet! Jos naisenne nalkuttaa teille niin mikä on yleensä syynä?
Entä onko nalkutukselle mielestänne aihetta? Miksi on/miksi ei?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen nalkuttaa miehelle että mies on jättänyt sukat lojumaan lattialle koska pelaa vain videopeliä, niin ei se sukista johdu vaan siitä että naista harmittaa ettei mies ole töissä ansaitsemassa rahaa naiselle.
Väärin. Tällöin nainen haluaisi miehen huomiota ja on harmistunut kun peli kiinnostaa enemmän kuin nainen.
"Naiset tykkää saada huomiooooo...." - Anna Abreu
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen nalkuttaa miehelle että mies on jättänyt sukat lojumaan lattialle koska pelaa vain videopeliä, niin ei se sukista johdu vaan siitä että naista harmittaa ettei mies ole töissä ansaitsemassa rahaa naiselle.
Tai sitten se johtuu siitä, että kodin siistinä pitäminen on tylsää puuhaa ja mies on jättänyt sen naisen vastuulle pelatakseen itse videopelejä.
Ja sanon tämän siis itsekin videopelejä harrastavana naisena. Kyllä minullekin saisi nalkuttaa, jos jättäisin yhteisen kodin siivottomaan kuntoon jäljiltäni ja huvittelisin vain.
No se on vihainen koska se on puutteessa. Itse päätin että en anna nalkuttavalle naiselle munaa joten meillä on vähän pattitilanne.
Minulle ei ole yhdessäkään aikuisiän parisuhteessani nalkutettu, koska olen tehnyt selväksi, etten salli sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juon kuulema liikaa alkoholia.
Onko aihetta? Juotko mielestäsi liikaa? Mitä sellaista Alkon käyttösi aiheuttaa josta vaimosi ei pidä?
Lauantaisin tulee yleensä juotua kontti kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
No se on vihainen koska se on puutteessa. Itse päätin että en anna nalkuttavalle naiselle munaa joten meillä on vähän pattitilanne.
Mitä ajattelit voittaa pihtauksellasi? Pitäisikö kuitenkin avata suu ja kertoa mistä kenkä hiertää? Sinähän olet kuin ajat 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nalkutti ennen vähän kaikesta. Jokusen vuoden yritin asiasta keskustella nätisti, sitten paloi hermot ja sanoin, että lopettaa sen tai lähden menemään. Lopetti. Mennyt paljon paremmin sen jälkeen!
T: Mies joka hankkii 90% perheen rahoista, siivoaa, laittaa ruokaa ja viettää lasten kanssa aikaa, eikä enää kuuntele nalkutusta.
P.s. Hyvä vaimo se on!
Jos mies on liian tossu niin nainen keksii nalkuttamista vaikka tyhjästä. Heti kun näytit kuka määrää, niin nainen lopetti nalkutuksen ja on varmasti onnellisempi suhteessa, koska tietää että hänellä on aito alfa miehenä eikä betatossu joka sietää kaikkea paskaa mitä vain hänen ylleen kaadetaankin. Tavallaan se naisen nalkutus onkin vain yritystä saada mies ryhdistäytymään. Nainen on aina tyytymätön jos on betamiehen kanssa suhteessa.
No ei se kyllä noin mene! Olen ihan tarpeeksi alfa siitossonni ilman mitään toisten määräilyjä. Itseäni mä määrään enkä muita. Lapsia tietty myös, kuuluu isimiehen hommiin. Nalkutus johtui vaimon omista sisäisistä ongelmista joita hänen oli vain tosi vaikea nähdä. Vähän itsensä työstämistä se vaati ja tulosta tuli. Ei mua häiritse se että kannan leivän kotiin, ihan on oma valintani, enkä lähtökohtaisesti odota sen vuoksi mitään ihme valta-asetelmia. En mä kuitenkaan mitä tahansa kotkotuksia kuuntele, kun kerta ymmärrän miten paljon teen perheen eteen.
Kyllä ongelmatilanteissa täytyy keskustella ja keskustelussa täytyy osata perustella. Jos on väärässä se pittää myöntää. Näin kummankin osapuolen kohdalla. Muuten ei hyvä heilu, vaan tulee kaikkea depistä, turhia odotuksia, pahaa oloa, eroja ja onnetonta oloa.
Jos mies on liian tossu niin nainen keksii nalkuttamista vaikka tyhjästä. Heti kun näytit kuka määrää, niin nainen lopetti nalkutuksen ja on varmasti onnellisempi suhteessa, koska tietää että hänellä on aito alfa miehenä eikä betatossu joka sietää kaikkea paskaa mitä vain hänen ylleen kaadetaankin. Tavallaan se naisen nalkutus onkin vain yritystä saada mies ryhdistäytymään. Nainen on aina tyytymätön jos on betamiehen kanssa suhteessa.